به اشتراک‌گذاری داده‌ها به هر دو دولت کمک می‌کند تا مشخص کنند چه مدت یک فرد در داخل‌ و یا خارج از کشور بوده است
از این پس پلیس مرزی دو کشور کانادا و آمریکا قادر خواهند بود اطلاعات بیشتری در مورد شهروندان کانادایی و آمریکایی را به صورت آزادانه با هم به اشتراک بگذارند، زیرا مرحله سوم توافقنامه مرزی سال 2011 به منظور ساده‌تر شدن تجارت و سفر در مرز کانادا و آمریکا  از هم اکنون به اجرا در آمده است.
روز پنج شنبه اداره خدمات گمرکی و مرزی آمریکا و اداره خدمات مرزی کانادا اعلام کردند که از هم‌اکنون، اطلاعات شخصی، اسناد مسافرتی و سایر اطلاعات مسافران بین مرز‌های دو کشور را با هم به اشتراک می‌گذارند. لازم به ذکر است که از سال 2012، دو کشور داده‌های مشابهی در مورد ساکنان دائمی و شهروندان کشورهای ثالث {مانند ایرانیان، پاکستانی‌ها و...} را با هم  به اشتراک می‌گذاشتند. این تغییرات بخشی از قرارداد امنیتی فرا مرزی است که در سال 2011 توسط "استفن هارپر" نخست وزیر محافظه‌کار سابق کانادا و "باراک اوباما"، رئیس جمهور دموکرات سابق آمریکا، آغاز شده بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
انتشار یک خبر از وزارت امنیت ملی آمریکا می‌گوید: "به اشتراک‌گذاری داده‌ها به هر دو دولت کمک می‌کند تا مشخص کنند چه مدت یک فرد در داخل‌ و یا خارج از کشور بوده و کسانی که دوره اقامت آنها بیش از حد طولانی شده را نیز شناسایی کنند" {این اطلاعات شامل مکان اقامت و کلیه اطلاعات مربوط به آن نیز می‌شود}. "کوین ک. مک آلن"، وزیر امنیت ملی آمریکا، در بیانیه‌ای اظهار داشت که او به همکاری‌های‌ بین دو کشور افتخار می‌کند؛ او گفت: "در نهایت، به اشتراک‌گذاری اطلاعات مسافران در حال عبور از مرزها به ما کمک می‌کند تا امنیت عمومی بهبود پیدا کند، افراد سابقه دار شناسایی شوند و افراد با ورود و خروج غیر قانونی معلوم گردند".
البته این توافقنامه معترضانی نیز داشته، از جمله اینکه در جریان بحث در مجلس سنا در مورد لایحه "سی 21 "، نگرانی‌هایی هم درباره حفظ حریم خصوصی مردم مطرح شد. سال گذشته، گروه نظارت بین‌المللی حقوق بشر اعلان کرد که لایحه سی 21 جزء قوانین تهدید کننده و خطرناک نیست، اما گفت که جمع‌آوری اطلاعات بیشتر و بیشتر در مورد کانادایی‌ها تبدیل به روندی بیش از حد لازم شده است.
"لان سوندرز"، وکیل مدافع مهاجرت آمریکا در "بلین"، "واشنگتن" می‌گوید: در حالیکه‌ دیگر برای تغییر قانون خیلی دیر شده ولی، کانادایی‌ها باید در مورد نحوه اشتراک اطلاعات‌شان نگران باشند. او گفت: "اساسا مشکل اینجاست که ما نمی‌دانیم درخواست‌های آمریکایی‌ها سرانجام در کجا به پایان می‌رسد و در آینده آنها چه اطلاعات دیگری را نیز طلب خواهند کرد".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

"رالف گودل" وزیر امنیت عمومی و آمادگی اضطراری در کانادا، در یک نشست گفت که این قانون‌ به دلیل نگرانی‌های امنیتی گذاشته شده و اضافه کرد که دولت کانادا مصمم است که در حین محافظت از حقوق و آزادی‌های فردی مرز‌های خود را نیز حفظ کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, July 17, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به