بسیاری از مردم نمی‌توانند این سفر را انجام دهند، زیرا نمی‌توانند هزینه‌های مربوط به مسافرت به کشور دیگری را برای خرید انسولین تامین کنند
ترجمه ایران استار - یک کاروان آمریکایی در روز شنبه در مرز کانادا و آمریکا گفت: "به دنبال بحران قیمت انسولین در آمریکا برای خرید با قیمت مناسب وارد کانادا شدیم". این کاروان سفر خود را به کانادا از "مینیاپولیس"، "مینه سوتا"، در روز جمعه آغاز کرد و در روز شنبه در "لندن"، "انتاریو" برای خرید داروی دیابت نوع 1 در داروخانه. توقف کرد.
به گفته "نیکول اسمیت هولت"، این کاروان حدود 20 نفر را شامل می‌شود. اسمیت هولت گفت پسر 26 ساله او در ژوئن 2017 فوت کرد زیرا او به علت هزینه زیاد انسولین مجبور شده بود تزریق‌‌های خود به تاخیر بیاندازد. دیابت نوع 1 اغلب در دوران کودکی یا اوایل جوانی ظاهر می‌شود. این دومین‌باری است که اسمیت هولت با کاروان به کانادا می‌آید، اولین‌بار او در ماه مه وارد کانادا شد تا داروی ارزان تهیه کند، وی می‌گوید آمریکایی‌ها برای تهیه داروی ارزان به کانادا و مکزیک می‌روند. خبرگزاری‌ها در ماه مه گزارش دادند داروسازان کانادایی شاهد افزایش محسوسی در روند ورود آمریکایی‌ها برای خرید داروی ارزان از کانادا هستند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
بر اساس یک مطالعه در ماه ژانویه، قیمت انسولین در آمریکا تقریبا دوبرابر شده، هزینه سالیانه خرید انسولین در سال 2016 حدودا‌ 5705 بوده در صورتی که همین هزینه در سال 2012، حدود 2864 دلار محاسبه می‌شده است.
"کوین نستروم"، یکی از رهبران "تی وان اینترنشنال مینوستا چپتر" که یک نهاد غیر انتفاعی است در ماه می گفت که قیمت انسولین آمریکا در هر "ویل"، 320 دلار است، در حالی که در کانادا همان دارو با نام دیگری 30 دلار ارزش دارد. "الیزابت پفیتر"، مدیر اجرایی تی وان اینترنشنال در یک نشست خبری گفت: "ما می‌دانیم که بسیاری از مردم نمی‌توانند این سفر را انجام دهند، زیرا نمی‌توانند هزینه‌های مربوط به مسافرت به کشور دیگری را برای خرید انسولین تامین کنند".
این کاروان در روزهای آینده در خانه "بنتینگ" در لندن توقف خواهد کرد؛ بر طبق وب سایت "بنتینگ هاوس"، این خانه همان جایی است که "فردریک بنتینگ"، پزشک و دانشمند کانادایی به‌ همراه همکار برنده جایزه نوبل خود "لورت چالز"  انسولین را کشف کرده است؛ ‌او از  1920 تا 1921 در این خانه زندگی می‌کرده و به همین علت ‌این خانه محل تولد انسولین نیز نامیده می‌شود. بخش عمده‌ای از آزمایش‌هایی که منجر به درمان موثر دیابت شد در دانشگاه تورنتو و موسسه بنتینگ در تورنتو صورت گرفته است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

در بیشتر موارد قیمت آزاد داروها در آمریکا کمتر از کاناداست. دولت‌های فدرال و استانی کانادا سال‌هاست در مورد خرید دارو بصورت عمده برای کل استان‌ها در حال رایزنی هستند که بدین صورت قیمت تمام شده آنها کاهش خواهد یافت. هنوز این طرح به تصویب و اجرا نرسیده است و همچنان استان‌ها هر یک بنا به نیازشان و بصورت جداگانه داروها را با قیمت بالاتری خریداری می‌کنند. یکی از بندهای پیمان جدید نفتا-2 اینست که کانادا بایستی داروهایش را از نوع "مارکدار" تامین کند و نمی‌تواند داروهای به اصطلاح "ژنریکی" که بسیار ارزانتر هستند خریداری کند. هنوز پیمان نفتا-2 یا یواس‌ام‌ای‌سی‌ای در مجالس کانادا و آمریکا تصویب نشده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, July 3, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به