این وقت را نداریم که بگویم چون آقای لوگال هوش مصنوعی را دوست دارد کاری به آن نداشته باشید
‌روز سه‌شنبه دانشجویان خارجی برای ارائه عریضه به دولت "کبک آوانیز"  به مجلس استانی رفتند و گفتند:" بگذارید ما بمانیم". انتقادات آنها بر تصمیم اخیر دولت کبک است، تصمیمی مبنی بر سخت‌گیری بیشتر قوانین برنامه مهاجرتی سریع، که شامل فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و همچنین کسانی که با مجوز کار در استان اقامت داشته‌اند می‌شود. تغییرات معرفی شده آزمایشی دولت کبک (پی‌ایی‌کیو) باعث شده هزاران نفر اکنون بدون امیدی به ماندن، در این استان بسر برند. برنامه آزمایشی کبک در ابتدا برای دانشجویان خارجی که مدرک تحصیلی خود را در استان دریافت می‌کردند‌ و همچنین افرادی که دارای مجوزهای موقت کار بودند و بیش از یک سال در کبک کار کرده بودند اجازه اقامت صادر می‌کرد. دولت کبک این برنامه را در ماه ژوئن به حالت تعلیق درآورد‌، زیرا به دنبال راه‌هایی برای ملغی کردن این برنامه بود.
 در میان آنها "جین زینگ"‌، 36 ساله اهل چین بود که برای مطالعه پیش‌نویس تجاری به کبک آمد. زینگ، تا قبل از اول نوامبر هنگامی که این قوانین جدید به اجرا گذاشته شد‌، معتقد بود که واجد شرایط ماندن در کبک تحت این برنامه آزمایشی است. او تحصیلاتش را در فرانسه انجام داده و اخیراً به همراه همسرش خانه‌ای در "چاتوگوئه" خریداری کرده است. او در کنفرانس مطبوعاتی در کنار دیگر دانشجویان خارجی ‌گفت که بسیاری اینجا با مجوزهای موقت کار به امید اقامت هستند و افزود که دولت کبک وعده خود را نقض کرده، و سپس رو به دولت اضافه کرد: "شما قرارداد‌ها را بدون گوش‌دادن به افرادی مثل من فسخ می‌کنید، ما انسان هستیم‌ ما تَرد شده هستیم. اکنون هم از اینجا مترود شده‌ایم‌".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
"یوشوا بنگیو"‌، رئیس بخش هوش مصنوعی خاطرنشان کرد: "فارغ‌التحصیلان کارشناسی ارشد و دکترا در علوم رایانه با این تغییرات دیگر واجد شرایط دریافت اقامت آزمایشی کبک نیستند‌، و این امر پُر کردن شغل در هوش مصنوعی را دشوارتر می‌کند". فرانسوا لوگال"‌، نخست وزیر کبک‌، فوراً اعلام کرد که برای اطمینان از آسیب ندیدن بخش هوش مصنوعی‌، آماده است تا قوانین جدید را در این مورد اعمال نکند؛ اما "گابریل نادو-دوبوسی"‌، سخنگوی مخالفان "كبک سولیدایر"‌، گفت: "عدم اعمال قوانین جدید به صورت موضعی کافی نخواهد بود. در این مرحله‌، تنها راه بیرون آمدن از بحران برای دولت برداشتن کامل این قانون است. هیچ بحث و گفتگوی عمومی درباره این موضوع انجام نشده و اکنون نیز این وقت را نداریم که بگویم چون آقای لوگال هوش مصنوعی را دوست دارد کاری به آن نداشته باشید".
"کلر دو مونس"‌، دانشجوی علوم سیاسی در دانشگاه مونتریال که اصالتاً فرانسوی است و کار علمی او در زمینه کبک و سیاست کانادا است و معتقد است که بیشتر کبکی است تا فرانسوی، گفت: "من تصمیم گرفتم كه در كبک سرمایه‌گذاری كنم زیرا كبک قول داد كه روی من سرمایه‌گذاری كند، ولی اکنون همه چیز در هوا است".
یک روز پس از مطرح شدن این خبر در سطح کانادا دولت کبک اعلان کرد که تمدید ویزاهای کسانی که از قبل در این برنامه بوده‌اند را همچنان ادامه داده و آنها را ملغی نخواهد کرد؛ ولی اجرای این طرح برای دیگر افراد ملغی می‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, November 6, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به