پُست کانادا در حال بررسی‌ تغییر ساعات حرکت خودرو‌ها و زمان تحویل بسته‌‌هاست
داده‌ها نشان می‌دهند که کانادا پُست سالانه نزدیک به 1 میلیون دلار جریمه پارکینگ پرداخت می‌کند‌، زیرا رانندگانش در شلوغی شهر تورنتو جایی برای پارک کردن قانونی پیدا نمی‌کنند. اطلاعات بدست آمده توسط نشریات کانادایی از طریق قانون آزادی اطلاعات‌، نشان می‌دهد که بیشتر این جریمه‌ها مربوط به شهر تورنتو و اطراف آن است.
"جان همیلتون" سخنگوی کانادا پُست گفت: "برای تأمین نیاز پستی کانادایی‌ها‌، کارکنان ما باید به طور مرتب وسایل نقلیه خود را در محلی پارک کنند {تا بتوانند مراسله را به مقصد برسانند} و با شلوغی و جمعیت زیاد هسته مرکزی شهر، و بالا بودن افزایش تقاضا‌ها، چالش پارکینگ بسیار افزایش پیدا می‌کند. البته این مسئله تنها مربوط به پُست کانادا نمی‌شود و کلیه شرکت‌های تحویل بسته با چنین چالشی روبرو هستند". سخنگوی پُست کانادا گفت که سازمانش با شهرداری‌های تورنتو‌، مونترال و ونکوور با هدف کاهش مشکلات ترافیکی در مرکز شهر همکاری و مشارکت دارد. همیلتون افزود: "ما همچنین در حال بررسی‌ تغییر ساعات حرکت خودرو‌ها و زمان تحویل بسته‌‌ها هستیم. این موضوع برای اداره پُست حیاتی است؛ سال گذشته تقریبا یک چهارم از درآمد شرکت بابت پرداخت جریمه‌‌ها صرف شده است".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
داده‌ها نشان می‌دهند که پُست کانادا در طی یک دهه گذشته تقریبا 7.5 میلیون دلار جریمه پارکینگ پرداخت کرده است. بدترین سال، سال 2016 با 943293 دلار جریمه‌ی پرداخت شده بوده که اندکی بیش از 914831 دلار سال گذشته، و تقریباً چهار برابر میزان سال 2009 با‌ 289908 دلار می‌باشد.
براساس قانون فدرال، پُست کانادا تنها شرکت با حق انحصار جمع‌آوری و ارسال نامه در سر‌تا‌سر کانادا است. این شرکت تقریبا 13000 وسیله نقلیه دارد و در سال گذشته نزدیک به 8 میلیارد نامه را جابجا کرده است.
"اریک هولمز"‌، سخنگوی شهرداری تورنتو‌ گفت: "جایگاه‌های صندوق‌های پستی با اولویت دسترسی عمومی تصویب می‌شوند‌ و نباید در خیابان‌های پُر رفت و آمد قرار‌گیرند. غیرقانونی پارک کردن وسیله نقلیه برای عابران پیاده‌، دوچرخه‌سواران و سایر رانندگان خطرناک است و ترافیک ایجاد می‌کند، و جریمه کردن راهی است که شهرداری تورنتو برای جلوگیری از این نوع رفتارها از آن استفاده می‌کند".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

"برت مور" از پلیس تورنتو گفت: "البته همه خودرو‌های اداره پُست کانادا را می‌شناسند ولی در مناطقی که تراکم زیاد ساختمان‌ها و خودرو‌ها وجود دارد و عملیات رساندن بسته‌های پُستی زیاد طول می‌کشد چاره‌ای برای پلیس به غیر از جریمه کردن باقی نمی‌ماند و در حال حاضر هیچ درمان موقتی برای اداره پُست وجود ندارد".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
"امیلی توبین" از اتحادیه کارگران پُست کانادا نیز می‌گوید: " با توجه به اینکه اداره پُست کانادا با نظارت دولت فدرال کار می‌کند، ایده معافیت پارکینگ برای وسایل نقلیه آن موضوعی پیچیده است، در مجموع همه رانندگان باید از قوانین مختلف استان‌ها و شهرداری‌ها پیروی کنند".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, October 2, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به