این کارمندان دستگیر شده به عنوان بخشی از شغل خود به پایگاه داده‌های اداری منابع انسانی اداره مالیات دسترسی داشته‌اند
پلیس مونترال روز چهارشنبه گفت که به دنبال درز اطلاعات مربوط به 23000 کارمند فعلی، سابق و پیمانکار دراداره مالیات کبک،‌ دو نفر دستگیر شدند. پلیس استانی کبک اعلام کرد که دو نفر از شهر کبک‌، یک زن 39 ساله و یک مرد 46 ساله دستگیر و باز‌جویی شده‌اند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.  
در تاریخ 25 ژوئیه با توجه به هشدار اداره مالیات استان یک کارمند که منشاء درز اطلاعات بود نیز اخراج شده است. اداره مالیات کبک روز چهارشنبه کارمندان را از این درز اطلاعات آگاه کرد و گفت: داده‌های سرقت شده شامل نام و نام خانوادگی‌، شماره‌های بیمه‌ اجتماعی و در تعداد کمی از موارد‌، تاریخ تولد و میزان حقوق بوده است. البته اداره مالیات گفت اطلاعات بانکی و مالیاتی افراد به سرقت نرفته است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
اداره مالیات کبک حدود 12000 نفر کارمند دارد. البته کارمندان سابق و پیمانکاران سابق نیز تحت تأثیر قرار گرفته‌اند و طی روزهای آینده با نامه با آنها تماس گرفته خواهد شد. "جنویو لوریر" سخنگوی اداره مالیات گفت: "این نشت فقط به اطلاعات مربوط به کارمندان محدود شده است" و ادامه داد اطلاعات مالی کارمندان و یا شهروندان دزدیده نشده وجای نگرانی وجود ندارد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

مقامات مسئول تاکنون جزئیات بسیار کمی را منتشر کرده‌اند. کارمندان دستگیر شده به عنوان بخشی از شغل خود به پایگاه داده‌های اداری منابع انسانی اداره مالیات دسترسی داشته‌اند. لوریر گفت: پس از اتمام تحقیقات‌، اقدامات مناسب انجام خواهد شد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, August 14, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به