امروز که سلامت هستیم با قلم منطق و عشق، فردای زندگی را برای عزیزانمان سرشار از امنیت ترسیم کنیم
انسان گرفتاری هستید؟ مشغله‌های کاری همه وقت شما را پُر کرده؟ لطفا کمی تامل کنید شاید نوشته امروز تلنگری باشد برای همه کسانی که فکر می‌کنند همیشه می‌توان کار کرد و همه زندگی به همین روال خواهد گذشت....
آیا شما بدهی دارید؟ پاسخ 99 درصد همه مثبت است. باید گفت سهم و بخش بزرگی از بدهی اکثر مردم را کردیت کارت‌، وام، وام مسکن و یا وام‌های بیزنسی تشکیل می‌دهد، آنهم حتی زمانی که همگی سلامت هستند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
چه پیشنهاد منطقی در این زمان به نظر شما می‌رسد؟ باید کار کنیم تا بدهی‌هایمان را بدهیم؟ خوب اینکار را که می‌کنیم. اما اگر روزی نتوانیم کار کنیم چه خواهد شد؟ بدهی‌هایمان را نخواهیم داد؟ حقیقت این است که به دنبال پاسخ این سوال نیستم، چرا که هر کسی در آن زمان تصمیمی می‌گیرد. اما سوال اصلی این است: "از آن پس چگونه زندگی کنیم؟ چه کسی هزینه درمان ما را خواهد داد؟ اصلا حتی اگر هیچ بدهی از قبل را هم ندهیم، از فردای آن روز چگونه باید هزینه‌های معمولمان را پرداخت کنیم؟"
به خاطر داشته باشیم در صورت بیماری می‌بایست برای جبران و غلبه بر مشکلات مالی، زمان اضطراری را در نظر بگیریم. به عبارت دیگر مبلغی در حدود 6 تا 12 ماه درآمد ماهانه، پس‌انداز داشته باشیم و یا تدابیر لازمه را از قبل تدارک دیده باشیم.
به نظر می‌رسد که آگاهی و مطلع بودن از اینکه چگونه می‌توان اقساط ماهانه وام مسکن (Mortgage)‌ را در صورت بیماری سخت، پرداخت کرد، به همان اندازه مهم است که چگونه می‌توان راهی جهت معالجه بیماری سخت پیدا کرد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

این فرصت توسط شرکت‌های طراح و تولیدکننده این نوع بیمه (بیمه بیماری‌های سخت) خصوصا به تازگی بیشتر و بیشتر در اختیار مردم گذاشته شده است تا خود را در برابر بیماری‌های سخت و لاعلاج بیمه کنند و همچنین با دریافت مبلغ پول یکجا معاف از مالیات (Tax) آرامش خاطری داشته باشند.

بد نیست بدانیم که دانشمندان معتقدند که هر شخصی تقریبا 6 بار در معرض ابتلا به سرطان است؛ یعنی در معرض سرطان‌های ناشناخته در طول عمر و یا عموما تا سن 70 سالگی و همچنین از هر 3 نفر یک نفر در معرض ابتلا به سرطان قرار دارد. بیشتر ما فکر می‌کنیم سرطان ارثی است و در افرادی که سابقه خانوادگی دارند احتمال ابتلا به سرطان وجود دارد و دیگران مصونیت دارند. ولی باید گفت لزوما اینطور نیست و فقط 20 درصد از انواع سرطان‌ها می‌توانند با سابقه خانوادگی ارتباط داشته باشند.

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
امروزه به گفته پژوهشگران، نوع زندگی، استرس، تغذیه و ده‌ها عوامل دیگر در رخ دادن سرطان در فرد بسیار موثرند. این را هم باید افزود که "تعداد بیماری‌های سخت" که فرد در طول زندگی با آنها سرو کار دارد زیاد است و از آن جهت به این بیماری اشاره شد که سرطان جزو خطرناک‌ترین بیماری‌هاست که کمتر راه‌های درمان آن شناخته شده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
آیا راهی به نظرتان می‌رسد که قبل از اینکه بگویید: "چه کنم؟" خود را برای رویارویی با چنین زمانی مجهز کنید؟
آیا می‌دانید این بیماری مهلک بسیار پرهزینه است و به محض اینکه آثار و علایم این بیماری در شخص تشخیص داده شود می‌بایست برای جلوگیری از پیشرفت آن تحت مراقبت دایم بود؟ و همانطور که به خوبی می‌دانید این مراقبت‌های پزشکی و تشخیص دارویی و درمانی برای کنترل بیماری بسیار پرهزینه است.

بد نیست اینجا به موردی اشاره کنم. چند هفته پیش مطلع شدم که پزشکی ایرانی به نام دکتر نادر جوادی، در امریکا بیماری سرطان را درمان می‌کند. ایشان در کلینیک خودشان با آزمایش‌هایی متفاوت، راه درمانی جدیدی را یافته که تا کنون صدها بیمار حتی در استیج‌های 4، درمان قطعی یافتند. متاسفانه هزینه این درمان کم نیست و اگر توان مالی وجود نداشته باشد، طبعا امکان معالجه نیز نخواهد بود. نکته عالی و قابل توجه این است که اگر بیمه بیماری‌های سخت داشته باشیم، بلافاصله پس از تشخیص بیماری می‌توانیم با پولی که دریافت می‌کنیم به هرکجای دنیا برای معالجه برویم و نیاز نداریم که حتما همینجا در انتظار نوبت شیمی‌درمانی صبر کنیم. این تنها یکی از ده‌ها مواردی است که این بیمه می‌تواند نقش بزرگی در آن داشته باشد.
برای گرفتن این بیمه باید واجد شرایط باشیم، واجد شرایط بودن از نظر بیمه یعنی قبل از تشخیص بیماری، می توانید این بیمه را دریافت کنید، زیرا بعد از تشخیص نمی‌توان و منطقی نیست که از شرکت بیمه انتظار داشته باشیم ما را بیمه کند.
خوانندگان محترم، تا زمانی که سالم هستید و آثار و علایم بیماری در شما دیده نشده نسبت به بیمه کردن خود اقدام کنید و پیش‌بینی لازم را از نظر مسایل مالی به عمل آورید، چرا که پس از تشخیص بیماری با شرایطی سخت‌تر نظیر قیمت بالاتر و یا شاید عدم قبولی و...... مواجه خواهید شد.

آیا جز این است که عشق، باور و احساسی عمیق و لطیف است که با حس صلح‌دوستی و انسانیت در تطابق است؟ ما با داشتن بیمه عمر، آینده روشنی را برای عزیزانمان ترسیم می‌کنیم و کسب آرامش روحی و امنیت مالی برای آنها نشانه‌ای است از ابراز عشق، آینده‌نگری و دوراندیشی ما به آنچه معتقدیم دوستش داریم. اگر به گذشته برگردیم تمام سال‌های موفقیت‌آمیز من وشما به زمانی بر می‌گردد که خودمان آینده‌مان را از قبل نوشته‌ایم. زندگی فقط کار کردن و زندگی را سپری کردن نیست. گاهی یک تفکر درست می‌تواند آینده یک خانواده را نجات دهد. اگر بیمه بیماری‌های سخت ندارید، بدانید که شاید روزی خانواده‌تان به همراه شما مسیر سخت و دشواری را طی کنند...
امروز که سلامت هستیم با قلم منطق و عشق، فردای زندگی را برای عزیزانمان سرشار از امنیت ترسیم کنیم.
برای اطلاعات بیشتر در این زمینه حتما با من تماس بگیرید.
 
ترجمه و منابعcover4u.ca

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

‌از خوانندگان و علاقمندان دعوت‌ به عمل می‌آوریم که تجربه‌های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفا در جهت اطلاع‌رسانی می‌باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصین مربوطه نمی‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, July 10, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به