شما با داشتن بیمه عمر، آینده روشنی را برای عزیزانتان ترسیم می‌کنید
امروز صبح، خبر مرگ ناگهانی یکی از عزیزان دقایقی مرا بهت زده کرد. شاید از آن جهت که همه ما عادت کردیم به زندگی امیدوار باشیم و شاید به خاطر آنکه مرگ بر خلاف کلمه‌اش که بر زبانمان جاری است، بسیار دور از باورمان حرکت می‌کند. تجربه گذر دیگران، باید به ما درسی دهد با عنوان " فردا چون امروز نیست "، به شرطی که آن نیز در کنار مشغله‌هایمان فراموش نشود.
***
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
خانواده، گذشته از بقای نوع بشر وظایف متعدد دیگری از قبیل تولید اقتصادی و فرهنگ پذیر کردن افراد را نیز بر عهده دارد. بنابراین خانواده، عامل واسطه‌ای است که قبل از ارتباط مستقیم فرد با گروه‌ها، سازمان‌ها وجامعه نقش مهمی ‌در انتقال هنجارهای اجتماعی به وی ایفا می‌نماید. ازسوی دیگر با توجه به اینکه خانواده با نظام پایگاهی جامعه در ارتباط است، موقعیت فرد نیز تا حدودی مبتنی بر موقعیت اجتماعی خانواده‌اش خواهد بود.
مهمترین عامل اجتماعی شدن در زندگی هر انسان ،تجارب دوران کودکی وی در محیط خانواده است. فضای خانواده آکنده از مهر و محبت‌، فداکاری و گذشت، صمیمیت و گرمی‌ است. کودکان در جریان اجتماعی شدن، اینگونه عواطف را در کنار والدین و خواهران و برادران خود تجربه می‌کنند.
اعضای خانواده آنقدر به هم وابسته‌اند که هر نوع مشکل یا مسئله برای یکی از افراد خانواده بطور مستقیم یا غیر‌مستقیم بر زندگی سایر اعضا تاثیر می‌گذارد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

طبعا، اختلاف شرایط، امکانات، ویژگی های طبیعی، چگونگی نظام های حاکم بر اجتماعات و استعدادهای افراد، ایجاب می‌کند که زندگی همه انسان‌ها در یک سطح نباشد و همگی نتوانند از درآمد مساوی برخوردار شوند. از دیرباز، بشر شاهد محرومیت‌ها و کمبودهای فراوانی بوده، بیکاری، بیماری، نقص عضو و حوادث از جمله مواردی هستند که نیاز به بیمه را هر چه بیشتر بارز و مشخص می‌کند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
آیا هیچ فکر کرده‌اید اگر روزی عمرتان به سر آمد، کسانی که دوستشان دارید بعد از شما چگونه می‌توانند اداره زندگی را به عهده بگیرند؟
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
مورگیج شما را چه کسی پرداخت خواهد کرد؟ آیا برای منزلتان از بانک بیمه‌ای گرفته‌اید؟
آیا از بندهای مختلف بیمه‌تان اطلاع کافی دارید؟
آیا می‌دانید که چرا باید به جای بیمه مورگیج، بیمه عمر داشته باشید؟
آیا می‌دانید خانواده شما و به عبارت صحیح‌تر هر کسی که آینده او برای شما مهم است می‌تواند با بیمه عمر شما، زندگی آسوده‌تری داشته باشد ؟
‌آیا می‌دانید با داشتن بیمه‌های مختلف، خصوصا بیمه عمر، احساس قدرت و اعتماد به نفس بیشتری دارید؟
‌آیا جز این است که عشق، باور و احساسی عمیق و لطیف است که با حس صلح‌دوستی و انسانیت در تطابق است؟
 شما با داشتن بیمه عمر، آینده روشنی را برای عزیزانتان ترسیم می‌کنید و کسب آرامش روحی و امنیت مالی برای آنها نشانه‌ای است از ابراز عشق، آینده نگری و دوراندیشی شما به آنچه معتقدید دوستش دارید.
مانند بسیاری از بیماران، همیشه می‌بایست امیدوار بود. زندگی، برای به انتها رسیدن، برای هر یک از ما دلیلی می‌جوید و من آرزو‌مندم همه ما در زمان رفتن، لبخند بزنیم چون امروز...
اقتباس https://www.sherkatebimeh.com/blog/
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

‌‌از خوانندگان و علاقمندان دعوت به عمل می‌آوریم که تجربه‌های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع‌رسانی می‌باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصین مربوطه نمی‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, February 12, 2020 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به