چاقی مفرط احتمال ابتلا به دیابت‌، بیماری قلبی، سکته‌، ورم مفاصل و برخی سرطان‌ها را افزایش می‌دهد
بر اساس یک تحقیق جدید‌، داشتن وزن معمولی و دور شکم چاق ممکن است بسیار خطرناک‌تر از چاقی مفرط باشد‌.
محققان بیش از 15000 فرد بزرگسال بین سنین 18 و 90 سال را بررسی کردند تا دریابند چاقی مفرط چگونه بر احتمال مرگ و میر در افرادی با ترکیبات بدن بسیار سنگین و نسبت‌های‌ دورکمر تا باسن‌ تاثیر دارد‌. شرکت‌کنندگان دارای وزن معمولی با شکم چاق دارای بدترین وضع زندگی در دراز مدت در مقایسه با هر گروهی بودند‌. مردان دارای وزن معمولی با شکم چاق دارای 2 برابر احتمال مرگ و میر بیشتر در بین شرکت‌کنندگان دارای چاقی مفرط‌ و وزن بالا بودند‌. زنان لاغر با دور شکم چاق دارای 32 درصد احتمال مرگ بالاتر نسبت به افرادی بودندکه دارای چاقی مفرط بودند‌. نتیجه این مطالعه این بود که افرادی با وزن معمولی و چاقی در قسمت شکم ممکن است نشان‌دهنده یک جمعیت آماری مهم برای اصلاح سبک زندگی و سایر استراتژی‌های پیش‌گیری‌کننده باشند‌.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
چاقی مفرط
چاقی مفرط به معنی داشتن چربی بسیار زیاد است‌.‌ این متفاوت از داشتن وزن بالا است‌. این وزن ممکن است مربوط به ماهیچه‌ها‌، استخوان‌، چربی و آب بدن باشد‌. هر دو عبارت به این معنی است که وزن شخص بیشتر از چیزی است که به عنوان یک وزن سلامت نسبت به قدش باید باشد‌.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

چاقی مفرط در طی زمان که شما کالری بیشتری از چیزی که استفاده می‌کنید‌، بوجود می‌آید‌. نسبت بین کالری که به بدن وارد و از آن خارج می‌شود در افراد  متفاوت است‌. عواملی که بر وزن شما تاثیر می‌گذارد شامل ساختار ژنتیک شما‌، زیاده‌روی در خوردن‌، خوردن غذاهای با چربی بالا و نداشتن فعالیت‌های بدنی می‌باشد‌.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
چاقی مفرط احتمال ابتلا به دیابت‌، بیماری قلبی، سکته‌، ورم مفاصل و برخی سرطان‌ها را افزایش می‌دهد .اگر شما چاق مفرط هستید از دست دادن 5 تا 10 درصد از وزنتان می‌تواند از برخی از این بیماری‌ها پیش‌گیری کرده یا به تاخیر بیاندازد .برای مثال‌، این به معنی از دست دادن 10 تا 20 پوند در صورتی است که وزن شما 200 پوند می‌باشد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
در این خصوص پیشنهاد می‌شود با توجه به سطح توان مالی‌مان بیمه‌هایی نظیر بیمه بیماری‌های سخت اختیار کنیم‌. این بیمه به صورت‌های مختلف می‌تواند تا سقف 2000000 دلار معاف از مالیات را پوشش دهد. مبلغ قرارداد در صورت تشخیص به بیماری توسط پزشک، از طرف شرکت بیمه به فرد بیمه شده پرداخت خواهد شد. این بیمه را می‌توان با توان‌های مختلف مالی اختیار کرد و از آنجا که احتمال دچار شدن به بیماری‌های سخت از هر 2 نفر یک نفر در طول عمر است‌، پیشنهاد می‌شود افراد آن را در زمان مناسب اختیار کنند.
بر‌گرفته از Health News   و  www.cover4u.ca
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

‌از خوانندگان و علاقمندان دعوت  به عمل می‌آوریم که تجربه‌های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفا در جهت اطلاع‌رسانی میباشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصین مربوطه نمی‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, November 6, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به