هنوز بسیاری از این مدارس نیاز به تعمیرات اساسی دارند که فعلا به علت نبود بودجه به تعویق افتاده است
ترجمه ایران استار - درجه حرارت هوا هنوز خیلی زیاد نشده ولی هیئت مدیره مدارس دولتی تورنتو در فکر روش‌هایی برای خنک کردن مدراس در زمان گرمی هواست. طبق گزارش شورای مدارس منطقه تورنتو، ایجاد خنکی با استفاده از پاشیدن ذرات ریز آب، نصب پرده روی پنجره برای جلوگیری از نور مستقیم خورشید، و حذف کردن محدود کننده‌های باز‌شونده پنجره‌ها از 4 اینچ به حالت تمام باز، بعضی از استراتژی‌هایی در نظر گرفته شده برای مبارزه با گرمی محیط کلاس‌ها می‌باشد. اما به گزارش شورای مدارس تورنتو نصب سیستم تهویه مطبوع مرکزی برای کل مدارس که مورد علاقه والدین است تقریبا غیر ممکن می‌باشد.
بر اساس گزارش روز سه‌شنبه کمیته مالی، پروژه تجهیز کل مدارس به سیستم تهویه مطبوع پروژه‌ای با هزینه بالغ بر 400 میلیون دلار است که هزینه تقریبی 4.5 میلیون دلار برای تعمیرات و نگهداری و موارد نرم‌افزاری را نیز بدنبال خواهد داشت. اکثر مدارس منطقه تورنتو در مقایسه با مناطق دیگر دارای  ساختمان‌های قدیمی هستند؛ میانگین سن مدارس تورنتو 60 سال است و از دیدگاه تهویه مطبوع ضعیف طراحی شده‌اند و اکثر آنها مشکل تامین منبع تغذیه برق را نیز دارند و این در حالی است که هنوز بسیاری از این مدارس نیاز به تعمیرات اساسی دارند که فعلا به علت نبود بودجه به تعویق افتاده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
در حال حاضر کسر بودجه هیئت مدارس تورنتو تقریبا 4 میلیارد دلار می‌باشد؛ برای سال تحصیلی 2019، وزارت آموزش و پرورش حدود 1.4 میلیارد دلار در سطح استان سرمایه‌گذاری می‌کندکه از این میزان 292 میلیون دلار برای شورای مدارس تورنتو در نظر گرفته شده است. از این مبلغ 47 میلیون دلار مربوط به بازسازی مدارس بوده و در قالب بازسازی برای بعضی از مدارس سیستم تهویه مطبوع نصب خواهد شد.
 "هدر ایروین" سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: "هیات مدیره مدرسه مسئولیت و انعطاف لازم برای تخصیص این بودجه با رعایت دستورالعمل‌های مناسب، برای رسیدگی به نیازهای اصلی، از جمله تعمیر و یا جایگزینی سیستم‌های تهویه مطبوع در مدارس را دارد".
بنا به گزارش بروزرسانی‌شده مجمع مدارس تورنتو (تی‌دی‌اس‌بی) در حال حاضر، 172 مدرسه از 582 مدرسه دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. مدارسی که دستگاه تهویه مطبوع مرکزی ندارند معمولا یکی از قسمت‌های مدرسه را خنک می‌کنند و کلاس‌ها به صورت گردشی از این قسمت استفاده می‌کنند؛ معمولا این قسمت‌ها سالن ورزشی و یا کتابخانه می‌باشد. برنامه 4 ساله تجهیز مدارس تا سپتامبر 2021 ادامه خواهد داشت.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

"رایان برد" سخنگوی این مجمع می‌گوید: "ما می‌دانیم که در بعضی از مدارس ما که در آنها تهویه مطبوع وجود ندارد وضعیت بسیار ناراحت کننده‌ای دارند و در حال حاضر تمام سعی خود را می‌کنیم تا {در این زمینه} بهترین ‌کار {ممکنه} را انجام دهیم".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, June 5, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به