جرمی آرینگتون ۳۱ ساله، قاتل ایریل لیتل وایت‌هرست ۸ ساله، الجاهون وایت‌هرست ۱۱ ساله و سیاسیا مک‌بوروز دانشجوی ۲۳ ساله است
پلیس می‌گوید مردی در نیوجرسی آمریکا به کشتن یک دانشجو و دو کودک خردسال متهم شده و اعلان کرده او پس از اینکه به زور وارد یک خانه شد، شش نفر را با عصبانیت ناشی از یک پُست فیسبوکی، بست، شکنجه نمود، با چاقو زد و فرار کرد.
دادگاه امروز او را مجرم شناخته و احتمالا حکمش حبس ابد است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
این مرد بخاطر یک پُست فیسبوکی یک دانشجو و ۲ کودک را کشت
"جرمی آرینگتون" ۳۱ ساله، به ۲۸ اتهام، از جمله سه فقره قتل، سه فقره تلاش برای قتل، سرقت، بستن جنایی، جنایت، اسلحه‌کشی در تهاجم وحشیانه به خانه‌ای در نوامبر ۲۰۱۶ که نهایتا تبدیل به قتل شد، مجرم شناخته شد. وی "ایریل لیتل وایت‌هرست" ۸ ساله، "الجاهون وایت‌هرست" ۱۱ ساله را به ضرب چاقو به قتل رساند و سپس "سیاسیا مک‌بوروز" دانشجوی ۲۳ ساله را نیز پس از با چاقو زدن به ضرب گلوله کشت. پلیس می‌گوید مادر ۲۹ ساله و دوقلوهای ۱۳ ساله‌اش که یکی پسر و یک دختر هستند در این حمله وحشیانه با چاقو زخمی شدند اما زنده ماندند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

دادستان‌های منطقه "اسکس" در یک کنفرانس مطبوعاتی در سال ۲۰۱۶ گفتند که آرینگتون وقتی دید که یکی از افراد این خانواده هشدار پلیس در موردش که مظنون به تیراندازی و تجاوز جنسی بوده را در فیسبوک به اشتراک گذاشته، به این خانواده حمله کرده است. به گفته دادستان او با اسلحه و در روز روشن وارد خانه شد و هر شش نفر که داخل آن بودند را بست، شکنجه کرد، با چاقو زد و سپس سیاسیا (که یک زن است) را به قتل رساند. بنا به گزارش پلیس با فرار دختر ۱۳ ساله (یکی از دوقلوها) و تماس با ۹۱۱ از داخل کمدی که در آن مخفی شده بود، این نیرو به محل اعزام شد. آرینگتون قبل از رسیدن مأموران به صحنه حمام خونی که راه انداخته بود از صحنه گریخت.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
اورژانس قربانیان را سریعا به بیمارستان منتقل کرد اما سیاسیا در محل کشته شده بود و دو کودک خردسال در بیمارستان جان باختند. سیاسیا که ۲۳ ساله بود در این خانه زندگی نمی‌کرد و فقط در زمان حمله به ملاقات این خانواده رفته بود. آرینگتون مدتی بعد در خانه دیگری در منطقه "نیوآرک" با پلیس درگیر و دستگیر شد. حکم وی قرار است در ۸ آوریل در دادگاه خوانده شود و او با حکم حبس ابد روبروست.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
"ادواب" معاون دادستان دادگستری در بیانیه‌ای گفت که امیدوار است این حکم تا حدودی عدالت را برای خانواده‌های قربانیان به ارمغان بیاورد و افزود: "ما برای همیشه از بازماندگان و شاهدان شجاعی که شهادت دادند و همچنین پرسنل تحقیقات که در رساندن این متهم به عدالت کمک کردند، سپاسگزاریم. امیدواریم این حکم نوعی عدالت را برای همه خانواده‌ها و دوستانی که تحت تأثیر اقدامات هولناک این متهم قرار گرفته‌اند به ارمغان بیاورد".

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, March 6, 2022 - 18:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به