استار پس از نصب دوربین در پارکینگ شهرداری هم با کلید در حال خط‌خطی کردن ماشین راس بوده است
پس از افشای چندین بار خط‌خطی شدن ماشین یک نماینده شورای شهر در شهر می‌سی‌ساگا در غرب تورنتو که با بی‌اعتنایی پلیس و شهرداری مواجه شد، این نماینده استعفا کرد و اکنون همه به شهردار حمله می‌کنند که چرا کاری نکرده است.
شهردار می‌سی‌ساگا با پرداختن به این اتهامات می‌گوید که وی به دلیل عدم اصرار برای انجام تحقیقات توسط کمیسر اخلاقی شهرداری، عذرخواهی می‌کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
استعفای نماینده شورای شهر می‌سی‌ساگا پس از ۸ با خط‌خطی شدن خودرویش توسط یک نماینده دیگر و سکوت شهردار و پلیس
طبق گزارشات منتشره، "ران استار" (مرد) نماینده حوزه ۶ متهم شده که خودرو "کارن راس" (زن) نماینده حوزه ۲ را چندین بار با کلید خط‌خطی کرده است. راس می‌گوید پس از اینکه ماشینش مکررا خط‌خطی شده و کمیسر اخلاقی و نیز شهردار به شکایات او وقعی ننهادند از سمت خود استعفا داده است. طبق گزارش پلیس خودروی راس طی دو سال ۸ بار با کلید خط‌خطی شده است و مظنونی که پلیس شناسایی کرده کسی نیست جز همکارش استار. گفته می‌شود که استار پس از نصب دوربین در پارکینگ شهرداری هم با کلید در حال خط‌خطی کردن ماشین راس بوده که تصویرش ثبت و ضبط شده است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

"بانی کرامبی" شهردار می‌سی‌ساگا امروز پنجشنبه از راس عذرخواهی کرد و گفت از اینکه زودتر کاری نکرده متاسف است که باعث استعفای کارن ماه گذشته شده است. وی افزود: "من از خودم ناامید هستم و رک و پوست کنده باید بگویم که بسیار عصبانی هستم از اینکه اتهامات نگران کننده‌ای که به ران استار نسبت داده می‌شود که وی چندین بار خودروی دیگر نماینده سابق شورای شهر یعنی کارن راس را در پارکینگ امن شهرداری خط‌خطی کرده است. این یکی از دلایلی بوده که منجر به استعفای کارن شده است. استعفا از شورای شهر بعلت قلدری و آزار و اذیت جایی در شهر می‌سی‌ساگا یا در هیچ محل کار دیگری ندارد. من منتظر تحقیقات جاری پلیس بودم که با آن کاملا همکاری می‌کردم و به خواسته‌های مشاورین در محرمانه نگاه داشتن موضوع تن دادم".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
بانی گفت: "اما در چند روز گذشته، وقتی عمیقا در این مورد فکر کردم، متوجه شدم که باید کاری برای کارن انجام می‌دادم، به عنوان یک دوست، یک همکار و نیز به عنوان شهردار. باید کار را به کمیسر اخلاق شهرداری برای بررسی می‌کشیدم. من یک زن سیاسی هستم و خودم مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌ام و به عنوان رئیس شورای شهر باید تمام تلاشم را برای محافظت از دوست و همکارم انجام می‌دادم". وقتی خبرنگاری از او پرسید با این اوصاف در صورت صحت ادعاها، آیا استار باید استعفا دهد؛ شهردار گفت: "من فکر می‌کنم ... روندی در اینباره وجود دارد که باید دنبال شود، همانطور که می‌دانیم، خود استار این اتهامات را رد می‌کند و ما اکنون از کمیسر اخلاق خواسته‌ایم که تحقیقات کاملی را انجام دهد. ما شکایت‌های کارن را چند ماه پیش رد کردیم زیرا فکر می‌کردیم این موضوعی پلیس و جنایی است".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
شهرداری می‌سی‌ساگا چه می‌گوید؟
روز چهارشنبه، شورای شهر می‌سی‌ساگا قطعنامه‌ای تصویب کرد که در آن از کمیسر اخلاق شهرداری خواست تا تحقیقاتی در مورد این اتهامات انجام دهد. همچنین از کمیسر صداقت خواسته شد تا در جلسه ای در ۹ فوریه یا قبل از آن شرکت کند تا توضیح دهد که چرا شکایت راس مورد بررسی قرار نگرفت. شورای شهر همچنین درخواست کرد تا استار تا پایان این تحقیقات و ارائه گزارشات آن، مرخصی بگیرد.
شهرداری در بیانیه‌ای اعلام کرد که شوراهای شهر بر اساس قانون رفتار شورایی اداره می‌شوند و شکایات در مورد نقض قوانین به کمیسیون اخلاق ارائه می‌گردند. مقامات شهر تأیید کردند که کارکنان این شهرداری در آوریل ۲۰۲۱ گزارشی مبنی بر خرابکاری و خسارت اموال در پارکینگ امن شهرداری را دریافت کرده و پرونده را به اداره پلیس منطقه "پیل" ارسال نمودند.
 
پلیس می‌سی‌ساگا چه می‌گوید؟
"آخیل موکن"، سخنگوی پلیس پیل تأیید کرد که افسران تحقیقاتی را "در مورد ادعای خرابکاری/ خسارت اموالی که در پارکینگ امن شهرداری در آوریل ۲۰۲۱ رخ داده را انجام داده و به اتمام رساندند". آخیل گفت با مشورت شاکی و دفتر دادستانی، تصمیم گرفته شد که هیچ اتهامی مطرح نشود. بانی، شهردار می‌گوید: "پلیس احساس می‌کند که موضوع حل شده و پرونده را بسته، و با این حال شاکی یعنی کارن که آسیب خورده احساس نمی‌کند که به این موضوع به اندازه کافی رسیدگی شده باشد زیرا هیچ راه حلی برای او مطرح نشد در حالیکه او مورد آزار و اذیت و آزار قرار گرفته و سرانجام استعفا داد".
 
دیگران چه می‌گویند؟
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

کمیسر اخلاق شهرداری می‌سی‌ساگا، و نیز استار و نیز راس حاضر به گفتگو در این زمینه نشدند.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, February 3, 2022 - 22:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به