الناز از شامگاه ۱۲ ژانویه ۲۰۲۲ ناپدید شده و هارشدیپ بینر در دسامبر ۲۰۲۱ در یک پارکینگ در ریچموندهیل با ماهی‌تابه به الناز حمله کرده بود
پلیس منطقه‌ای یورک امروز سه‌شنبه اعلان کرد یک مرد اهل "برمپتون" را به سوء قصد برای به قتل رساندن الناز حاج تعمیری متهم می‌کند.
این فرد "هارشدیپ بینر" ۲۴ ساله پیشتر با چندین اتهام دیگر نیز مواجه بود که اکنون پلیس می‌گوید موفق به دستگیری او "در هفته گذشته" شده و اتهامش را نیز افزایش داده است. پلیس خبر دستگیری او را تا امروز مخفی نگاه داشته بود. بدین ترتیب پلیس همه کسانی را که تاکنون در این پرونده شناسایی کرده، دستگیر کرده اما هنوز خبری از الناز بدست نیاورده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
امروز پلیس یک نفر دیگر را دستگیر و متهم به تلاش برای قتل الناز حاج تعمیری کرد
پلیس منطقه‌ای یورک می‌گوید اتهام قتل را بعلت حمله وی به الناز با ماهی‌تابه به دیگر اتهام‌های هارشدیپ در پرونده دزدیده شدن الناز حاج تعمیری در اواخر سال ۲۰۲۱ افزوده است. الناز از شامگاه ۱۲ ژانویه ۲۰۲۲ ناپدید شده و پلیس می‌گوید سه مرد با لباس مبدل پلیس وی را به زور از خانه اقوامش در ساحل "واساگا" سوار یک خودرو سفید کرده و برده‌اند. پلیس هنوز نتوانسته هیچ سرنخ مهمی در دزدیده شدن الناز رو کند و دزدان نیز هنوز هیچگونه درخواستی در مقابل آزادی الناز نداده‌اند. پلیس در بیانیه‌ای که صبح روز سه‌شنبه منتشر شد، گفت که هارشدیپ بینر ۲۴ ساله به تلاش برای قتل، اقدام به آدم‌ربایی، داشتن اموالی که با جنایت بیش از ۵,۰۰۰ دلار به دست آمده و شرارت بیش از ۵,۰۰۰ دلار، دستگیر و متهم شده است. بینر از ماه آوریل با حکم قانونی در سراسر کانادا تحت تعقیب بود که پلیس می‌گوید موفق شده او را دستگیر نماید.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

این اتهامات ناشی از حمله هارشدیپ بینر و "ریاست سینگ" در ریچموندهیل در دسامبر ۲۰۲۱، قبل از ربوده شدن الناز است. بازرسان می‌گویند پس از اینکه الناز توسط این دو و با ماهیتابه در یک پارکینگ زیرزمینی در "ویلیام کرسنت کینگ" واقع در تقاطع خیابان‌های "یانگ" و "بنتری" مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفت قرار گرفت، بدنبال دستگیری آنها بوده است. پلیس می‌افزاید که این حمله فقط زمانی متوقف شد که یک شهروند نگران گذری، حمله آنها را قطع کرد و این دو نفر سوار یک وسیله نقلیه شده و فرار کردند. الناز پس از رسیدن پلیس با جراحات سخت که تهدیدی برای زندگی نبود به بیمارستان منتقل شد و حدود چهل بخیه به سرش خورد. بازرسان مشخص کردند خودرویی که این دو متهم در حمله خود استفاده کرده بود از منطقه خیابان‌های "فینچ" و "دان میلز" در شهر تورنتو به سرقت رفته بود که بعدا کشف شد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
بینر سومین مردی است که در ارتباط با حمله به گاراژ پارکینگ متهم شده است. هنوز پلیس از چگونگی یافتن و دستگیری او چیزی فاش نکرده است. از سوی دیگر همکارش، ریاست سینگ که او نیز اهل برمپتون است به همین اتهام در ماه آوریل دستگیر شده بود. "محمد لیلو" از "بروسارد" از استان کبک که دوست پسر سابق الناز بوده نیز با اتهام تلاش برای قتل و اقدام به آدم‌ربایی در ارتباط با حادثه دسامبر مواجه است و در ماه جولای دستگیر شد. وی در رابطه با ربوده شدن الناز به آدم‌ربایی نیز متهم شده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
الناز حاج تعمیری
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

الناز که متولد ایران است، در سال ۲۰۱۸ به کانادا آمد و بر اساس اخبار منتشر شده از سوی خانواده، در ابتدا در صنعت کشتیرانی صادرات و واردات مشغول به کار شد، اما به تازگی شغل خود را رها کرده و روی ایجاد یک کسب و کار کیک‌سازی متمرکز شده بود. وی مدتی شریک دوست پسر سابقش نیز بود. هنوز و پس از مفقودی الناز، هیچ خبری از او نیست. پلیس از هرکسی که در این زمینه خبری دارد می‌خواهد که فورا با این نیرو تماس بگیرد.

همه اخبار کامل و دقیق الناز را اینجا بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Tuesday, September 27, 2022 - 18:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به