این دومین حمله در تورنتو در سال جاری‌ست که منجر به مجروح شدن کودکان می‌گردد
پلیس تورنتو می‌گوید در حال تلاش برای یافتن مظنونان متعددی است که به گفته محققان، شنبه شب بدون هیچ هدف‌گیری خاصی جشن تولد یک کودک نوپا را در محله "رکس‌دیل" تورنتو به گلوله بستند. پلیس می‌گوید مجروحان ۴ نفر هستند که ۳ نفر از آنها کودکان خردسالند.
طبق گزارش پلیس اندکی قبل از ساعت ۸ شب در منطقه "تاندریج" و "بینگ" در شمال غربی تورنتو صدای تیراندازی شنیده شد و با گزارش مردم نیروهای اورژانس و پلیس به محل اعزام شدند. این نیروها در محل با ۴ مجروح که جراحات مختلفی از جزیی تا جدی داشتند مواجه گشتند. حال یکی از کودکان وخیم گزارش شده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
تیراندازی به جشن تولد کودکان در تورنتو؛ آخرین وضعیت: ۳ مجروح کودک و یک جوان در بیمارستان
اخبار تکمیلی امروز حاکی از آن است که مجروحان شامل یک کودک ۱ ساله، یک دختر ۵ ساله، یک پسر ۱۱ ساله و یک جوان ۲۳ ساله بوده که همگی بعلت جراحت ناشی از گلوله به بیمارستان منتقل گشتند. در میان این مجروحان، کودک ۱ ساله که گلوله باعث خراش روی بدنش شده بود، ظهر امروز از بیمارستان مرخص شده و وضعیت دختر ۵ ساله که وخیم گزارش شده بود، به گفته خانواده این دختر در امروز عصر، "پایدار گشته" است. "ران تاورنر" بازرس پلیس نیز گفت که پسر ۱۱ ساله از ناحیه باسن مورد اصابت گلوله قرار گرفته و انتظار می‌رود که کاملا بهبود یابد. تاورنر نتوانست اطلاعاتی در مورد وضعیت مجروح ۲۳ ساله ارائه دهد اما محققان پیشتر گفته بودند که وی از ناحیه پا دچار اصابت گلوله شده است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

تاورنر که در صحنه جنایت با رسانه‌ها صحبت می‌کرد افزود: "واضح است که یک مجموعه وحشتناکی از حوادث اتفاق افتاده... من که چندین سال است افسر پلیس هستم هرگز چنین صحنه ناراحت کننده‌ای را ندیده بودم که کودکان اینگونه بی‌رحمانه مقابل گلوله قرار گیرند، این نفرت‌انگیز است. ما همراه و همدرد جامعه هستیم و می‌دانیم چنین اتفاقی برای ساکنان این منطقه وحشتناک است". تاورنر نگفت که پلیس به دنبال چه تعداد مظنون است اما محققان معتقدند که عاملان این حادثه چند نفر بوده‌اند که با پای پیاده به سمت جنوب فرار کرده و سپس با یک وسیله نقلیه که منتظرشان بوده، در رفته‌اند. تاورنر توضیح داد: "یک وسیله نقلیه کمی پایین‌تر بود که بسرعت منطقه را ترک کرد. در این زمان خاص ما نمی‌توانیم اطلاعات بیشتری را بنا به دلایل مختلفی اعلان کنیم، از جمله توصیف مظنون‌ها را. البته ما به زودی این اطلاعات را منتشر خواهیم کرد، و باید بگویم که در منطقه دو دوربین مدار بسته وجود دارد که قسمتی از جنایت را ضبط کرده‌اند".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
پلیس هنوز در تلاش است تا انگیزه این تیراندازی کور به کودکان را کشف کند. تاورنر در همین باره گفت: "ما اصلاً اعتقاد نداریم که کودکان هدف این حمله بوده‌اند. تا جایی که به انگیزه این تیراندازی برمی‌گردد باید مجددا بگویم فعلاً نمی‌توانم توضیحی ارائه کنم... تعدادی دلیل در مد نظر ما هست و البته برخی از مردم نیز ایده‌هایی را در مورد علت حادثه به ما گزارش کرده‌اند. ما سعی می‌کنیم هرچه سریعتر این پرونده را حل کنیم... هم اکنون نیز منابعی در اختیار داریم که در حال بررسی آنها هستیم". پلیس امروز عصر گفت که حمله کنندگان قطعا دیده شده‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
گزارش‌ها حاکی‌ست که واحد شناسایی پزشکی قانونی پلیس تورنتو با بستن منطقه در حال حاضر، همه چیز در صحنه را جمع‌آوری و حفظ می‌کند و از مردم می‌خواهد که هر اطلاعاتی درباره این حادثه را با پلیس در میان بگذارند. تاورنر یکشنبه عصر به نمایندگی از نیروی پلیس افزود: "بسیار مهم است که مردم بیایند و اطلاعاتشان از آنچه دیده‌ یا حتی آنچه که معتقدند اتفاق افتاده، یا کسی که فکر می‌کنند در این حادثه دخیل بوده را به ما انتقال دهند. ما به کمک نیاز داریم. ما می‌توانیم انواع تحقیقات را در اینجا داشته باشیم، اما اگر پشتیبانی جامعه را نداشته باشیم کار ما دو برابر سخت‌تر می‌شود".
 
فورد و توری محکوم کردند
"داگ فورد"، نخست وزیر انتاریو در بیانیه‌ای که روز یکشنبه منتشر شد گفت که عاملان تیراندازی "باید پیدا شوند و به دادگاه کشیده شوند. تیراندازی شب گذشته در رکس‌دیل غیر قابل تصور و فراتر از درک است". فورد از کسانی که احتمالاً شاهد این حادثه بوده‌اند خواست تا با پلیس تماس بگیرند.
"جان توری" شهردار تورنتو نیز امروز ظهر با تایید اظهارات صبح فورد گفت: "این حمله‌ای غیر مسئولانه و ظالمانه بوده و هیچ جور دیگری نمی‌شود این را بیان کرد. من امیدوارم افرادی که آنجا بوده‌اند یا چیزی دیده‌اند به پلیس اعتماد کنند تا بتوانیم این حمله کننده‌ها را شناسایی و ردیابی کنیم و به دادگاه بسپاریم تا قانون درباره آنها اعمال شود".
این دومین حمله در تورنتو در سال جاری‌ست که منجر به مجروح شدن کودکان می‌گردد. حمله قبلی در پارک بازی کودکان در شرق شهر روی داده بود.

خبر تکمیلی
دوشنبه عصر پلیس تورنتو اعلان کرد که جوان ۲۳ ساله زخمی شده در این تولد به نام "دمار کادوگان" یکی از متهمان این تیراندازی‌ست و متهم به شلیک اسلحه با قصد کشت، حمل سلاح گرم، داشتن اسلحه بدون مجوز و گواهی ثبت، داشتن اسلحه گرم پُر از گلوله، و داشتن اسلحه گرم ممنوع شده است. پلیس اظهار داشت که تحقیقات هنوز "فعال و در حال انجام" است و بدنبال چند نفر دیگر که با ماشین متواری شده‌اند می‌گردد.

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

در روز سه‌شنبه نیز پلیس "کوین جورج" ۲۱ ساله اهل تورنتو را دستگیر و به چهار قانون‌شکنی متهم کرد: شلیک اسلحه با قصد کشت، داشتن اسلحه گرم پُر از گلوله، دزدیدن یک وسیله نقلیه موتوری با سلاح گرم، داشتن اسلحه گرم ممنوع شده. پلیس توضیح داد که دو نفر در این مهمانی تولد که در فضای آزاد گرفته شده بود با یکدیگر مشاجره و سپس شروع به تیراندازی به یکدیگر کردند. پلیس می‌گوید کادوگان و جورج "تیراندازان اولیه" این مهمانی بودند، اما پس از آنها نیز افراد دیگری اسلحه کشیدند و شروع به تیراندازی کردند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, June 20, 2021 - 19:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به