این دو نفر پس از جریان یک تیراندازی دو طرفه در یک رستوران در شهر مارکهام، در شمال تورنتو دستگیر گشته‌اند
طبق ایمیل ارسالی پلیس منطقه یورک به دفتر ایران استار، "سعید ساوالان‌پور" همراه با "ترانگ ون داونگ" متهم به یک قتل درجه اول (برنامه‌ریزی شده و از قصد) و یک تلاش برای قتلی دیگر شده‌اند.
این دو نفر پس از جریان یک تیراندازی دو طرفه در یک رستوران در شهر مارکهام، در شمال تورنتو دستگیر گشته‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
دستگیری یک ایرانی تورنتویی، سعید ساوالان‌پور ۳۳ ساله متهم به یک قتل و یک تلاش برای قتل پس از دو سال
به گفته پلیس، این دو مرد، یعنی سعید و ترانگ متهم شده‌اند که در طی یک درگیری یک مرد را کشته و یک زن را بشدت زخمی‌کرده‌اند. پلیس بدون نام بردن از این قربانیان گفته که زن زخمی شده، پس از بیشتر از ۲ سال در حال بهبودی در بیمارستان است. این درگیری در یک رستوران در سال ۲۰۱۹ روی داده و پلیس منطقه یورک می‌گوید که مامورانش بعد از ساعت ۱۱ شب به محل اعزام شدند. طبق گزارش پلیس از ۱ اوت (آگوست) ۲۰۱۹ در پلاک ۵۴۶۰ خیابان "های‌‌‌وی ۷" که در نزدیکی خیابان "مک‌کاون" قرار دارد، چندین تماس با این نیرو به واسطه شنیده شدن شلیک گلوله در منطقه و در رستوران "هی نودلز" داشته است. مأموران پلیس یک مرد و یک زن را که زخمی شده بودند در محل یافتند که مرد در محل جنایت مرده اعلان شد و زن با جراحاتی وخیم سریعا به بیمارستان منتقل گشت و اکنون توانسته بهبود بیابد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

پلیس افزوده شاهدان عینی گفته‌اند که یک موتورسیکلت را در حال فرار از منطقه مشاهده کرده‌اند و اکنون پلیس پس از دو سال توانسته دو مظنون را در طی تحقیقاتش شناسایی، دستگیر و متهم به قتل کند. ترانگ ون داونگ ۳۷ ساله ساکن شهر "وان" و سعید ساوالان‌پور ۳۳ ساله ساکن شهر ایرانی‌نشین "ریچموندهیل"، هر دو به یک قتل درجه اول و اقدام به یک قتل دیگر متهم شده‌اند. گزارش پلیس نشان می‌دهد که یک نمایندگی فروش خودرو که در کنار این رستوران قرار دارد نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفته ولی هنوز چگونگی این ماجرا را توضیح نداده و هیچ عکسی نیز از متهمان و یا قربانیان منتشر نکرده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
"دوک پیون"، مردی که ۱۲ سال در این منطقه کار کرده می‌گوید که هرگز چنین چیزی ندیده و انتظارش را هم نداشته است. او می‌افزاید: "این منطقه بسیار آرام، بسیار بسیار آرام است". خانه‌سازی و گسترش شهر مارکهام در این منطقه در ده سال گذشته بشدت رو به افزایش بوده به شکلی که منطقه با جمعیتی زیاد و ترافیکی سنگین مواجه است. پیشتر این منطقه منبع اصلی کشاورزی ذرت در شمال شرق تورنتو به شمار می‌رفت.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
"لورا نیکول" افسر پلیس از هر کسی که اطلاعاتی در مورد این حادثه دارد خواست تا مستقیما و یا به صورت ناشناس با پلیس تماس بگیرد.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, October 6, 2021 - 08:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به