این سه نفر در طی سه پرونده جداگانه طی یک روز در تورنتو و اطراف، دستگیر شدند
یک جوان ۱۹ ساله پس از منفجر کردن یک بمب دست‌ساز در یک مرکز خرید در یک مرکز خرید در شمال تورنتو دستگیر شده است.
از سوی دیگر در همین روز پلیس می‌گوید که توانسته یک مرد ۲۱ ساله را در ارتباط با تحقیقات در مورد قاچاق یک دختر انتاریویی دستگیر و با بیش از ۳۰ اتهام روبرو کند. و اما در یک پرونده دیگر پلیس می‌گوید یک مرد ۸۲ ساله اهل نیومارکت که به یک دختر ۱۲ ساله در آرورا تجاوز کرده را نیز دستگیر کرده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
تورنتو: دستگیری یک ۱۹ ساله بمب گذار یک مرکز خرید، یک ۲۱ ساله قاچاق کننده جنسی یک دختر نوجوان و یک ۸۲ ساله تجاوز کننده به یک دختر ۱۲ ساله​
پلیس منطقه یورک می‌گوید که حدود ساعت ۶:۴۵ بعدازظهر چهارشنبه به بخش غذایی مرکز خرید "آپر کانادا مال" در تقاطع خیابان‌های "یانگ" و "دیویس" در شهر "نیومارکت" که در شمال تورنتو و منطقه ایرانی‌نشین ریچموندهیل قرار دارد اعزام شده است. به گفته پلیس، هنگامی که ماموران به محل رسیدند، یک "دستگاه آتش‌زا" پیدا کردند که منفجر شده بود اما به کسی آسیب جسمی نزده بود. بازرسان بعدا متوجه شدند که یک مظنون مرد پیشتر وارد بخش غذایی این مرکز خرید شده، دستگاه را در یک جعبه قرار داده و سپس از صحنه متواری شده است. این مظنون پس از مدت کوتاهی با کمک واحد "سگ‌های تعقیب کننده" دستگیر شد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

"مایکل گاتدولا" ۱۹ ساله ساکن تورنتو، به چندین جرایم در ارتباط با این حادثه متهم شده، از جمله آتش زدن به دلیل بی‌توجهی به جان انسان، نگهداری غیرقانونی مواد منفجره، و استفاده از مواد منفجره به قصد تخریب اموال و دارایی برای به خطر انداختن زندگی. این اتهامات در دادگاه ثابت نشده‌اند و پلیس نیز جزئیات بیشتری از این حادثه منتشر نکرده است. پلیس می‌افزاید تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
در یک بیانیه خبری که روز پنجشنبه منتشر شد و یک نسخه آن نیز به دفتر ایران استار ایمیل شده، نیروی پلیس پس از انتشار این خبر به ساکنان یادآوری کرده که اگر چیزی غیرعادی یا مشکوک دیدند، بلافاصله با پلیس تماس بگیرند. این بیانیه می‌گوید: "هنگامی که دستگاه‌ها یا بسته‌های مشکوک پیدا می‌شوند باید همه اقدامات احتیاطی انجام شود. با موادی که می‌تواند خطرناک یا انفجاری باشد کار نکنید، منطقه را تخلیه کنید و فوراً با شماره ۹-۱-۱ تماس بگیرید". پلیس از هر کسی که اطلاعاتی در اختیار دارد می‌خواهد با این نیرو، حتی بصورت ناشناس، تماس بگیرد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
دستگیری ۲۱ ساله که قاچاقچی جنسی یک دختر انتاریویی بود
پلیس تورنتو گفت که تحقیقاتش که در آوریل سال جاری آغاز شد، نشان داد که یک دختر نوجوان ظاهرا از طریق رسانه‌های اجتماعی، بین اوت ۲۰۲۱ و آوریل ۲۰۲۲ در انتاریو و بریتیش کلمبیا مورد قاچاق جنسی قرار گرفته است. پلیس می‌افزاید که مظنون ظاهرا در این مدت از "ترکیبی از فریب، زور و خشونت فیزیکی" استفاده کرده و پول حاصل از قاچاق‌های جنسی را نیز به جیب زده است.
"اندرو پوتیرز گرانت" ملقب به "پسر داغ ریدا" به چندین جرم از جمله حمله، قاچاق افراد زیر ۱۸ سال از طریق استخدام کردن آنها، دو فقره سود مالی / مادی / قاچاق افراد زیر ۱۸ سال، دو فقره ساختن پورنوگرافی کودکان و داشتن یک اسلحه گرم متهم شده است. اعلان روز پنجشنبه پلیس مشخص کرده اندرو در منطقه "ویکتوریا پارک" و "اوکانر" و در ارتبط با تحقیقاتش دستگیر شده و افزوده که ماموران در جریان دستگیری یک اسلحه گرم، مقداری مواد مخدر و پول نقد نیز کشف کرده‌اند. پلیس عکس مظنون را نیز منتشر کرده زیرا احتمال می‌دهد وی قربانیان بیشتری نیز داشته باشد.
پلیس می‌خواهد همه افراد آسیب دیده یا قاچاق شده توسط اندرو خود را معرفی کنند و افزوده که هر شخصی باید قاچاق انسان را به پلیس گزارش دهد. پلیس افزوده: "ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که همه افراد بدون توجه به آنچه که انجام داده‌اند، از حمایت ما و خروج از این نوع بن‌بست‌ها در زندگی برخوردارند".
 
دستگیری یک مرد ۸۲ ساله تجاوز کننده به یک دختر ۱۲ ساله در یک رستوران آرورا
پلیس منطقه‌ای یورک می‌گوید یک مرد اهل نیومارکت را به اتهام تجاوز جنسی به یک دختر ۱۲ ساله در شهر "آرورا" که در جنوب نیومارکت قرار دارد متهم کرده است. پلیس می‌گوید این دختر در ۱۶ ژوئن درست بعد از ساعت ۶:۳۰ عصر در دستشویی یک رستوران در آرورا واقع در تقاطع خیابان‌های "ارل استوارت" و "بی‌ویو" مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است. پلیس پس از انتشار ویدئوی مدار بسته و درخواست کمک از مردم اطلاعاتی دریافت کرد مبنی بر اینکه مردی مطابق با شرح ویدئو در حدود ساعت ۹:۴۰ صبح روز ۱۸ ژوئن در منطقه پارک "لبیرنت وودلند هیلز" در نیومارکت در حال قدم زدن است. و به سرعت وی را دستگیر کرده است.
"میرمیرازی" ۸۲ ساله به تجاوز جنسی و ارتباط با فردی زیر ۱۶ سال متهم است. بازرسان از شاهدان، قربانیان دیگر یا هر کسی که اطلاعاتی در این زمینه در اختیار دارد می‌خواهد که سریعا با پلیس تماس بگیرد.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Friday, June 24, 2022 - 06:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به