به گفته پلیس این دو زن قاتل و مقتول هم‌خانه بوده‌اند
پلیس منطقه "دورهام" امروز در شرق تورنتو یک زن ۷۲ ساله ساکن کلارینگتون را به قتل درجه دوم متهم کرد و گفت که یکشنبه شب افراد این نیرو یک زن مرده را در منطقه‌ی جنگلی در شمال "پیکرینگ" پیدا کرده‌اند. پلیس می‌گوید این قتل در روز یکشنبه اتفاق افتاده و ابتدا به عنوان یک مرگ مشکوک طبقه‌بندی شده بود، اما عصر روز دوشنبه پلیس با انتشار خبری تایید کرد که یک زن ۷۲ ساله را به قتل درجه دو متهم و دستگیر کرده است.
این قتل در منطقه‌ای خاص اتفاق می‌افتد که در آن افراد یک اجتماع با حصار و دروازه از خیابان‌ها و دیگر افراد ساکن در اطرافشان جدا هستند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
قتل مادربزرگ‌ها در منطقه ویژه تورنتو: پلیس یک زن ۷۲ ساله را به قتل یک زن دیگر متهم کرد
مقتول که هنوز هویتش فاش نشده حدود ساعت ۲۲:۳۰ شب یکشنبه در منطقه‌ای جنگلی در نزدیکی جاده ۹ منطقه‌ای پیکرینگ و ۲۸ فرعی به قتل رسیده است. در این اطلاعیه آمده است: "پلیس در انتظار نتایج تحقیقات از مرکز پزشکی قانونی قبل از تایید هویت زن متوفی است". علت مرگ نیز هنوز اعلام نشده است. پلیس می‌گوید به عنوان بخشی از تحقیقات، یک "اقامتگاه" در "فیروی درایو" در منطقه "ویلمانت کریک" در کلارینگتون را نیز بسته و تحقیقات درباره این قتل همچنان در جریان است و از هر کسی که اطلاعاتی در رابطه با این تحقیقات دارد می‌خواهد با بازرسان تماس بگیرد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

بازرسان پزشکی قانونی به همراه واحد قتل در حال کار بر روی این پرونده، جمع آوری تصاویر و صحبت با افراد اطراف هستند. "جورج تودوس"، پلیس منطقه‌ای دورهام گفت: "یک چیزی که بازرسان قتل به من گفته‌اند این است که هیچ نگرانی امنیتی برای جامعه وجود ندارد".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
همسایه‌ها چه می‌گویند؟
این در حالی‌ست که ساکنان محله کلارینگتون شوکه شده‌اند. در این منطقه یک جامعه از افرادی خاص زندگی می‌کنند که با حصار و دروازه از منطقه جدا می‌شوند و حدود ۴۰ دقیقه با ماشین از شمال شهر "پیکرینگ" در شرق تورنتو فاصله دارد. ساکنانی که سال‌ها در این منطقه زندگی می‌کنند، زندگی در این جامعه را دوستانه توصیف می‌کنند و می‌گویند که هرگز پلیسی را در خیابان‌ها ندیده‌اند.
چندین همسایه از جمله "الیزابت لیزکیویچ" می‌گویند که دو زن در خانه‌ای زندگی می‌کردند که اکنون بخشی از تحقیقات پلیس است. وی می‌گوید که با یکی از زنان دوست است اما نتوانسته با او تماس بگیرد و سپس افزود: "آنها با هم زندگی می کنند اما خیلی نزدیک به هم نزدیک نیستند... آنها مثل یک هم اتاقی هستند. دیدن پلیس و نوار زردشان واقعاً ترسناک است، زیرا آنچه نوار زرد نشان می‌دهد اینست که می‌گوید اتفاقی جدی رخ داده است".
بسیاری از کسانی که در جامعه زندگی می کنند می گویند دیدن پلیس و شنیدن یک قتل هنوز ناراحت کننده است. "تد موریسون" از ساکنان این منطقه گفت: "این تکان‌دهنده و ناراحت‌کننده است. من قبلاً نوار پلیس را در اینجا ندیده بودم. این یک مکان بسیار آرام است. معمولا کسانی‌که در اینجا زندگی می‌کنند هرگز جرمی مرتکب نشده‌اند و زندگی دوستانه‌ای دارند".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

"باب لویل" یکی دیگر از ساکنان این منطقه گفت: "من کمی شوکه شدم" و "دیوید وب" از دیگر ساکنان نیز گفت "مردم در اینجا فوق‌العاده دوستانه و فوق‌العاده امن زندگی می‌کنند، اینجا معمولا بسیار ساکت است، این حادثه برایمان بسیار بسیار غیرعادی است".

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Tuesday, February 22, 2022 - 08:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به