توجه کنید که توضیح قتل در این خبر ناراحت کننده است
پرونده مادری که در سال ۲۰۱۹ و در حین کار در شهر زیرزمینی تورنتو، موسوم به "پث" (PATH) با ۱۱ ضربه چاقو پسرش به قتل رسید، از امروز سه‌شنبه در دادگاه انتاریو به جریان افتاده است. گزارش آن سال در ایران استار را اینجا بخوانید.
"راء کارا کارینگتون " هشت فرزند داشت، که اکنون متهم ردیف اول قتلش، پسرش "دانکن سینکلر" است. "پاملا سانتورا"، دستیار وکیل دادگستری در سخنرانی افتتاحیه خود به هیئت منصفه گفت که کارینگتون از شدت جراحات، شامل سه دنده شکسته، سوراخ شدن کبد، کلیه، ریه‌ها و قلب خود کشته شده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
این پسر که در یک رستوران تورنتویی با ۱۱ ضربه چاقو مادرش را کشت، در حال محاکمه است
این وکیل گفت: "دانکن سینکلر مادرش را با چاقو زد و کشت. بله او مسلح به چاقو بود و مادرش را دنبال کرد تا جایی که مادرش آنجا کار می‌کرد. سپس وارد محل کار مادرش شد و بارها او را با چاقو زد". دانکن ۲۲ ساله در آن زمان ۱۹ ساله بود. دانکن که متهم به قتل درجه یک است، اعلان بی‌گناهی کرده و امروز در یک دادگاه در تورنتو حاضر شد و در کنار وکیل مدافع خود، "جول کلاین" نشست. ریاست این دادگاه بر عهده "آن مولوی" قاضی دادگاه عالی انتاریوست. سانتورا به هیئت منصفه گفت که در زمان قتل، این مادر پس از جدایی پیچیده از همسرش "در تلاش بود تا زندگی خود را به مسیر اصلی بازگرداند". دادگاه شنیده که وقتی کارینگتون کشته شد، پدر دانکن به دلیل اتهامات مربوط به خشونت خانگی و کودک آزاری در بازداشت پلیس بود.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

سانتورا بطور خلاصه تاریخچه‌ای از این خانواده را ارائه کرد و به هیئت منصفه گفت که کودکان این خانواده اکنون منزوی هستند، به مدرسه نمی‌روند و به هیچ‌وجه "مانند کودکان عادی" با جامعه ارتباط برقرار نمی‌کنند. او گفت که آنها مراقبت‌های پزشکی منظم دریافت نکرده‌اند، در طی این دو سال حداقل ۲۶ بار نقل مکان کرده‌اند و "به آنها آموزش داده شده که به مقامات اجرایی نیز بی‌اعتماد باشند". وی افزود: "از آنجا که {کارینگتون} برای حمایت از خانواده کار می‌کرد، پدر در خانه با بچه‌ها بوده و نتیجتا وی کنترل بسیار زیادی روی بچه‌ها یافته است".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
فیلم قتل
در بخشی از دادگاه امروز فیلم‌های ضبط شده دوربین‌های مدار بسته از نیمه شب ۱۰ آوریل ۲۰۱۹ در قسمت "فست فود" شهر زیرزمینی تورنتو واقع در منطقه "کینگ استریت" غربی و خیابان "بی" نشان داده شد. سانتورا گفت که دانکن مادرش را در قسمت آماده‌سازی آشپزخانه پیدا کرد و قبل از بیرون آوردن یک چاقوی بزرگ بنفش با او صحبت کرد و سپس ۱۰ ضربه چاقو به مادرش وارد آورد. سانتورا چنین ادامه داد: "وقتی مادرش روی زمین افتاد، او به سمت پیشخوان رفت، انگار که می‌خواهد آنجا را ترک کند، اما برگشت و آخرین ضربه را نیز با چاقو وارد بدن مادرش کرد. سپس دانکن با آرامش و بدون تردید با چاقویی که در دست داشت از صفحه تصویر دوربین خارج شد".
"کریستی دیوین" افسر پلیس تورنتو، اولین شاهد دادگاه بود که بعدازظهر برای شهادت دادن به جایگاه رفت و گفت که شخصی با نشان دادن فیلم ویدیوی وحشتناک دوربین مدار بسته به وی گفته که او معتقد است قاتل، دانکن سینکلر، پسر آن مادر است. ویدئویی که کریستی دیده بود و در دادگاه نیز پخش شد، فردی را با کلاه خاکستری و هودی مشکی نشان می‌دهد که کارینگتون را تعقیب کرده و سپس مکررا با چاقو او می‌زد و در حالیه در خون خودش غلتیده بود، روی زمین رها می‌کند و می‌رود. در این ویدئو کارمندان این رستوران که وحشت‌زده و شوک شده بودند را نیز نشان می‌دهد و سپس امدادگران و پلیس سر می‌رسند.
سانتورا سپس کلی سند و شاهد را در اختیار دادگاه گذاشت تا هیئت منصفه بعدا در دادگاه آنها را بشنوند. او ادامه داد که دانکن پس از خروج از رستوران سوار خط اتوبوس‌رانی خارج شهری "گو" شد تا در مسیری زیگزاگ به "جورج تاون"، سپس به "کیچنر"، بعد به "بری" و نهایتا به "میدلند" در انتاریو که در بیش از ۱۰۰ کیلومتری شمال تورنتو قرار دارد برود. به دادگاه گفته شد، که دانکن به یک مرکز خدمات "وای‌ام‌سی‌ای" در میدلند رفته بود و مرتبا در حال جستجوی اینترنت درباره این قتل بود که یکی از کارکنان متوجه شد و به او شک کرد و به پلیس خبر داد.
 
شواهد علیه دانکن
در دادگاه گفته شد، هنگامی که افسران برای دستگیری دانکن در ۱۲ آوریل اعزام شدند او خود را "دانیل ویلیامز" معرفی کرد، همان نامی که قبلا خودش را به آن نام در وای‌ام‌سی‌ای و پناهگاهی در میدلند جا زده بود و وسایلش را گذاشته بود. سانتورا توضیح داد که لباس‌های دانکن از پناهگاه کشف و به پزشکی قانونی برده شد تا آزمایش شود و نتیجه آزمایش "دی‌ان‌ای" خون کارینگتون را روی شلوار جین دانکن نشان داد.
به گفته دادگاه، هنوز چاقوی قتل کشف نشده اما جای یک چاقوی بزرگ بنفش از مجموعه چاقوهای رنگارنگ خانه دانکن، خالی‌ست. سانتورا گفت که "این یک قتل برنامه‌ریزی شده و عمدی" بوده و افزود: "دانکن با دو رستوران تماس گرفت تا بفهمد مادرش کجا کار می‌کند، از قبل از خانه یک چاقو آورده بود، بیرون از رستوران مادرش را دید و منتظر ماند. وقتی که صبرش تمام شد رفت و مادرش را پیدا کرد و چند ثانیه بعد با چاقو به او حمله کرد. وقتی مادرش برای فرار می‌دوید او را تعقیب کرد، و سپس با وجود اینکه قبلاً ۱۰ ضربه چاقو وارد کرده بود، برای زدن یک ضربه نهایی هم به عقب برگشت تا مطمئن شود".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

انتظار می‌رود این محاکمه سه تا چهار هفته طول بکشد.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Tuesday, November 2, 2021 - 19:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به