طبق گزارشات، مهمانداران در طول اولین مرحله سفر که با همکاری کی‌ال‌ام از کیف به آمستردام انجام شد با عدم رعایت موازین کرونا توسط این دختران مواجه شدند
به گزارش روز جمعه روزنامه "جروزالم پُست"، ۱۸ دختر یهودی تندرو (ارتدوکس) از پرواز هواپیمایی دلتا که از آمستردام به نیویورک می‌رفت منع شدند. خاخام سرپرست این دختران به فاکس نیوز گفت که این دختران بخشی از حدود ۵۵ نوجوان یهودی بودند که به مسافرت دو هفته‌ای اماکن مذهبی در کیف اوکراین رفته و در حال بازگشت به آمریکا بودند.
هواپیمایی دلتای آمریکا در اروپا با چند شرکت هواپیمایی دیگر مانند "کی‌ال‌ام" هلند همکاری دارد تا مسافران را بین خود تقسیم کرده و از هزینه‌ها بکاهند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
هواپیمایی دلتا، ۱۸ دختر یهودی تندرو آمریکایی را بعلت عدم رعایت موازین کرونا سوار نکرد
طبق گزارشات، مهمانداران در طول اولین مرحله سفر که با همکاری کی‌ال‌ام از کیف به آمستردام انجام شد با عدم رعایت موازین کرونا توسط این دختران مواجه شدند. پس از توقف هواپیما و تغییر آن به هواپیمایی دلتا برای پرواز از هلند به آمریکا، این شرکت هواپیمایی تصمیم گرفت که این عده را به دلیل عدم رعایت اقدامات ایمنی کرونا تنبیه کرده و سوار نکند. این مسافران در خارج از زمان غذا خوردن عمومی، با برداشتن ماسک خود اقدام به خوردن غذاهایی کردند که با خود آورده بودند و بندهای ایمنی مقابله با کرونا را نقض نمودند. به گفته این روزنامه دختران غذای کوشر مذهبی خود را از خاخام خود گرفتند که در طول پرواز وجود نداشت. شاهدان به فاکس نیوز گفتند که یک نگهبان هلندی با "مسخره" کردن دختران برخی از آنها را به گریه انداخت.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

روزنامه جروزالم پُست در ادامه آورده: پس از آنکه از دختران خواسته شد که غذاهایشان را دور بیاندازند و آنها نپذیرفتند، پلیس هلند به محل احضار شد و پلیس نیز از آنها خواست تا از پرواز خارج شوند، اما وکیل آنها به دختران توصیه کرد که از صندلی خود تکان نخورند. در ادامه فاکس نیوز گزارش داد که هواپیمایی دلتا سپس به همه مسافران دستور داد تا هواپیما را ترک کنند، و سپس برای سوار کردن همه مسافران به هواپیمای بعدی از سوار کردن این ۱۸ دختر به پرواز نیویورک خودداری کرد. سرانجام این پرواز با ۲ ساعت تأخیر و بدون این دختران به سوی آمریکا پرواز کرد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
به گزارش روزنامه جروزالم پُست، دلتا پرواز بعدی را برای این دختران در همان روز رزرو کرد اما دختران از سفر با آن خودداری کردند زیرا انتهای پرواز آنها با چند دقیقه‌ای با شروع روز استراحت یهودیان، موسوم به شبات برخورد می‌کرد. یهودیان در روز استراحت، اجازه سفر با ماشین یا هواپیما را ندارند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
"یسروئل کهن" خاخام آنها به فاکس نیوز گفت که در عوض دختران در طی چند ساعتی که به شبات مانده بود به آنتورپ بلژیک منتقل شدند و اکنون قرار است روز یکشنبه به خانه باز گردند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

هواپیمایی دلتا در بیانیه‌ای بطور رسمی عذرخواهی کرد و گفت: "ما از مشتریان خود در پرواز ۴۷ دلتا از آمستردام به نیویورک عذرخواهی می‌کنیم که خدمه هواپیما برای رعایت قوانین بهداشت و جلوگیری از شیوع کرونا، با تأخیر و دیگر موارد موجبات ناراحتی برخی گروه از مسافران را بوجود آوردند".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, August 7, 2021 - 20:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به