روزنامه "مردم" نشریه رسمی حزب کمونیست چین نیز نوشته است: داشتن تابعیت خارجی یک طلسم محافظ نیست، مهم نیست که چقدر بزرگ باشید، هیچ مصونیتی وجود ندارد
امروز شنبه پلیس چین اعلام کرد که "کریس وو" ستاره موسیقی پاپ که کانادایی - چینی‌ست را به اتهام تجاوز جنسی در پکن بازداشت کرده است. پلیس می‌گوید پرونده اتهام جنسی در رابطه با اعضای سابق گروه پسرانه کره‌ای "اکسو" دارد که در آن به کشاندن زنان جوان به رابطه جنسی اشاره شده است.
کریس ۳۰ ساله، پیشتر توسط یک نوجوان متهم شده بود که در حال مستی با او رابطه جنسی داشته؛ اگرچه کریس این اتهام را رد می‌کند. این نوجوان ادعا می‌کند که هفت دختر و زن دیگر نیز با او تماس گرفته‌اند تا بگویند که کریس با وعده شغل و فرصت‌های کاری آنها را فریب داده است. او گفت که برخی از این افراد زیر ۱۸ سال هستند، اما وی هیچ اشاره‌ای به سن زیر ۱۴ سال که در چین بعنوان سن رضایت شناخته می‌شود نکرد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
دستگیری ستاره موسیقی کانادایی به اتهام تجاوز جنسی در چین
در بیانیه پلیس و بدون اشاره به جزئیات آمده که کریس را به دلیل تجاوز جنسی و "بنا به اطلاعات گزارش شده در اینترنت از ترغیب رابطه جنسی زنان" بازداشت کرده است. کریس کلیه این اتهامات را رد کرده و گفته بود: "هیچ عمل جنسی گروهی اتفاق نیافتاده است! هیچ شخصی زیر سن قانونی نبوده است!" و ماه گذشته روی شبکه‌های اجتماعی نوشت: "لطفاً همه آرام باشید، اگر چنین چیزی وجود داشت من خودم با پای خودم به زندان می‌روم".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

اخبار مربوط به کریس پُرترافیک‌ترین خبر شنبه روی سایت‌های جستجوی چینی و کره‌ای بود و برخی از کاربران آنلاین زیر پُست او نوشتند: "سریعا از چین خارج شو". کریس علاوه بر اینکه شهروند چین است، شهروند کانادا نیز هست. روزنامه "مردم" نشریه رسمی حزب کمونیست چین نیز نوشته است: "داشتن تابعیت خارجی یک طلسم محافظ نیست، مهم نیست که چقدر بزرگ باشید، هیچ مصونیتی وجود ندارد".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
مصاحبه آنلاین نوجوانان
تعدادی از این نوجوان اتهامات خود علیه کریس را در رسانه‌های اجتماعی و بعدا در مصاحبه با پرتال اینترنتی "نتیس" منتشر کرده‌اند. در طی مصاحبه‌ها آمده که یکی از قربانیان فکر می‌کرده که با کریس برای یک فرصت شغلی ملاقات می‌کند اما در عوض کارکنان کریس مجبورش کردند که مست کند و روز بعد در تخت کریس بیدار شده است. آن روز صبح، کریس با او مهربان بود و قول داد که از او مراقبت می‌کند و این برایش رابطه‌ای بود که فکر می‌کرد عاشقانه‌ست تا اینکه از ماه مارس دیگر کریس به پیام‌های او پاسخی نداد.
این دختر نوجوان می‌گوید که در ابتدا برای خودش متاسف شده اما بعد از اینکه فهمید که دختران و زنان دیگری نیز مثل او بوده‌اند، احساس کرد که باید کاری کند. وی افزود: "من معتقدم که این مسئله شخصی من نیست". کریس می‌گوید که با این دختر در ۵ دسامبر ۲۰۲۰ ملاقات کرده و می‌افزاید: "من او را مجبور به نوشیدن مشروب نکردم و این جزئیاتی که این دختر می‌گوید اتفاق نیافتاده است. آن روز افراد زیادی آنجا بودند که می‌توانند شهادت دهند. من انتظار نداشتم سکوتم باعث تشویق این شایعات شود و نمی‌توانم آنها را تحمل کنم!"
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

این دختر نوجوان و کریس هر دو از پلیس و مقامات خواستند تا در این مورد تحقیق کنند. در بیانیه روز شنبه پلیس اشاره‌ای به این موضوع نشده و هیچ اطلاعاتی در مورد تحقیقات نیز ارائه نگشته است. یک روز پس از این اعلام، حداقل ۱۰ مارک معروف و بزرگ دنیا از جمله "پورشه" و "لویی ویتون" معاملاتشان را با کریس متوقف کردند. کانادا هنوز نسبت به این خبر واکنشی نشان نداده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, July 31, 2021 - 20:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به