کاروان آزادی شماره ۲ از ۱۷ تا ۲۱ فوریه سال آینده دوباره به اتاوا می‌رود
در حالیکه امروز "کریستینا فریلند" در دادگاه کاروان آزادی و اعلان "وضعیت اضطراری کشور" به دادگاه احضار و در آن شهادت داد، "جاستین ترودو" نخست وزیر کانادا نیز به زودی در این دادگاه حاضر شده و شهادت خواهد داد.
از سوی دیگر یکی از سازمان‌دهندگان "کاروان آزادی" می‌گوید که در حال برنامه‌ریزی برای یک گردهمایی مجدد در اتاوا در ماه فوریه سال آینده است. کاروان صلح قبلی مرکز شهر اتاوا را سه هفته مسدود کرده بود تا اینکه با دستور دادگاه و سپس اعلان وضعیت اضطراری کشوری توسط ترودو مواجه شد و پلیس آنها را پاکسازی کرد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
دادگاه کاروان آزادی: شهادت امروز فریلند، ترودو در دادگاه شهادت می‌دهد؛ کاروان آزادی جدید در فوریه ۲۰۲۳ اتاوا را مجددا اشغال می‌کند
از پلیس گرفته تا شهردار اتاوا و نیز اکنون افراد کابینه دولت فدرال کانادا یک به یک در حال شهادت دادن در دادگاه کاروان آزادی هستند. دادگاه در حال بررسی این موضوع است که اعلان وضعیت اضطراری در کشور توسط ترودو برای تعطیل کردن تظاهرات کاروان آزادی درست بوده یا خیر. فریلند، معاون و جانشین ترودو امروز در این دادگاه شهادت داد و طبق برنامه قبلی، و در صورت عدم تغییر، قرار است ترودو فردا در دادگاه شهادت دهد. بیشتر اظهار نظرها در این دادگاه برمی‌گشت به اینکه پلیس نیروی کافی نداشت، غافلگیر شد، راه حل خوبی یافت نمی‌شد و اینکه این تصمیم ترودو بوده است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

با بالا گرفتن این دادگاه اکنون "جیمز باودر" بنیانگذار "وحدت کانادا" گروهی که خواستار پایان دادن به همه دستورات واکسن بودند، امروز در فیس‌بوک پُستی را منتشر کرد و خواستار برگزاری "کاروان آزادی شماره ۲" از ۱۷ تا ۲۱ فوریه سال آینده در اتاوا شد. جیمز نوشته: "این تاریخ‌ها را در تقویم خود علامت بگذارید: «اتحاد مجدد کاروان آزادی» با نسخه صلح و شاخه زیتون". او که در ۲۰ فوریه امسال و در جریان اشغال اتاوا توسط کاروان آزادی دستگیر شده بود هنوز هم متهم است به شرارت، ممانعت از آزادسازی اموال، سرپیچی از دستور قانونی دادگاه و ممانعت کردن از عملیات افسر صلح. او اکنون با شرط‌عدم بازگشت به مرکز شهر اتاوا آزاد شده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
او امروز خواستار برگزاری کاروان امسال به مدت دو هفته شده و می‌گوید که باید "مردم" وحدت داشته باشند و آشتی ملی از خود مردم سرچشمه می‌گیرد و نه از دولت تا بتوان به ریشه تبعیض و جداسازی مردم در کانادا پرداخته شود. او جزو اولین کسانی بود که در دادگاه کنونی که ترودو در آن شهادت می‌دهد حاضر شد و شهادت داد. وی در اکتبر ۲۰۲۱ و قبل از اینکه تظاهرات کاروان آزادی بزرگ و اصلی مرکز شهر اتاوا را اشغال کند، تظاهرات بسیار کوچکتری به نام "کاروان آزادی" را ترتیب داده بود که در آن کمتر از ۱۰۰ معترض به قوانین بهداشت عمومی، قوانین آن روز کرونا در فروشگاه‌ها و رستوران‌ها را زیر پا گذاشتند و قصد داشتند خیابان‌های مقابل خانه نخست وزیر و فرماندار کل را مسدود کنند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
وی می‌گوید در آن تظاهرات "یادداشت تفاهمی" را به سنا و فرماندار کل تحویل داده و امیدوار بوده که آنها با گروه وی برای لغو قوانین زیادی سخت کرونا همکاری کنند و از ترودو بخواهند به دلیل "خیانت و جنایت علیه بشریت" کناره‌گیری کند. او بعدا در ۸ فوریه امسال این یادداشت را پس گرفت. دادگاه علیه وی در ماه گذشته پس از یک روز استماع، به ۳ فوریه ۲۰۲۳ منتقل شده است.
 
پلیس چه می‌گوید؟
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

سخنگوی پلیس اتاوا گفت که این نیرو از پُست فیس‌بوک جیمز آگاه است و به دقت اطلاعات ارسال شده در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی را زیر نظر دارد و افزوده: "پلیس اتاوا به طور مستمر رویدادها، اعتراضات و تظاهراتی را که ممکن است بر شهر تأثیر بگذارد نظارت می‌کند. پس از شناسایی، به روشی مشترک با دیگر نیروها در شهرداری و سایر نیروهای انتظام برنامه‌ریزی می‌کنیم".

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, November 24, 2022 - 19:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به