محمد لیلودوست پسر سابق الناز حاج تعمیری بلافاصله پس از پیاده شدن از هواپیمای آمده از مونترال به شهر بری دستگیر شد
امروز سه‌شنبه ۱۲ جولای و بلافاصله پس از فرود آمدن هواپیمای حاوی "محمد لیلو" دوست پسر سابق الناز حاج تعمیری، پلیس شهر "بری" در مجاورت فرودگاه و جنوب "واساگا" اقدام به دستگیری وی کرد. پلیس می‌گوید محمد در ارتباط با ربوده شدن ۶ ماه پیش الناز در سواحل "واساگا" در شمال غربی تورنتو با اتهاماتی مواجه است.
هنوز پس از ربوده شدن الناز خبری از او نیست. دو نفری که وی را سال گذشته به شدت مجروح کرده بودند با کمک مردم شناسایی و یکی از آنها دستگیر شده، اما هنوز هیچ خبری از سه نفری که با لباس پلیس الناز را در خانه یکی از آشنایانش در سواحل واساگا دزدیده‌اند، بدست نیامده است. برای ریز گزارش‌های کامل ایران استار از دزدیده شدن الناز، از لینک‌های آخر همین صفحه استفاده فرمائید.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
سرانجام پلیس محمد لیلو دوست پسر سابق الناز حاج تعمیری را متهم به ربودن کرد و دستبندش زد
پلیس اکنون می‌گوید در پی تحقیقاتش، محمد را از مونترال فرا خوانده و وی را به آدم‌ربایی متهم کرده است. بدین شکل پلیس تایید می‌کند که ناپدید شدن الناز در ۱۲ ژانویه به طریقی با محمد در ارتباط است. محمد همچنین متهم به اقدام به قتل و تلاش برای آدم‌ربایی در رابطه با حمله با ماهیتابه به الناز در دسامبر ۲۰۲۱ در ریچموندهیل که منجر به زخمی شدن وی از ناحیه سر شد نیز شده است. پیشتر و ۹ روز پس از دزدیده شدن الناز، پلیس استانی انتاریو اعلام کرد که محمد را به آزار و اذیت جنایی متهم کرده زیرا معتقد است الناز پس از جدایی از محمد در پاییز سال گذشته مورد تهدیدهای وی قرار گرفته که این مصداق آزار و اذیت جنایی است. محمد که در ۲۱ ژانویه بازداشت و متهم به آزار و اذیت جنایی علیه الناز شده بود پس از تعهد و ضمانت دو نفر که ظاهرا از بستگانش هستند آزاد گشته بود که امروز مجددا دستگیر شد. هنوز زمان دادگاه تفهیم اتهام وی مشخص نشده است. محمد مدتی با استخدام یک کارآگاه خصوصی الناز را زیر نظر داشت.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

محمد لیلو دوست پسر سابق الناز نیز از نام خانوادگی تمیری یا تعمیری استفاده می‌کند. الناز و محمد در اکتبر گذشته از هم جدا شدند و وکیل الناز می‌گوید که محمد "شریک تجاری سابق" الناز هم بوده اما گفت که جزئیات بیشتری از این رابطه ندارد. الناز که متولد ایران است، در سال ۲۰۱۸ به کانادا آمد و بر اساس اخبار منتشر شده از سوی خانواده، در صنعت کشتیرانی صادرات و واردات مشغول به کار شد، اما به تازگی شغل خود را رها کرده و روی ایجاد یک کسب و کار کیک‌سازی متمرکز شده بود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
خانواده الناز در اینباره چه گفتند؟
خانواده الناز در پی انتشار اخباری مبنی بر این اتهامات بیانیه‌ای صادر کرد و گفت: "ما از شنیدن این خبر که پلیس انتاریو در دستگیری مظنونان حمله و آدم ربایی او پیشرفت کرده و درک آنچه برای الناز عزیزمان رخ داده قدمی به پیش رفته، سپاسگزاریم. این ۶ ماه گذشته از زمان ناپدید شدن او طاقت فرسا و دردناک بوده، زیرا ما هر روز به جستجوی بی‌پایان او ادامه داده‌ایم. ما با چیزی جز سکوت از سوی ربایندگانش مواجه نشدیم و اثری از دختر زیبایمان پیدا نشد. امیدواریم دستگیری این مظنون ما را به یافتن او نزدیک‌تر کند". خانواده در ادامه از بازرسان و افسران پلیس استانی انتاریو برای کار بی‌وقفه، دلسوزی و فداکاری‌شان در این پرونده تشکر کرده و افزوده: "ما واقعا سپاسگزاریم و امیدواریم که این پیشرفت ما را به یافتن الناز رهنمون شود".
 
حمله سال گذشته و دزدیدن امسال
به گفته پلیس منطقه‌ای یورک در شمال تورنتو، هفته‌ها قبل از ربوده شدن الناز، دو مرد در یک هجوم او را در پارکینگ زیرزمینی خانه‌اش در ریچموندهیل مورد حمله با ماهیتابه قرار دادند بطوریکه الناز از ناحیه سر آسیب دید و حدود ۴۰ بخیه روی پیشانی خورد. خانواده الناز می‌گویند که در زمان حمله، وسیله ردیاب در خودروی الناز کار گذاشته شده بود و وی به لطف وجود یک همراه توانسته بود از مهلکه نجات یابد. در ماه آوریل امسال "ریاست سینگ" و "هارشدیپ بینر" با کمک مردم و توسط پلیس منطقه‌ای یورک بعنوان دو نفری که با ماهیتابه به وی در پارکینگ حمله کرده بودند شناسایی شده و به تلاش برای قتل و اقدام به آدم‌ربایی در ۲۰ دسامبر در ریچموندهیل متهم گشتند. سینگ در ۱۴ آوریل در خانه‌ای در برامپتون دستگیر شد، در حالی که حکم قضایی دستگیری بینر در سراسر کانادا صادر شده، اما وی هنوز دستگیر نشده است. بینر و سینگ پیش از این خلافکاری، در ماه مارس سال گذشته نیز در آلبرتا، در مورد سرقت بیش از ۴۰ وانت فورد اف ۱۵۰ در منطقه ادمونتون دستگیر شده بودند.
اما بجز این مورد، بدترین حادثه در ماه ژانویه امسال روی داده که الناز به زور از خانه یکی از اعضای خانواده‌اش که پس از حمله با ماهیتابه مخفی شده بود، توسط سه مرد که خود را پلیس نشان می‌دادند و ادعا می‌کردند حکم دستگیری او را دارند، برده شد. الناز که اکنون ۳۸ ساله شده، هنوز هیچ خبری از او پس از زمان ربوده شدنش نیست. محمد، دوست پسر سابق الناز که امروز به دزدی او متهم شده ۳۴ ساله و ساکن مونترال است. الناز ۱۶۰ سانتیمتر (پنج فوت و سه اینچ) قد دارد، لاغر است و در زمان دزدیده شدن موی‌های مشکی وی تا روی شانه‌هایش بوده که قبل از ناپدید شدن کوتاهتر شده بود. پلیس می‌گوید که او کمتر از چهار سال پیش از ایران به کانادا مهاجرت کرده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

پلیس از هرکسی که در این زمینه اطلاعاتی دارد خواسته تا سریعا با شماره زیر تماس حاصل کند:

همه اخبار کامل الناز را اینجا بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Tuesday, July 12, 2022 - 19:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به