اما خبر نسبتا خوب اینست که قیمت بنزین فردا و پس‌فردا سقوط خواهد کرد به ویژه در مونترال و ویندزور
بله، حتما متوجه شده‌اید که امروز رکورد قیمت بنزین در کانادا شکسته شد بطوریکه یک لیتر بنزین در تورنتو از ۱۶۰ سنت در هر لیتر، در مونترال از ۱۶۹ سنت در هر لیتر و در ونکوور از ۱۷۶ سنت در هر لیتر گذشت.
اما خبر نسبتا خوب اینست که قیمت بنزین فردا و پس‌فردا سقوط خواهد کرد به ویژه در مونترال و ویندزور؛ پس اگر می‌توانید صبر کنید، عجله نکنید که در پس‌فردا خواهید توانست ۴ سنت در هر لیتر ارزانتر بنزین بزنید.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
parya chess
 
صبر کنید: بنزین نزنید، قیمت‌ها امروز شکسته شد اما فردا و پس فردا تا ۴ سنت در سرتاسر کانادا ارزانتر می‌شوند
اما بگذارید با خبر بدی شروع کنیم که حتما می‌دانید، به این معنا که قیمت بنزین در دیروز و امروز باز هم در کانادا رکوردشکنی کرده و نسبت به سه هفته پیش، بیش از ۱۰ سنت در هر لیتر افزایش نشان می‌دهد. از طرف دیگر قرار است این صعود کمی سقوط را نیز تجربه کند و تا ۴ سنت در هر لیتر در طی دو روز افت کند. برخی از رانندگان این هفته گذشته را به نام هفته رکوردشکنی بنزین نامگذاری کرده‌اند و می‌گویند اگر بتوانید صبر کنید خواهید توانست موتورهای خود را مثلا پس‌فردا روشن کنید و به یک پمپ بنزین بروید تا لااقل گرانترین بنزین عمرتان را نزده باشید. بر اساس پیش‌بینی‌ها قرار است در اکثر شهرهای بزرگ قیمت بنزین در روز چهارشنبه با افت ۱ تا ۲ سنت در لیتر و سپس در روز پنجشنبه مجددا با افت ۱ تا ۲ سنت دیگر مواجه شود.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
در نتیجه، هم اکنون اکثر رانندگان هنگام پُر کردن باک قیمت‌هایی بین ۱۵۷.۹ تا ۱۵۸.۹ سنت در هر لیتر را پرداخت می‌کنند، اگرچه چند جایگاه قیمت‌های پایین‌تری دارند. در حال حاضر و امروز سه‌شنبه، بالاترین نرخ بنزین در تورنتو با ۱۵۹.۹ سنت در هر لیتر در جایگاه "اسو" در تقاطع "شپرد" و "واردن" است و کمترین آن نیز با ۱۴۹.۹ سنت در هر لیتر در "کاستکو" در تقاطع "الزمیر" و "واردن". در منطقه ایرانی‌نشین ریچموندهیل اما گرانترین بنزین با ۱۶۰.۳ سنت در "پترو کانادا" در تقاطع "وودباین" با "چهاردهم" و کمترین آن نیز با ۱۵۱.۳ در "پترو کانادا" واقع در "بی‌ویو" و "های‌وی ۷".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
وضعیت و قیمت‌های بنزین در تورنتو، مونترال و ونکوور
اما بیشترین میزان قیمت بنزین در تورنتو امروز ۱۵۹.۹ سنت در هر لیتر بود و به احتمال زیاد میانگین آن تا فردا به ۱۵۸.۹ سنت در هر لیتر و در پس‌فردا به ۱۵۶.۹ سنت در هر لیتر خواهد رسید. در مونترال میانگین قیمت بنزین در حال حاضر ۱۶۸.۹ سنت در هر لیتر است، اما این قیمت در فردا به ۱۶۶.۹ سنت در هر لیتر و پس فردا به ۱۶۵.۹ سنت در هر لیتر خواهد رسید. در ونکوور نیز در حال حاضر قیمت هر لیتر بنزین ۱۷۵.۹ سنت است که فردا به ۱۷۴.۹ سنت و سپس در پس‌فردا به ۱۷۲.۹ سنت در هر لیتر کاهش می‌یابد.
اما گفتنی‌ست که ارزانترین شهر بزرگ برای بنزین، هنوز هم ادمونتون با ۱۳۶.۹ سنت در هر لیتر و گرانترین آن هم ونکوور می‌باشد. اما از میان کل شهرها، فردا شهر "کورنوال" بین تورنتو و مونترال با جمعیت ۴۶,۵۸۹ نفری خود شاهد ارزان‌ترین قیمت بنزین با ۱۴۹.۶ سنت در هر لیتر خواهد بود و شهرهای "کینگستون" و "پیتربورو" نیز به ترتیب با ۱۵۵.۹ و ۱۵۶.۹ دیگر نقاط ارزان در شهرهای بزرگ انتاریو خواهند بود.

چرا قیمت بنزین کمی پایین می‌آید؟
"دن مک‌تیگ"، تحلیلگر قیمت بنزین و رئیس کانادایی‌ها برای انرژی مقرون‌به‌صرفه، از طریق توییتر در ۳ فوریه هشدار داده بود که قیمت‌ها بالا می‌رود اما او هم فکرش را نمی‌کرد که به رکورشکنی بالای ۱۶۰ سنت در هر لیتر در بزرگترین شهر کانادا برسد. از سوم فوریه قیمت‌ها بالا و بالاتر رفتند تا آنجایی که دیدن قیمت‌هایی نظیر ۱۵۹.۹ سنت در هر لیتر در تورنتو، برامپتون و همیلتون در دیروز و امروز دیگر عادی شده است.

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


اما مک‌تیگ در رابطه با دلایل کاهش قیمت بنزین می‌گوید: "احساس این است که افزایش قیمت کمی بیش از حد سریع بوده و نشانه‌هایی از کاهش تنش بین روسیه و اوکراین را نیز شاهد هستیم". بنظر می‌رسد اظهارات امروز مقامات اسرائیلی در مورد بازگشت آمریکا به برجام نیز یکی دیگر از دلایل افت قیمت بنزین باشد.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Tuesday, February 8, 2022 - 19:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به