پلیس از ساکنین می‌خواهد در صورت مشاهده تلاش فردی برای سرقت وسایل، غذا یا تجهیزات با ۹۱۱ تماس بگیرند و از هرگونه برخورد با آنها خودداری کنند
با وجود آب و هوای سرد و بارانی در مونترال کانادا، جستجو برای یافتن پسر سه ساله که تصور می‌شود توسط پدرش ربوده شده وارد روز چهارم شد. پلیس استان کبک معتقد است که "دیوید کوته" ۳۶ ساله روز سه‌شنبه پسرش، "جیک" را از منطقه "سنت پائول"، واقع در شبه جزیره "گاسپه" در ۶۳۰ کیلومتری شمال شرقی مونترال ربوده است.
در حالیست که پلیس پیشتر برای یافتن این دو نفر در دو استان کبک و نیوبرانزویک آژیر "امبر" کشیده بود و تاکنون احتمال یافتن آنها را "تضعیف" شده توصیف کرده بود اکنون می‌گوید نشانه‌هایی را پیدا کرده است که نشان می‌دهد این دو نفر هنوز در منطقه و زنده هستند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
ماجرای پدری که پسرش را در مونترال دزدیده وارد روز چهارم شد و پلیس آثاری را کشف کرد
گروهبان پلیس کبک "هلن سنت‌پیر" عصر جمعه گفت که نیروهای پلیس توانسته‌اند اقلامی متعلق به پدر و پسر را پیدا کند اگرچه نگفت که این اقلام چه بوده اما تأیید کرد که دی‌ان‌ای پدر و پسر را روی این اقلام یافته است. هلن گفت که این نشان می‌دهد منطقه جستجوی پلیس در یک جنگل انبوه، مکان صحیحی‌ست. پلیس می‌گوید با بلندگوهای قوی در تمام شب این پدر و پسر را صدا خواهند کرد و مردم منطقه باید انتظار صداهای بلند را داشته باشند و در صورت مشاهده علائمی از یک پدر و پسر فورا با پلیس تماس بگیرند. پلیس گفته است که هیچ احتمالی را در هیچ زمینه‌ای رد نمی‌کند، از جمله اینکه دیوید یک همدست داشته باشد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

پلیس در طول روز با کمک هلیکوپتر و خودرو تمام منطقه را جستجو کرده بود و افزود که دیوید مهارت‌های زنده ماندن در حیات وحش را دارد و می‌تواند با کمک مواد موجود در کنار کلبه‌های اطراف و حیات وحش برای زنده ماندن خودش و پسرش استفاده کند. "کلود دویرون" از پلیس کبک توضیح داد: "او مردی است که محیط جنگل را به خوبی می‌شناسد و می‌تواند زنده بماند". شرایط سرد و مرطوب روز جمعه جستجو را چالش برانگیزتر کرد. محیط زیست کانادا هشدار بارش شدید باران و وزش باد شدید را برای مناطق مختلف در منطقه گاسپه صادر کرده است که باقیمانده هوای طوفان آیدا از آمریکاست که تا این منطقه بالا آمده است. کلود افزود: "علی‌رغم شرایط سخت جوی در اینجا، با باران و سرما، افسران پلیس امروز به طور خستگی‌ناپذیری کار کردند".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
افزایش منطقه جستجو
هشدار اصلی "امبر" در شعاعی حدود ۳۰۰ کیلومتری اطراف سنت‌پائول که کمتر از ۳۰۰ نفر سکنه دارد و در ۱۴۰ کیلومتری شمال غربی "کمپبلتون" در استان نیوبرازنویک قرار دارد کشیده شد. روز جمعه، کلود گفت که پلیس اکنون کل دو استان نیوبرانزویک و کبک را زیر وضعیت هشدار امبر برده است اگرچه منطقه جستجوی اولیه در اطراف سنت‌پائول منطقه اصلی جستجوست. وی افزود: "بدیهی است که حضور بسیاری از افسران پلیس از این دو استان به واسطه وضعیت هشدار می‌تواند کمک بیشتری برای ما و منبع نگرانی برای این پدر و پسر باشد".
پلیس به مردم توصیه می‌کند که مراقب هر چیز غیرعادی باشند و از جنگل دوری کنند زیرا می‌ترسند که دیوید مسلح باشد. پلیس از ساکنین می‌خواهد در صورت مشاهده تلاش فردی برای سرقت وسایل، غذا یا تجهیزات با ۹۱۱ تماس بگیرند و از هرگونه برخورد با آنها خودداری کنند. مشخص نیست که آنها پای پیاده هستند یا وسیله نقلیه دارند. پلیس از کلیه کسانیکه چیزی در مورد دیوید می‌دانند خواسته که نظراتشان را برای روشن شدن این ربودن با پلیس در میان بگذارند.
دیوید ۱۷۳ سانت قد و ۸۰ کیلو وزن دارد، موهایش قهوه‌ای و چشم‌های آبی دارد و آخرین بار با ژاکتی تیره با لوگوی مشکی و شلوار مشکی به سبک نظامی دیده شده است. جیک، پسر ۱۳ کیلویی دیوید نیز آخرین بار با پدرش در خیابان "بانویل" در سنت پائول ساعت ۵:۱۵ بعدازظهر سه‌شنبه دیده شده که یک تی شرت آبی با نوارهای نقره‌ای روی آستین و پایین تنه پوشیده بود. روی پیراهن وی عدد دارای ۶ یا ۹ نوشته شده طرحدار است شلوار جیک نیز جین آبی تیره است که همراه با چکمه بژ به پا کرده است.


به روزرسانی: در پایان روز چهارم، پلیس گفت که این پدر و پسر را "زنده" یافته  و اکنون در حال مذاکره با پدر هستند که متهم به گروگان گرفتن پسرش است. پلیس در زمان یافتن آنها از دادن هر گونه توضیح اضافه‌ای در این زمینه خودداری کرده بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

در پایان روز ششم پلیس می‌گوید که این پسر را به مادرش رسانده و پدر را بعلت ناپدید شدن پسرش دستگیر کرده اگرچه وی را هنوز به خلافی متهم نکرده و در حال بررسی شرایط است. پلیس افزود که مذاکرات با پدر از شب تا ظهر روز ششم چندین ساعت به طول انجامید بطوریکه خانه‌ای که این دو در آن بودند بیش از بیست ساعت در محاصره پلیس بود. این خانه جنگلی با محل ناپدید شدن این دو نفر فقط چند ده کیلومتر فاصله داشت.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, September 4, 2021 - 08:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به