این دو با هم رابطه‌ای داشتند که قاضی آن را "سمی" توصیف کرد
پس از گذشت حدود ۴ سال، مردی که دوست دخترش را همراه دو فرزند دوست دخترش به قتل رساند، امروز محکوم به حبس ابد بدون امکان آزادی مشروط تا ۲۵ سال شد.
قاضی "هاوارد لیبوویچ" حکم خود را صبح امروز سه‌شنبه در دادگاه عالی اوشاوا صادر کرد. این قتل که در شهر "آژاکس" در شرق تورنتو روی داده بود کل شهر را تحت تاثیر قرار داده بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
مردی که دوست دختر و ۲ کودک دوست دخترش را در تورنتو به قتل رساند، حبس ابد گرفت
"کوری فن"، ۳۳ ساله، امروز در سه فقره قتل درجه دوم دوست دخترش "کراسمیرا پژینوفسکی" ۳۹ ساله؛ "روی پژینوفسکی" پسر ۱۵ ساله او و "ونلیا پژینوفسکی" دختر ۱۳ ساله‌اش در سال ۲۰۱۸ مجرم شناخته شد. فرزندان کراسمیرا نام خانوادگی کراسمیرا را بر خود داشتند. قاضی تصمیم گرفت که ۳ حکم ۲۵ سال عدم صلاحیت برای آزادی مشروط هر یک از این سه قتل را با هم ترکیب کند و به کوری ۲۵ سال عدم صلاحیت برای آزادی مشروط بدهد. قتل عمد درجه دوم حبس ابد به همراه حداقل ۱۰ سال عدم صلاحیت آزادی مشروط دارد. به این شکل کوری در ۲۵ سال اول زندانش امکان هیچ‌گونه عفو یا آزادی مشروط را نخواهد داشت و پس از آن می‌تواند درخواست آزادی دهد که این درخواست توسط کارگروهی بررسی می‌شود و در صورت تصویب، وی آزاد خواهد گشت. در صورت رد شدن درخواست، کوری می‌تواند هر ۳ سال یکبار درخواستش را تکرار کند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

قاضی این پرونده گفت که اگر دادگاه عالی کانادا تایید کند که می‌توان این ۳ حکم ۲۵ سال را جداگانه و پشت سر هم اجرا کرد، آنرا به کوری نیز تعمیم دهد. پرونده بررسی چنین احکامی اکنون در پی شکایت خانواده "الکساندر بیسونت" تروریست کبکی که مسجد کبک را در سال ۲۰۱۷ تیرباران کرد و ۶ نفر را کُشت اکنون در دادگاه عالی کاناداست. قاضی دادگاه استیناف الکساندر، حکم اولیه ۴۰ سال بدون امکان آزادی مشروط وی را لغو کرد. الکساندر متهم به قتل درجه اول شده بود و پلیس و دادگاه‌های کانادا برخلاف دولت کانادا از اعلان تروریست بودن بیسونت خودداری می‌کنند. بدین شکل نتیجه پرونده کبک می‌تواند نحوه محکومیت کوری را تغییر دهد و آنرا به ده سال بدون امکان آزادی مشروط تقلیل دهد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
قاضی لیبوویچ گفت قتل ونلیا، که توسط کوری انجام شده، اقدامی جداگانه و متمایز بود که پنج ساعت پس از قتل مادر و برادرش رخ داد. قاضی گفت: "کوری در تلاشی ناامیدانه و بیهوده برای فرار از شناسایی شدن، ونلیا را کشته، به نظر من، با توجه به ماهیت و شرایط جرایم و شخصیت آقای فن، برای قتل وحشیانه و بی‌رحمانه ونلیا باید یک دوره متوالی عدم صلاحیت آزادی مشروط تعیین شود". وی ۱۰ سال عدم امکان آزادی برای قتل ونلیا و ۱۵ برای مادر و پسر تعیین کرد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
قاضی لیبوویچ هنگام اعلان حکم، اقدامات کوری را "وحشتناک" خواند و گفت: "اقدامات آقای فن خانواده را ویران کرده و آسیب قابل توجهی به جامعه وارد کرده است". دادستان قبل از قرائت حکم قاضی درخواست ۷۲ سال عدم صلاحیت آزادی مشروط کرده بود و وکیل کوری گفته بود که ۱۰ سال "عالی" خواهد بود. کوری قبل از محاکمه وکیل خود را اخراج کرد و در طی دادگاه از خود دفاعی نکرد، اگرچه یک وکیل منصوب شده دولتی از طرف دادگاه به او منسوب شده بود تا وی بتواند روندهای قانونی دادگاه را طی کند.
 
رابطه سمی
کوری که مردی درشت اندام است، در زیرزمین خانه کراسمیرا زندگی می‌کرد و این دو با هم رابطه‌ای داشتند که قاضی آن را "سمی" توصیف کرد. این دو هر از گاهی با هم دوست دختر دوست پسر بودند و هر از گاهی نیز جدا می‌شدند. قاضی توضیحی درباره روابط دیگر این دو نفر با دیگر افراد نداد. کوری در ۱۴ مارس ۲۰۱۸ کراسمیرا را با چاقو به قتل رساند و سپس "روی" که پس از یک شب بازی‌های ویدیویی در تخت مادرش خوابیده بود را کتک زد و خفه کرد. چند ساعت بعد وقتی ونلیا برای بررسی وضعیت مادرش به سوی او رفت، کوری به او نیز حمله کرد، کتکش زد و سپس با چاقو او را هم کُشت.
"شری رابینسون" رئیس کراسمیرا می‌گوید پس از تاخیر کراسمیرا در سر کار، نگرانش شد و به خانه او سر زد و در دادگاه شهادت داد که وقتی کوری درب را باز کرد متوجه خون روی بازوی کوری شد. او خواست تا کراسمیرا را ببیند، اما کوری گفت که او خواب است. شری از خانه رفت اما با پلیس تماس گرفت.
پیش از رسیدن پلیس کوری مثل گلوله فرار کرده بود اما ماموران او را نهایتا در آلونک حیاط پشتی دوست دختر سابقش پیدا کردند. کوری پس از دستگیری به پلیس گفت که در آن زمان پس از پنج روز مصرف کوکائین در حالت روان‌پریشی قرار داشته و حالت طبیعی نداشته است. قاضی این ادعای او را نپذیرفت. قاضی همچنین پیشنهاد دادستان مبنی بر اینکه کروی پس از جدایی از کراسمیرا او را کشته را نیز نپذیرفت.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

در عوض، قاضی گفت که حرف‌های خود کوری احتمالا انگیزه اصلی این قتل‌ها بوده که کوری پیشتر گفته بود که کراسمیرا مرتبا کوری را در رابطه داشتن با دیگر زنان سوال‌پیچ می‌کرده بطوریکه کوری خسته شده و جوش آورده بود.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Tuesday, April 5, 2022 - 19:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به