هاجو نمی‌گوید که آیا دولت ایالات متحده پس از اینهمه مدت مذاکره در مورد مخلوط کردن دوزهای مختلف واکسن‌ها در کانادا را به رسمیت می‌شناسد یا خیر
با شروع سرد شدن هوا و آغاز فصل تعطیلات و پروازهای پرندگان برفی کانادایی به سوی مقاصد آفتابی جنوبی، امروز "پتی هاجو" وزیر بهداشت کانادا گفت که این کشور به کلیه کانادایی‌ها یادآوری می‌کند که از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.
هاجو گفت مسافران باید آینده‌نگری کنند و پیش از اقدام به مسافرت، شرایط رفتن به دیدار اقوام یا گذراندن تعطیلات در سواحل‌های مختلف، با توجه به ادامه کرونا، دوباره فکر کنند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
وزیر بهداشت کانادا: نه! آخر سال به مسافرت نروید
هاجو در مصاحبه‌ای گفت: " هرچقدر هم که آزاردهنده باشد، من به کانادایی‌ها یادآوری می‌کنم که هنوز هم توصیه به عدم مسافرت پابرجاست که به مردم توصیه می‌کند سفر نکنند مگر این که کاملا ضروری باشد. این توصیه چند دلیل دارد از جمله این واقعیت که هنوز در بسیاری از نقاط جهان کوید کنترل نشده، برای مثال در برخی از ایالت‌های آمریکا و نیز بیشتر کشورهای آمریکای لاتین". هاجدو همچنین خاطرنشان کرد که قوانین سفر برای کانادایی‌ها هم در کانادا و هم در دیگر کشورها می‌تواند به سرعت تغییر کند و مسافران دچار مشکل شوند و افزود: "طی ۱۸ ماه گذشته تعداد زیادی مورد بوده که کانادایی‌ها هنگام ورود به کشور مقصد متوجه شده‌اند که قوانین آن کشورها تغییر کرده و ورود آنها به آن کشور یا بازگشت آنها به کانادا، با چالش‌هایی مواجه شده است".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

اظهارات وی پس از انتشار اخبار موفقیت کانادا در کند کردن موج چهارم کرونا اعلان می‌شود و این در حالی‌ست که هم پیشرفت کرونا و هم کنترل آن در سراسر کشور یکنواخت نبوده است. مدل‌های شبیه‌سازی جدید توسط اداره بهداشت کانادا در روز جمعه نشان می‌دهد که اگر سطح شیوع فعلی حفظ شود، تعداد موارد جدید روزانه ممکن است مانند چند روز گذشته، در هفته‌های آینده نیز کاهش یابد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
دکتر "ترزا تام"، مدیر ارشد بهداشت عمومی کانادا گفت که این اعداد و ارقام مایه "خوشبینی" هستند. تام گفت: "با حفظ اقدامات اساسی و محدودکننده مانند ماسک زدن و محدود کردن تماس نزدیک، و با حفظ وضعیت کنونی واکسیناسیون می‌توانیم تاثیر کوید-۱۹ را در زمستان امسال کاهش دهیم".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
با این اعلانات اما دولت دارد آماده تمهیدات مسافرت‌های کانادایی‌هایی می‌شود که به فکر سفرهای تفریحی آخر سال می‌افتند. هاجو گفت که دولت با کشورهای دیگر در تلاش است تا اطمینان حاصل کند که هنگام سفر کانادایی‌ها، واکسن‌های مخلوط یا نوع زده شده آنها پذیرفته می‌شود. او گفت: "نوع واکسن و اثبات واکسیناسیون چیزی است که بنظرم همه کشورها در حال کار کردن روی آن هستند و ما به همکاری با همتایان آمریکایی خود برای به اشتراک گذاشتن تمام داده‌ها ادامه می‌دهیم".
آمریکایی‌ها هنوز تصمیمی نگرفته‌اند که کانادایی‌هایی که دو دوز مختلف واکسن کوید-۱۹ دریافت کرده‌اند (و به اصطلاح مخلوط واکسن زده‌اند) را کاملا واکسینه بدانند یا نه. هاجو نمی‌گوید که آیا دولت ایالات متحده پس از اینهمه مدت مذاکره در مورد مخلوط کردن دوزهای مختلف واکسن‌ها در کانادا را به رسمیت می‌شناسد یا خیر اما گفت که مقامات کانادایی "بدیهی است که به آمریکایی‌ها فشار می‌آورند تا این موضوع پذیرفته شود".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

هاجو افزود: "گمان می‌کنم که روندهای واکسیناسیونی که ما در کانادا یا آنها در آمریکا انجام گرفته را باید با داده‌های علمی بررسی کنیم. این کاری‌ست که ما در اینجا در کانادا انجام خواهیم داد، و اطمینان دارم که شرکای بین‌المللی ما نیز در حال انجام همین کار هستند".

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, October 10, 2021 - 20:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به