اعلان فراخوان مواد غذایی پدیده جدیدی نیست و هر از گاهی به ویژه در تابستان‌ها اتفاق می‌افتند
اگر اخیرا مواد غذایی تهیه کرده‌اید، ممکن است بخواهید نگاهی به فهرستی بیندازید که آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا در مورد فراخوان مواد غذایی جدیدا اعلان کرده است.
اعلان فراخوان مواد غذایی پدیده جدیدی نیست و هر از گاهی اعلان می‌شود که معمولا تعداد فراخوان‌ها در فصل تابستان بیشتر از دیگر فصول است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
این ۶ محصول غذایی که در سراسر کانادا فروخته شده‌اند، فراخوانی شدند، از همین الان نخرید و نخورید
به گفته این سازمان دولتی، برخی از این اقلام ممکن است آلودگی میکروبی "لیستریا" یا "ای‌کولا" داشته باشند و برخی دیگر حساسیت‌هایی ایجاد کنند. این آژانس در همه موارد توصیه می‌کند که از "خرید، استفاده، فروش، سرویس و توزیع" آنها باید خودداری نمائید.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
سینه بوقلمون با طعم پاسترامی و توسکانی؛ مارک: کرسنت
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
در ۱۱ آگوست هشدار فراخوان غذا برای پاسترامی و سینه بوقلمون با طعم توسکانی از مارک کرسنت به دلیل احتمال "آلودگی میکروبی" لیستریا مونوسیتوژنز صادر شده است. این محصول در انتاریو فروخته شده و آژانس هشدار می‌دهد: "غذاهای آلوده به لیستریا مونوسیتوژنز ممکن است ظاهر یا بوی فاسد نداشته باشند، اما همچنان می‌توانند شما را بیمار کنند". علائم بیماری بر اثر آن می‌تواند شامل استفراغ، حالت تهوع، تب مداوم، درد عضلانی، سردرد شدید و سفتی عضلات گردن باشد.
 
پلمنی مرغ
در ۱۰ آگوست اطلاعیه‌ای برای دو سایز مرغ پلمنی از "مزه اوکراین" به دلیل وجود شیر آلوده در آن صادر شد. این محصول در بریتیش کلمبیا فروخته شده و آژانس می‌گوید تولید کننده اساسا اعلان نکرده که در این محصول شیر به کار برده است.
 
چیپس سیب‌زمینی کلاسیک؛ مارک سیرکل ک
در ۹ آگوست، آژانس اطلاعیه‌ای برای دو نوع چیپس سیب‌زمینی کلاسیک با مارک "سیرکل ک" صادر کرده است. آژانس می‌گوید این محصول در انتاریو به فروش رسیده و در این محصول نیز شیر به کار رفته در حالیکه اصلا اعلام نشده است.
 
ساندویچ بنه می ویتنامی؛ مارک امی
در ۵ آگوست، ساندویچ بنه می ویتنامی از مارک "امی" به دلیل "برچسب ناقص" فراخوان شده است. این محصول در سراسر کانادا فروخته شده و آژانس می‌گوید تطبیق محصول با برچسب‌هایش از اولویت‌های این نهاد در تامین اعتماد مصرف‌کنندگان می‌باشد.
 
همه مینی پیتزاها و هات‌داگ رول شده؛ مارک آدونیس
در ۴ آگوست، اطلاعیه‌ای برای پیتزاهای کوچک و هات‌داگ با نام تجاری "آدونیس" صادر گشته است. این محصولات به دلیل وجود پروتئین اعلام نشده نخود در آنها فراخوان شده‌اند و آژانس می‌گوید این محصولات عمدتا در انتاریو و کبک فروخته شده‌اند.
 
صدف اوجی؛ مارک سوبر آیلند
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

در ۴ آگوست، آژانس اطلاعیه‌ای برای فراخوانی صدف اوجی با نام تجاری "سوبر آیلند" به دلیل وجود اکولا ژنریک صادر کرده است. این صدف‌ها در استان نوا اسکوشیا فروخته شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, August 15, 2022 - 19:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به