سیکس‌فورتی‌ناین از سال ۱۹۸۲ بیش از ۶۶ بیلیون دلار فروش داشته که ۳۳ بیلیون دلار از آن را بصورت جایزه به مردم داده است
شرکت "او‌ال‌جی" می‌گوید که "لوتو ۶/۴۹" (موسوم به سیکس‌فورتی‌ناین) آن از این هفته بصورت "بزرگ‌تری" راه‌اندازی می‌شود بطوریکه در هر قرعه‌کشی، "دو جکپات" چند میلیون دلاری خواهد داشت.
صنعت لاتاری، همانند کازینو یکی از صنایع بسیار پول‌ساز کاناداست که در انحصار دولت‌هاست و تحت پوشش شرکت‌های مستقلی انجام می‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
خوش‌شانس‌های عزیز کانادایی، از این هفته با یک بلیت سیکس‌فورتی‌ناین وارد لاتاری جدید "طلایی" نیز می‌شوید
اوال‌جی روز پنجشنبه گذشته اعلام کرد که این تغییرات در سراسر کشور از قرعه‌کشی‌های روز چهارشنبه ۱۴ سپتامبر به بعد آغاز می‌گردد. در بیانیه این شرکت آمده است که قیمت هر بازی لاتاری همان ۳ دلار باقی خواهد ماند، اما اکنون رقم جکپات "قرعه‌کشی کلاسیک" اصلی که در آن شرکت‌کنندگان شماره‌های خود را چه بصورت دستی و چه بصورت انتخاب سریع انتخاب می‌کنند، بطور ثابت ۵ میلیون دلار خواهد بود و جکپات ۱ میلیون دلاری تضمین شده تبدیل به "قرعه‌کشی طلایی" (موسوم به Gold Ball Draw) می‌گردد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

بنا به اظهارات اوال‌جی، جکپات طلایی تضمین می‌کند که برنده یا یک میلیون دلار برنده می‌شود یا برنده جکپاتی خواهد شد که از ۱۰ میلیون دلار شروع می‌شود و می‌تواند حتی به بیش از ۶۰ میلیون دلار برسد. وب‌سایت شرکت لاتاری می‌گوید هر بلیت سیکس‌فورتی‌ناین شامل یک عدد ۱۰ رقمی قرعه‌کشی توپ طلا می‌شود و می‌افزاید: "از هر قرعه‌کشی یک قرعه‌کشی نیز برای برای تعیین برنده این لاتاری انجام می‌شود. بدین شکل هر قرعه‌کشی سیکس‌فورتی‌ناین از این پس شامل دو قرعه‌کشی کلاسیک ۵ میلیون دلاری و یا یک قرعه‌کشی طلایی ۱ میلیون دلاری خواهد بود". جکپات طلایی از ۱۰ میلیون دلار شروع می‌شود و می‌تواند تا ۶۸ میلیون دلار برسد. قرعه‌کشی جکپات طلایی شامل ۲۹ توپ سفید شامل اعداد و یک توپ طلایی‌ست.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
با اجرایی شدن این سیستم جدید از همین هفته اوال‌جی می‌گوید که قرعه‌کشی امروز شنبه تمام جوایز جکپات را حذف می‌کند و "مثل همیشه، جکپات به هر انتخابی تعلق می‌گیرد که با تمام شش شماره اصلی در یک خط مطابقت داشته باشد. اما فقط برای این قرعه کشی، اگر انتخاب ۶ عدد صحیح از ۶ عدد درآمده از قرعه‌کشی وجود نداشته باشد، مبلغ جکپات بین برندگان به ۵ شماره درآمده به اضافه "بونس" یا ۵ شماره درآمده و یا حتی ۴ شماره درآمده داده می‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
قرعه‌کشی چهارشنبه آینده یک جکپات ۵ میلیون دلاری برای قرعه‌کشی کلاسیک و یک جکپات ۱۰ میلیون دلاری برای قرعه‌کشی توپ طلایی خواهد داشت. اوال‌جی گفت که سیکس‌فورتی‌ناین از سال ۱۹۸۲ بوجود آمده، و از آن زمان تاکنون بیش از ۶۶ بیلیون دلار فروش داشته که ۳۳ بیلیون دلار از فروش را بصورت جایزه به مردم داده است. سیکس‌فورتی‌ناین روزهای چهارشنبه و شنبه بازی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, September 10, 2022 - 08:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به