درگیری آن دو از طبقه هم کف به بیرون خانه کشیده شد و در طول این مدت او 13 بار مقتول را مورد ضربات چاقو قرار داده است
ترجمه ایران استار - دادگاهی در شهر مانیتوبا در کانادا، مردی که در تلاش برای دفاع از خود دزدی که وارد خانه‌اش شده بود را کشته بود، را به زندان محکوم کرد.
"داکوتا پرات"، 28 ساله، روز پنج‌شنبه به پنج سال زندان محکوم شد، هیئت منصفه در دادگاه "برندونز کوینز بنچ"‌ او را به دلیل حمله و قتل دزد منزلش "وینسنت بان" در ماه آوریل مجرم تشخیص دادند. در دادگاه گفته شد که بان 21 ساله در اوایل صبح روز 2 سپتامبر سال 2016، وارد خانه پرات در منطقه "برد‌تیل سیوس فرست نیشن" حدود 115 کیلومتری شمال غربی "برندون" شده بود. در آن زمان پرات در زیرزمین خوابیده بود و وقتی با صدای پای بان از خواب بیدار می‌شود با فکر دفاع از خود چاقویی از اتاق برداشته و بدون اینکه بداند آن شخص کیست او را در راهرو گیر می‌اندازد، درگیری آن دو از طبقه هم کف به بیرون خانه کشیده شد و در طول این مدت او 13 بار بان را مورد ضربات چاقو قرار داده است. آخرین ضربه کاری به قلب بان زده شد که باعث مرگ وی گردید، پس از آن پرات او را آماج ضربات لگد قرار داد. زمان مرگ بان به طور دقیق روشن نیست ولی به طور قطع او در اثر خونریزی شدید کشته شده است. 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
قاضی "رابرت کامینگز" می‌گوید: "در واقع پرت قربانی یک عمل ناخواسته شده است". او می‌گوید: "اقدام پرات در دفاع از خود توجیه‌پذیر است اما هیئت منصفه نتیجه‌گیری کرده که برداشتن چاقو و زدن ضربات مکرر به قصد کشتن بان فراتر از دفاع از خود می‌باشد".
"مت گولد"، وکیل مدافع پرات، خواهان یک حکم 3 ساله بود. قاضی طول مدت زندان را 8 سال می‌دانست. با توجه به نظر هیئت منصفه پرات به 5 سال زندان محکوم گردید و با توجه به مدت زمان بررسی پرونده، پرات حدود 2/2 سال دیگر را باید در زندان سپری کند. گولد گفت: "من امیدوار بودم که او با یک حکم سه ساله خیلی زود به خانه برگردد. فکر کردم این یک استدلال بسیار قابل فهم از دفاع از خود یک نفر است".
پرات  به دلیل کُشتن بان به قتل درجه 2 محکوم شد، دادگاه دفاع از خود را در این پرونده مردود دانست زیرا پرات مکرارا از چاقو و حتی لگد زدن در این دعوا استفاده کرده بود، و این خانه نیز متعلق به نامادریش بود و او فقط اجازه خوابیدن در آنجا را داشت. 
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

پرات از قبل دارای محکومیت‌های مربوط به آزار و اذیت جنسی و سوءمصرف مواد مخدر نیز بوده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, June 12, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به