طبق این توافق، برخی از پرداخت‌ها به چشم‌پزشکان افزایش می‌یابد، اما پوشش بیماران، از جمله معاینات عمومی و تعداد مراجعه سالمندان کاهش می‌یابد
در پی توافق دولت انتاریو با اپتومتریست‌ها در ۵ ماه گذشته، از فردا سالمندان می‌توانند برای معاینه چشم رایگان به نزد چشم‌پزشکان بروند.
این توافق در حالی صادر شده که چشم‌پزشکان در اعتراض به درآمد پایین خود از پذیرش بیماران تحت پوشش درمانی استان خودداری کرده و از آنها مبالغی را دریافت می‌کردند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
تعمیرات خانه، آسفالت
 
سرانجام از فردا سالمندان در انتاریو می‌توانند بطور رایگان معاینه چشم دهند
بنا به گفته دولت انتاریو، طبق این توافق، برخی از پرداخت‌ها به چشم‌پزشکان افزایش می‌یابد، اما پوشش بیماران، از جمله معاینات عمومی و تعداد مراجعه سالمندان را کاهش می‌دهد. این توافق از ۱ سپتامبر رسمی شده اما بنظر می‌رسد عملا از فردا اجرایی شود. افراد ۶۵ سال به بالاتر به جای معاینه در سال، هر ۱۸ ماه یک بار تحت پوشش یک معاینه چشم قرار خواهند گرفت، مگر اینکه به بیماری‌هایی مانند "دژنراسیون ماکولا"، "گلوکوم" یا "دیابت" مبتلا باشند. این استان گفت که این تصمیم با انجمن بینایی‌سنجی انتاریو گرفته شده و افزوده که این بر اساس "بهترین شواهد بالینی‌ست، سالمندان با بالاترین نیازها را در اولویت قرار می‌دهد و اشاره کرد که استان‌های منیتوبا و نوااسکوشیا، معاینه چشم را هر دو سال یکبار برای سالمندان سالم بیمه می‌کنند".
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
این توافق چهار ساله پس از مذاکرات بحث‌برانگیز و طولانی حاصل شده است. اپتومتریست‌ها از سپتامبر تا نوامبر ۲۰۲۱ به دلیل اختلاف بر سر مبلغ بازپرداخت آنها، از انجام خدمات چشمی بیمه شده استانی انصراف دادند. طرح سلامت استان معاینات چشمی سالانه را برای شهروندان ۱۹ سال و کمتر، ۶۵ سال و بالاتر و افراد با شرایط خاص سلامت پوشش می‌دهد. اپتومتریست‌ها گفتند که استان خدمات تحت پوشش بیمه استانی را آنچنان کم کرده‌اند که باعث شده آنها حدود ۴۵% از هزینه‌ها را جیب خود بپردازند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
در بیانیه وزیر بهداشت انتاریو آمده است که اپتومتریست‌ها توافقنامه تامین مالی چهارساله را تصویب کرده‌اند که شامل افزایش پرداخت برای برخی از خدمات بیمه شده استانی و معاینه چشم برای دریافت‌کنندگان کمک‌های اجتماعی است، اما جزئیاتی در مورد مبالغ را ذکر نکرده است. او در بیانیه کتبی خود گفت: "شیوه ارائه مراقبت از چشم در دهه گذشته تغییر کرده و ما با هم توانستیم به یک توافق بلندمدت و پایدار برسیم تا با استفاده از بیمه رایگان دولت استانی، افراد در هر سنی همچنان به مراقبت‌های چشمی با کیفیت بالا و بودجه عمومی از بهترین روش‌ها و متخصصان استفاده کنند".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
از جمله موارد دیگر در این توافقنامه، سالمندان دیگر نمی‌توانند پس از معاینه چشم سالانه، ارزیابی‌های جزئی نامحدودی را دریافت کنند؛ اما آنهایی که شرایط پزشکی خاصی دارند که بر چشم‌هایشان تاثیر می‌گذارد می‌توانند دو مورد از این ارزیابی‌ها را هر ۱۸ ماه یا ۱۲ ماه انجام دهند. بزرگسالان بین ۲۰ تا ۶۴ سال مبتلا به تنبلی چشم دیگر تحت پوشش معاینه چشم قرار نخواهند داشت. افراد در آن محدوده سنی مبتلا به "استرابیسم" که در حال حاضر تحت پوشش معاینه چشم هستند، اکنون فقط در صورتی می‌توانند از پوشش رایگان بیمه استانی استفاده کنند که این بیماری شروع ناگهانی داشته باشد.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

افراد مبتلا به آب مروارید در حال حاضر تحت پوشش معاینات چشم هستند، اما از اول سپتامبر فقط در صورتی تحت پوشش قرار خواهند گرفت که "کاهش چشمگیر بالینی بینایی داشته باشند که بر زندگی روزمره آنها تاثیر بگذارد و یا مجبور به انجام جراحی مجدد باشند". افراد مبتلا به بیماری‌های شبکیه، قرنیه و مسیر بینایی تنها در صورتی تحت پوشش قرار می‌گیرند که موارد آنها فعال باشد.

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, September 3, 2023 - 20:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به