هر دانش‌آموز یا بچه بالای 6 ماه و یا زیر 26 سال که مقیم کانادا باشد بجز استان کبک‌. اگر فرد 14 سال یا بیشتر سن داشته باشد باید به صورت دانشجو تمام وقت باشد.
حوادث اتفاق می‌افتند، آیا برای هزینه‌های احتمالی مربوط به تصادفات و سوانح فرزندتان آماده شده‌اید؟
قابل توجه افراد مقیم و یا افراد با اجازه کار و همجنین افرادی که با ویزای دانشجویی در کانادا زندگی می‌کنند. شما اگر صاحب فرزند و دانش‌آموز بالای 6 ماه و یا دانشجو تمام وقت زیر سن 26 سال و از طرفی نگران حادثه‌های پیش‌بینی نشده هستید، بیمه پیشنهادی ما می‌تواند کمک قابل توجهی برای شما باشد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
تعمیرات خانه، آسفالت
تنها با پرداخت 49.99 دلار برای یک سال، فرزند خود را نسبت به حوادث و اتفاقات پیش‌بینی نشده بیمه کنید.
از ویژگی‌های مهم این بیمه:
بازپرداخت حوادث دندانپزشکی - پوشش نامحدود‌ دندانپزشکی تا 10 سال پس از تصادف در دسترس است و البته اگر فرزند شما 19 ساله یا بیشتر باشد، پوشش به یک سال محدود می‌شود.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
در صورت معلولیت کامل و دائمی پوشش 350000 دلار - این مزایا جبران خسارت ناشی از یک حادثه را که باعث ناتوانی کامل و دائمی می‌شود، فراهم می‌کند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
از بین رفتن یا از دست دادن عضوی از بدن تا سقف 150000دلار - فرد تحت پوشش این مزایا درصورت سانحه است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
با اینکه این طرح، بیمه بیماری‌های سخت نیست ولی پوشش بیماری وخیم دارد و تا سقف 12000دلار است - این مزایا قابل پرداخت است اگر هر یک از بیماری های ذکر شده در ابتدا در طول دوره پوشش تشخیص داده شود. بیماری‌هایی که در این سیاست ذکر شده‌اند از جمله بیماری ایدز (سندرم کمبود ایمنی بدن)، سرطان، لوسمی، مننژیت...
پوشش هزینه‌های پزشکی و توان‌بخشی حوادث تا سقف 2000 دلار - حداکثر 50 دلار برای هر بازدید اگر درمان توسط یک پزشک معالج مجاز، استئوپات، فیزیوتراپیست (به استثنای ورزش درمانی) یا پرستار ثبت شده در 30 روز از یک تصادف مورد نیاز باشد.
پرداخت هزینه آموزش تا سقف  6000 دلار - اگر ظرف مدت 90 روز از یک حادثه و در نتیجه این حادثه بیمه شده بیش از 30 روز به خانه خود محدود شود، هزینه یک معلم واجد شرایط برای خدمات آموزشی تا 6 ماه پرداخت می شود.
پوشش شکستگی یا جابجایی تا 750 دلار - تحت این پوشش، بیمه مربوطه برای آسیب دیدگی ناحیه‌ای که منجر به شکستگی یا جابجایی استخوان شده در نظر گرفته می‌شود.
پوشش 30000 دلار در صورت سانحه منجر به فوت‌ - این مزایا در صورتی ارائه می شود که بیمه شده در طول دوره پوشش به علت تصادف  فوت می‌کند و همچنین درصورت سانحه هوایی مبلغ پوشش افزایش می‌یابد.
پوشش معلولیت محصور تا 21000 دلار - در این حالت اگر بیمه شده، پس از تصادف، مستلزم نگهداری مداوم و بدون وقفه در خانه یا بیمارستان است، پرداخت ماهانه صورت می‌گیرد.
پوشش خارج از استان / کشور،ٍ اورژانس پزشکی تا 100000 دلار - دراین بیمه  پوشش درمان اضطراری مربوط به آسیب یا بیماری که در طول دوره پوشش در خارج از استان و یا کشور محل اقامت رخ می‌دهد را فراهم می کند.
چه کسانی واجد شرایط هستند؟
هر دانش‌آموز یا بچه بالای 6 ماه و یا زیر 26 سال که مقیم کانادا باشد بجز استان کبک‌. اگر فرد 14 سال یا بیشتر سن داشته باشد باید به صورت دانشجو تمام وقت باشد.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

از خوانندگان و علاقمندان دعوت به عمل می‌آوریم که تجربه‌های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفا درجهت اطلاع رسانی می‌باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصین مربوطه نمی‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, November 7, 2018 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به