بیماری آتیسم، یکی از بیماری‌هایی است که نمی‌توان رخداد آن را پیش‌بینی کرد
 
اخذ بیمه بیماری‌ها برای کودکان
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
هم امنیت است و هم پس‌انداز
 
 Autism Spectrum Disorderکه ASD PervasiveDevelopmental Disorder (PDD)  هم نامیده می‌شود.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

آگاهی‌رساندن به مواردی نظیر پارکینسون‌، سرطان کودکان، سرطان و کنترل آن‌، آگاهی رسانیدن از استرس و به ویژه آتیسم‌، در این ماه از دیگر موارد مشهود در تقویم ماست.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
ASD)) یک اختلال پیشرونده و نورولوژیکال است که در کودکی آغاز می‌شود و در سرتاسر طول عمر فرد باقی می‌ماند و بر رفتارها‌، یادگیری و تعامل‌، ارتباطات فرد با دیگران تاثیر می‌گذارد. این بیماری شامل چیزی می‌شود که به عنوان سندرم Asperger  و اختلالات‌ پیشرونده فراگیرنده Pervasive Developmental Disorder شناخته شده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
این بیماری اختلال "‌طیف‌" نامیده می‌شود. افراد با اختلال ASD ممکن است مشکلات گفتاری داشته باشند یا در موقع صحبت کردن با شما قادر به نگاه کردن در چشمان شما نباشند‌. آنها ممکن است دارای علائق محدود شونده یا رفتارهای تکراری باشند‌. آنها ممکن است زمان زیادی را صرف مرتب کردن اجسام کرده یا جملات یکسانی را دائما تکرار کنند‌. آنها ممکن است اغلب از" کلمات خاص" خود استفاده کنند‌.
دلائل ASD ناشناخته است‌. محققان معتقدند که هم ژن و هم محیط نقش مهمی را ایفا می‌کنند‌.
هنوز هیچ درمان استانداردی برای ASD وجود ندارد‌. راه‌های بسیاری برای افزایش توانایی این‌گونه فرزندان برای رشد و یادگیری مهارت‌های جدید وجود دارد و شروع زود هنگام آنها می‌تواند منجر به نتایج بهتر شود‌. معالجات شامل درمان‌های ارتباطی و رفتاری‌، یادگیری مهارت‌ها و داروها برای کنترل نشانه‌ها می‌باشد.
بیماری آتیسم، یکی از بیماری‌هایی است که نمی‌توان رخداد آن را پیش‌بینی کرد.‌ بیمه بیماری‌های سخت می‌تواند تا سقف 32 بیماری سخت را تا مبلغ 250 هزار دلار برای کودکان، پوشش دهد. توصیه می‌شود از بدو تولد نوزاد این بیمه اختیار شود، چرا که پس از تشخیص بیماری در کودک، قادر نخواهیم بود برایش بیمه‌ای اخذ کنیم.‌ این را در نظر داشته باشیم که اگر فرزندمان دچار هیچ یک از بیماری‌ها نشد این پول برای او پس‌انداز و بر‌خواهد گشت. آتیسم در دنیای امروز یکی از بیماری‌هایی است که نباید آن را نادر و غیر‌قابل وقوع بدانیم. مانند همیشه فراموش نکنیم قبل از وقوع اتفاق می‌توان برای کاهش عواقب آن هر کاری کرد، در حالی که پس از آن این شرایط از بین رفته است!
اقتباس: www.cover4u.ca
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

از خوانندگان و علاقمندان دعوت‌ به عمل می‌آوریم که تجربه‌‌های خوب وبد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع‌رسانی می‌باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصین مربوطه نمی‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, April 4, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به