در بیمه دریافت شده از بانک‌ها به موازات پرداخت وام، میزان پوشش نیز کاهش می‌یابد اما حق بیمه پرداختی ثابت است
موامبر همان نوامبر است‌، در‌ این ماه مردان و زنان در سراسر دنیا برای بالا بردن آگاهی‌، کمک مالی و جمع‌آوری، به موضوع‌های سلامتی برای حمایت از بیماری‌های آقایان از جمله سرطان‌هایی مانند پروستات‌، بیضه‌، و ناراحتی‌های روانی می‌پردازند. در این خصوص‌ آقایان با گذاشتن سبیل‌، راه‌پیمایی‌، اطلاعیه و بیل‌بورد، حمایت خود را نشان می‌دهند‌.
و اما آیا می‌دانیم که چرا باید به جای بیمه وام مسکن،بیمه عمر داشته باشیم؟ آیا می‌دانیم خانواده ما و به عبارت صحیح‌تر هر کسی که آینده او برای ما مهم است می‌تواند با بیمه عمر ما، زندگی آسوده‌تری داشته باشد؟ آیا می‌دانیم با داشتن بیمه‌های مختلف،خصوصا بیمه عمر، احساس قدرت و اعتماد به نفس بیشتری داریم؟ ما با داشتن بیمه عمر،آینده روشنی را برای عزیزانمان ترسیم می‌کنیم و کسب آرامش روحی و امنیت مالی برای آنها نشانه‌ای است از ابراز عشق، آینده‌نگری و دوراندیشی ما به آنچه معتقدیم دوستش داریم.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
ماجراهای خرید خانه، برای هر کس نقل‌های خاص خود را دارد. بسیاری از کسانی که خانه‌ای خریداری کرده‌اند بیمه وام مسکن آن را از همان بانکی که مورگیج گرفته‌اند اخذ می‌کنند. ما این هفته قصد داریم اشکالات این بیمه‌ صادره از بانک را برایتان توضیح دهیم و در اینجا به شرح تعدادی از آن می‌پردازیم:
در بیمه دریافت شده از بانک‌ها به موازات پرداخت وام، میزان پوشش نیز کاهش می‌یابد اما حق بیمه پرداختی ثابت است و در ضمن این بیمه با واگذاری ملک و حتی تغییر وام دهنده باطل می‌شود. یکی از نکاتی که بسیار مهم است این که بعضی از بیمه‌هایی که توسط بانک‌ها و یا مؤسسات مالی ارائه می‌شود به شکل گروهی است و صاحب این بیمه گروهی هم بانک است در صورتی که فرد متقاضی می‌تواند بیمه‌ای با توجه به توان پرداخت خود با کیفیت‌های متفاوت انتخاب کند و بی‌شک از آنجا که صاحب بیمه‌نامه است، هرگونه حق و حقوقی را طبق قانون از آن خود خواهد کرد.
از سوی دیگر، فرد متقاضی با اینکه در هر ماه پول زیادی را پرداخت خواهد کرد تنها به مقدار وام مسکن می‌تواند پوشش بیمه داشته باشد و مقدار این پوشش، به نسبت طول زمان و مانده بدهی وام مسکن فرد متقاضی رابطه مستقیمی دارد. در صورتی که می‌توان بیمه‌ای به هر مقدار پوشش، کمتر و یا بیشتر از مقدار وام مسکن اخذ کرد و مقدار پوشش را در طول قرار داد بیمه، همچنین تا به آخر عمر ثابت نمود.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

در اینجا فرض کنید طول قرارداد وام مسکن شما بین 10 تا 40 سال است و شما مقداری پول به عنوان قسط ماهانه پرداخت می‌کنید و در نهایت درگذر از سال‌ها، این میزان بدهی به تدریج کاهش می‌یابد. خوب در این حالت بیمه‌ای که شما انتخاب کرده‌اید همیشه رابطه مستقیم با مقدار بدهی شما دارد یعنی در نهایت صفر و شما از اول دوره قرارداد تا آخر دوره قرارداد مقدار عددی ثابت را برای نهایت صفر پرداخت کرده‌اید. در صورتی که می‌توانستید بنا به قرار داد یک میزان پوشش ثابت را انتخاب و مبلغی ثابت پرداخت می‌کردید. یکی از نکات بسیار مهم سن متقاضی است که این محدودیت سن در بانک‌ها وجود دارد ولی امکان پوشش بیمه‌ مناسب برای آن دسته که این محدودیت را دارند می‌تواند وجود نداشته باشد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
از خوانندگان و علاقمندان دعوت به عمل می‌آوریم که تجربه‌های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفا درجهت اطلاع‌رسانی می‌باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصین مربوطه نمی‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, November 14, 2018 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به