همگی ما خواهان بیمه سلامت با بالاترین کیفیت‌ هستیم اما انتخاب آن دشوار است
آیا شما زمانی که به پزشک نیاز دارید سراغ اینترنت رفته و وب‌سایت‌هایی که‌ متخصصان پزشکی را رتبه‌بندی و ارزیابی می‌کند را جستجو می‌کنید؟
یکی از مواردی که در دنیای امروز در فضای آنلاین بررسی می‌شود، اخبار بهداشت و متخصصان پزشکی است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
Best Doctors یکی دیگر از مواردی است که امکان تشخیص – مشاوره – معالجه و انتخاب را به فرد نیازمند می‌دهد این امکان در بیمه‌هایی نظیر بیمه‌های تکمیلی و بیمه‌های بیماری‌های سخت وجود دارد.
Best Doctors (شورای پزشکی) یک سازمان ثبت شده بین‌المللی است که در همه‌ی کشورها از جمله کانادا وجود دارد.
Best Doctors درسال 1989 بوسیله Harvard Medical School Physicians  تاسیس شد و در 70 کشورحدود 30/000/000 نفر عضو دارد. این شبکه با بیش از 20 سال سابقه، 53000 دکتر و 450 متخصص در سراسر دنیا دارد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

***
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
همگی ما خواهان بیمه سلامت با بالاترین کیفیت‌ هستیم اما انتخاب آن دشوار است.‌ موارد زیادی برای توجه وجود دارد از جمله‌، بیمه سلامت شما چه مواردی را در برمی‌گیرد؟
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
یک مطالعه جدید منتشر شده درمجله انجمن پزشکی آمریکا نشان می‌دهد که حدود دو/ سوم مردم ایالات متحده با سایت‌های مربوط به رتبه‌بندی پزشکان آشنا هستند. در این تحقیق، مردان و زنان سنین بین 18 تا 60 سال و بالاتر که یک پرسشنامه‌ آنلاین در 2012 را پر کردند را در برمی‌گیرد.
پاسخ‌دهندگان اظهار کردند که آنها با سایر سایت‌های رتبه‌بندی مثلا رتبه‌بندی ماشین و مسایل غیر‌پزشکی بیشتر آشنایی دارند، اما 59% عنوان کردند که جستجوی به صورت‌ آنلاین بازبینی پزشکان،‌ مساله‌ای بسیار مهم در هنگام انتخاب پزشک می‌باشد.
در بین افرادی که سایت ارزیابی یک پزشک را در سال گذشته بررسی کرده‌اند،  35% اظهار داشتند که آنها یک پزشک را بر اساس رتبه‌بندی خوبی که در سایت‌ها داشته انتخاب کرده و 37% گفتند که بر همین اساس از انتخاب پزشکی که رتبه ضعیفی داشته،‌ امتناع کرده‌ا‌ند .
البته همه افراد از جستجوی آنلاین استفاده نمی‌کنند. برای مثال، از بین افرادی که از این روش استفاده نمی‌کنند، گزارش شده که 43 % به اطلاعات موجود در اینترنت اعتماد ندارند .
به طور کل، بیماران اهمیت بیشتری به سایر معیارها از جمله میزان تجربه و صحبت شفاهی افراد قائلند که تقریبا 90% اذعان می‌دارند که در بیشتر موارد بیمه سلامتی عاملی است که انتخاب پزشک را تعیین می‌کند.
میلیون‌ها مشتری اطلاعات مربوط به سلامتی را از مجلات، تلویزیون یا اینترنت، دریافت می‌کنند. برخی از این اطلاعات قابل اعتماد و به روز است و برخی از آنها نیست. شما چطور باید اطلاعات خوب را از بد تشخیص بدهید؟
اول از همه، به منبع اطلاعات توجه کنید. اگر شما از اینترنت استفاده می‌کنید صفحه " در باره ما " را جستجو کنید و توجه کنید که گرداننده سایت چه کسی است، به دولت مربوط است یا‌ دانشگاه، یک سازمان سلامتی، یک بیمارستان و یا یک شرکت؟بر کیفیتش متمرکز شوید. شما نیاز به اطلاعات غیر‌مغرضانه و به روز بر اساس جستجوی مجدد دارید.
Best Doctors یکی دیگر از مواردی‌است که در بیمه‌هایی نظیر بیمه‌های تکمیلی و بیمه‌های بیماری‌های سخت وجود دارد. قابل توجه، بیمه‌های سلامتی صادره از شرکت بیمه رحیمیان، اینشوفین دارای این امکان می‌باشد.
در انتها اضافه می‌کنیم اگر بخواهید شما می‌توانید عضو Best Doctor  شوید. جهت اطلاعات بیشتر در کانادا می‌توانید با شماره رایگان 866-553-2300 و شماره مستقیم تورنتو: 416-504-8555
تماس بگیرید.
Best Doctors Canada, Inc.
145 King Street West
Suite 700
Toronto ON M5H 1J8
برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با من تماس بگیرید.
اقتباس:www.cover4u.ca
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

‌از خوانندگان و علاقمندان دعوت‌ به عمل می‌آوریم که تجربه‌های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفا در جهت اطلاع‌رسانی می‌باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصین مربوطه نمی‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, May 15, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به