دیوید پاترسون، معاون رئیس گمرکی این شرکت در مصاحبه تلفنی گفت که راه‌حل‌های اتحادیه مانند تولید طولانی‌تر ایمپالا و کادیلاک و یا انتقال تولید از مکزیک به کانادا از نظر اقتصادی مطلوب نیستند
ترجمه ایران استار - جری دیاس، رئیس اتحادیه کارگری یونیفور، می‌گوید که در پایان سال گذشته میلادی که راه‌حل‌های اقتصادی را برای باز نگاه داشتن کارخانجات جنرال موتورز ارائه کرده بود با سکوت مسئولان دولت‌های فدرال و انتاریو مواجه شده بود. او که در ویندزور انتاریو با رسانه‌ها سخن می‌گفت افزود: "دولت‌های ما باید بایستند و مبارزه کنند. من به طور صریح از سکوت دولت‌هایم رنج می‌برم... مردم هنگامی که در معرض دشواری قرار می‌گیرند نیاز به دولت دارند و اکنون پُشت ما {نه دولت بلکه} به دیوار است، ما انتظار داریم دولت‌هایمان با ما همکاری کنند و برای ما مبارزه کنند، نه اینکه در پس‌زمینه محو شوند و بگویند که این امری اجتناب‌ناپذیر است".
دیاس این سخنان را پس از دیدار با نمایندگان "جی‌ام" در مرکز این شرکت غول خودروسازی در شهر دیترویت آمریکا و روز سه‌شنبه بعدازظهر اظهار داشت. وی که برای بحث در مورد سرنوشت کارخانجات مونتاژ جی‌ام در انتاریو به آنجا رفته بود، در پاسخ به پیشنهاداتش با این اعلان جنرال موتورز مواجه شد که: "علی‌رغم این پیشنهادات کار بسته شدن کارخانجات انجام می‌شود". جی‌ام کلیه پیشنهادات اتحادیه برای جلوگیری از بسته شدن کارخانجات در سال 2019 را رد کرد، بدین ترتیب 2500 کارگر، بیکار خواهند شد. کارگران پس از این اعلان، روز چهارشنبه به تظاهرات و اعتراض پرداختند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
دیاس گفت: "من عمیقا از واکنش شرکت ناراحت هستم... ناامید کننده آنست که این شرکت برای یافتن یک راه حل تلاشی نکرد". او گفت که مبارزه برای باز نگاه داشتن کارخانجات اوشوا را ادامه خواهد داد و افزود: "ما بسته شدن این کارخانجات را تحت هیچ شرایطی قبول نمی‌کنیم". او گفت که همه تصدیق می‌کنند که اجرای تولید در این کارخانجات به همین شکل کنونی به جنرال موتورز لطمه‌ای نخواهد زد، اگرچه این تولید ممکن است برای شرکت سودآور نباشد، بنابراین انتخاب امروز ما اینست که آیا ما در این مدت کوتاه خواهیم توانست یک راه حل پیدا کنیم تا زمان بیشتری برای یافتن راه‌حل طولانی‌تر خریداری کنیم یا خیر".
 
جنرال موتورز انتظار پاسخ از کانادایی‌ها را نداشت
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

دیاس گفت که ما همه گزینه‌های حقوقی را در این رابطه مورد بررسی قرار می‌دهیم و ممکن است یک چالش در مورد نقض احتمالی توافقنامه جمعی با جی‌ام، امضا شده در سال 2016، را به دادگاه ارائه دهیم.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
اتحادیه کارگری روز جمعه نیز در صدد برگزاری یک تظاهرات بزرگ هزاران نفری در ویندزور می‌باشد، تظاهراتی که دیاس آنرا "تنها یک آغاز برای کمپین اتحادیه" می‌نامد. وی افزود که او از تحریم محصولات جی‌ام حمایت نمی‌کند، اما کارگران و مصرف‌کنندگان کانادایی و آمریکایی از تصمیم این شرکت مبنی بر تعطیلی کارخانه مونتاژ اوشاوا، خشمگین هستند. او گفت: "من متقاعد شده‌ام که جنرال موتورز انتظارات واکنشی اینچنینی کانادایی‌ها را نداشت، اما هنوز هم به عمق این اعتراض واقف نشده‌اند تا برای پیدا کردن یک راه‌حل تلاش کنند".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
در مقابل جنرال موتورز می‌گوید که پیشنهادات ارائه شده راه حلی برای "وضعیت اقتصادی" نیستند. این شرکت در بیانیه‌ای که پیش از کنفرانس خبری دیاس منتشر کرد اعلان کرد که همچنان در تصمیم خود برای بستن کارخانجاتش ایستاده است.
دیوید پاترسون، معاون رئیس گمرکی این شرکت در مصاحبه تلفنی گفت که راه‌حل‌های اتحادیه مانند تولید طولانی‌تر ایمپالا و کادیلاک و یا انتقال تولید از مکزیک به کانادا از نظر اقتصادی مطلوب نیستند: "ما تمام پیشنهادهای مختلف را به تفصیل مورد بررسی قرار دادیم، بعضی از آنها قبل از آن مورد بررسی قرار گرفته بودند و همه آنها هزینه افزایشی قابل توجهی را موجب می‌شوند که با وضعیت اقتصادی و تغییر بازار همخوانی ندارند".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, January 9, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به