کیهان تنها قربانی‌ای بود که جسدش‌ در طول تحقیقات جامع بدست نیامده بود. جسد هفت مرد دیگر، چند ماه پیش در داخل گلخانه بزرگ لی‌ساید پیدا شده بود
ترجمه ایران استار - پلیس تورنتو بقایای جسد "مجید کیهان" را که قربانی "بروس مک‌آرتور" بوده است را شناسایی کرد. تقریبا شش ماه بعد از وسیع‌ترین تحقیقات در تاریخ تورنتو، پلیس اعلام کرده است که آنها بقایای مجید کیهان، 58 ساله را پیدا کرده‌اند. کارآگاهان معتقدند که او در سال 2012 توسط مک‌آرتور کشته شده که سومین نفر در بین لیست 8 نفری او را تشکیل می‌دهد. کیهان تنها قربانی‌ای بود که جسدش‌ در طول تحقیقات جامع بدست نیامده بود. جسد هفت مرد دیگر، چند ماه پیش در داخل گلخانه بزرگ "لی‌ساید" که‌ مک‌آرتور برای سال‌ها به عنوان باغبان در آنجا کار می‌کرد پیدا شدند.‌
در اوایل ماه جاری، محققان به همراه سگ‌های تعلیم‌دیده‌ شروع به حفاری گسترده‌ای در جنگل پشت "ملوری کرست" کردند؛ جایی که گیاهان گلخانه‌ای را در آنجا پرورش می‌دهند. تقریبا در هر 9 روز حفاری کمی از بقایای انسانی بدست آمد. این حفاری هفته گذشته به پایان رسید.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
تعمیرات خانه، آسفالت
"هانک ایدسنگ " افسر تحقیقات پرونده در یک کنفرانس خبری روز جمعه تایید کرد با توجه به آزمایشات انجام گرفته، بعضی از این بقایا متعلق به کیهان بوده است‌. او گفت انجام آزمایشات بر روی بقایا نشان می‌دهد چیز بیشتری پیدا نخواهیم کرد.‌ در واقع چیزی بدست نیآمده که نشان دهد تعداد قربانیان بیشتر از 8 نفر است. ایگزینگا گفت که محققان هنوز نمی‌دانند که چرا بقایای کیهان در جای دیگری کشف شده است‌.
مک‌آرتور در ماه ژانویه متهم به قتل درجه اول شد ولی پیدا کردن علت جنایات او پاسخ کلیدی این تحقیقات می‌باشد. مک آرتور 66 ساله قاتل "کیهان"، "سلیم اسن"،" اندرو کینسمن"، "دین لیسویک"، "سروش محمودی"،" اسکندراد ناواراتنام"، "عبدالباصیر فیضی" و "کیروشنکومار کانگاراترن" است. همه این مردان پیوندهایی‌ با منطقه دگرباشان تورنتو داشته‌اند و گفته می‌شود آنها در بین سال‌های 2010 تا 2017 کشته شده‌اند.
"هاران ویجایان‌تان" مدیر اجرایی اتحادیه پیشگیری از بیماری ایدز گفت: "من فکر می‌کنم با تمام شدن تحقیقات این پرونده کمی احساس تسکین بوجود آمده باشد... کارهای زیادی باید انجام شود تا تعاملات پلیس با جوامع مختلف، بهبود یابد و از تراژدی‌های مشابه جلوگیری شود". ای‌اس‌ای‌ای‌پی هم‌اکنون رهبری تحقیقات مستقل در خصوص نحوه عملکرد پلیس را به عهده دارد و اینکه افسران چگونه‌ پرونده ناپدید شدن مردانی را که اکنون ادعا می‌شود قربانیان مک‌آرتور هستند، را دیر مورد بررسی قرار داده‌اند. در ماه‌های پس از بازداشت مک‌آرتور، پلیس تورنتو با انتقاد شدید نسبت به نحوه‌ رسیدگی به پرونده روبرو شد. کیهان در میان سه مردی بود که ناپدید شدن آنها در یک تحقیق 18 ماهه به نام "پروژه هوستون" مورد بررسی قرار گرفت، این پروژه در پایان‌ کار بازداشتی نداشت. پلیس تحقیقات خود را به پرونده‌های قتل در دهه‌های 1970 و 1980 نیز معطوف کرده است؛ البته‌ تا به امروز، پلیس هیچ مدرکی را مبنی بر ارتباط داشتن مک‌آرتور به هیچ یک از موارد آن سال‌ها ارائه نکرده است.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
در حال حاضر پلیس تمرکز خود را روی آمادگی بیشتر محاکمه مک‌آرتور قرار داده است.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, July 26, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به