"آدام آستن" سخنگوی دفتر وزیر‌ امور خارجه کانادا، گفت: "پس از توافق در اصول هر سه کشور باید اطمینان حاصل کنند که متن قرار داد دقیق است و این موضوع طبیعی‌ است".
ترجمه ایران استار - یک منبع بااطلاع و موثق کانادایی که نخواست نامش فاش شود‌ روز پنج‌شنبه گفت: "کانادا در برابر تلاش ایالات متحده برای تغییر متن قرارداد تجاری توافق شده جدید نفتا (یو‌اس‌ام‌سی‌ای) در ماه سپتامبر مقاومت خواهد کرد و ممکن است این موضوع مجددا به سطح وزرا برای حل و فصل برگردد". این منبع با توجه به حساسیت وضعیت موجود گفت: "برخی از مواردی که آنها (آمریکایی‌ها) در متن اضافه کرده‌اند، چیزی نیست که ما در مورد آن توافق کرده بودیم".
اگرچه این منبع گفته است که اتاوا هنوز این مشکل را بطور دقیق نفهمیده، این حرکت آمریکا در معامله جدید آمریکا، مکزیک و کانادا (یو‌اس‌ام‌سی‌ای) نشان می‌دهد که تنش پس از یک مذاکره 13 ماهه‌ی پُر استرس هنوز کاملا باقی است. آمریکا و کانادا در پایان ماه سپتامبر به یک توافق‌نامه نهایی در مورد این قرارداد رسیدند و تضمین کردند که تجارت آزاد میان سه کشور ادامه خواهد یافت. در حال حاضر به صورت اداری این قرارداد در حالت باز‌نویسی جزئیات با جمله‌بندی مناسب‌تر است، اینجا جایی‌ست که آمریکا درحال دستکاری کلمات آن برآمده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
این منبع کانادایی می‌گوید: "ما در حال بحث در مورد تفسیر چیزهای مختلف هستیم."
در دفتر نمایندگی آمریکا هیچ کس برای پاسخ‌گویی حاضر نبود از جمله "رابرت لایتزر" نماینده آمریکا در مذاکرات. "آدام آستن" سخنگوی دفتر وزیر‌ امور خارجه کانادا، گفت: "پس از توافق در اصول هر سه کشور باید اطمینان حاصل کنند که متن قرار داد دقیق است و این موضوع طبیعی‌ است".
به عنوان بخشی از یو‌اس‌ام‌سی‌ای‌، کانادا توافق کرد که استان بریتیش کلمبیا تنها اجازه دهد که شراب‌های محلی در سوپرمارکت‌ها نگهداری شوند. این منبع گفته است که آمریکا در تلاش است تا این بند را گسترش داده و فروش شراب در استان‌های انتاریو و کبک را نیز پوشش دهد. دو طرف همچنین در مورد مواردی از وعده اتاوا برای دسترسی بیشتر تولیدکنندگان لبنیات آمریکا به بازار کانادا نیز با هم اختلاف نظر دارند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

این منبع گفت: البته این غیر طبیعی نیست که کشورها در این مرحله از مذاکرات تجاری به دنبال گرفتن امتیاز بیشتر از هم باشند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
یو‌اس‌ام‌سی‌ای باید قبل از اجرا به تصویب کشور‌های مذاکره کنند برسد. ترامپ،‌ تهدید کرده بود اگر تغییری در قرارداد "نفتا" به نفع او صورت نگیرد به صورت یک طرفه از آن خارج خواهد شد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, November 14, 2018 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به