شهرداری میلتون در این زمینه یک کارآگاه ویژه استخدام کرده بود که گزارش مفصل این کارآگاه که حتی شامل رفت‌وآمدهای آنهاست اکنون تسلیم شهرداری شده است
ترجمه ایران استار- رئیس اداره آتش‌نشانی "میلتون" در غرب تورنتو، برای اتهام انجام بیش از ده عمل جنسی در خودروی آتش‌نشانی تحت بازجویی است. طبق گزارش و اظهاراتش او و "پرات"، رئیس آتش‌نشانی در خودروی شاسی‌بلند ویژه رئیس که در محوطه آتش‌نشانی پارک شده بود، عملیات جنسی داشته‌اند.
"دیو پرات" رئیس سابق آتش‌نشانی از سال 2017 و پس از 10 سال کار در آتش‌نشانی میلتون در آن ایستگاه کار می‌کرده است. این تحقیقات در مورد رفتار پرات توسط شکایت "تریسی استوار"، کارمند پُستی که در تورنتو زندگی می‌کند، از ماه نوامبر 2018 آغاز شده است. پس از یکی از این اعمال جنسی، پرات به تریسی تکست زد که: "با خوشحالی گزارش می‌دهیم که حال خودروی آتش‌نشانی شهر میلتون خوب است".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
پرات 51 ساله که با حقوق 158 هزار دلار در سال مشغول به کار بود، بدون سروصدا بازنشسته شده است. تریسی که از جولای 2018 با پرات که متاهل است، در سایت دوست‌یابی آشنا شده، می‌گوید زمانی که متوجه شد پرات به زنش خیانت می‌کند تصمیم به قطع ارتباطش گرفت و بعد متوجه شد که پرات با زنان دیگری نیز رابطه داشته است. یکی از آن زنان در شهرداری میلتون کار می‌کند، جایی که وی برای اولین بار با پرات آشنا شده بود. حداقل دو زن در این رابطه مورد بازجویی قرار گرفته‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

شهرداری میلتون در این زمینه یک کارآگاه ویژه را استخدام کرده است. گزارش مفصل این کارآگاه که حتی شامل رفت‌وآمد ماشین تریسی به ایستگاه آتش‌نشانی می‌شود اکنون تسلیم شهرداری شده است. تریسی فقط موقعی از رفتن پرات از این ایستگاه خبردار شد که روزنامه "قهرمان میلتون" خبری را در این رابطه منتشر کرد و چندی بعد شهرداری به او گفت که شخصی که تریسی از او شکایت کرده، دیگر در استخدام شهرداری نیست. بنظر می‌آمد که پرات از این رابطه جنسی در داخل ماشین فیلم‌برداری کرده باشد، گفته می‌شود در حین تحقیقات فیلمی بدست نیامده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, April 3, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به