یک یادداشت که از سال 1984 به دست آمده به فهرستی از سازمان‌های ممنوعه اشاره می‌کند مانند سمت چپ، حزب کمونیست بریتانیا، حزب کارگران سوسیالیست، حزب انقلابی کارگران. متقاضی نباید عضو این سازمان‌ها باشد.
ترجمه ایران استار- برای چندین دهه "بی‌بی‌سی" انکار کرد که متقاضیان کار در "بی‌بی‌سی" باید توسط وزارت امنیت تایید شوند. "پل رینولدز" اولین روزنامه‌نگار در "بی‌بی‌سی" بعد از دیدن پرونده‌ها‌ از ارتباط تنگاتنگ "بی‌بی‌سی" با سرویس‌های امنیتی می‌گوید ارتباطی که تا سال 1990 ادامه داشت.
یک مقام ارشد "بی‌بی‌سی" می‌گوید سیاست سرت رو پایین نگه دار و به هیچ سوالی جواب نده در اوایل سال 1985 بسیار رایج بود این آموزش‌ها در اتاق 105 انجام می‌گرفت موردی که دیگر جایی برای پنهان کردن آن وجود ندارد. برای پنج دهه نه تنها سکوت بلکه دروغ‌گویی نیز از واجبات  بود‌.‌‌
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
در اوایل سال 1933 "کالن آلن داون" یکی از اعضای سازمان "بی بی سی"‌ جلسات منظمی با "‌سر ونون کل" در "اتون تریس چلسی"  برای تبادل اطلاعات برگزار می‌کرد. این دوره‌ زمانی است که "بی‌بی‌سی" در فعالیت‌های ضد کمونیستی شرکت داشت‌.‌ از 2 سال قبل بین این 2 سازمان توافق‌نامه‌ غیر‌رسمی نوشته شده بود که کلیه پرسنل به دلیل ترس از خرابکاری‌ یا توطئه باید مورد بررسی قرار گیرند. به این ترتیب جلوی نفوذ جناح چپ گرفته شود.
بنابراین از آغاز " بی‌بی‌سی" متعهد شد تا نقش سرویس امنیتی در استخدام پرسنل خود را فاش ‌نکند. و این به این معنا بود که خدمات سرویس مخفی تا سال 1989 ادامه پیدا کرد.
در طول سال‌ها‌ برخی از مدیران "بی‌بی‌سی" در مورد کارهایی که مجبور به انجام آن بودند، نگران بودند. گرچه برخی‌ مخالف بررسی‌ و تفحص افراد بودند ولی این موضوع تا پایان جنگ سرد ادامه پیدا کرد. اگر چه فرایند چک کردن بدون سر و صدا انجام می‌شد و نامزد‌ها نمی‌دانستند که معیار اصلی ‌برای استخدام همین چک کردن است‌ و در واقع‌ نکته کلیدی برای کل سیستم همین موضوع بود.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

یک یادداشت که از سال 1984 به دست آمده به فهرستی از سازمان‌های ممنوعه اشاره می‌کند مانند سمت چپ، حزب کمونیست بریتانیا، حزب کارگران سوسیالیست، حزب انقلابی کارگران. متقاضی نباید عضو این سازمان‌ها باشد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
اگر‌ اداره امنیت موردی برای‌ یک نامزد پیدا می‌کرد ممکن بود او در یکی از 3 رده بندی زیر قرار می‌گرفت.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
رده "A" سرویس امنیتی توصیه می‌کند که نامزد نباید در پستی قرار داده شود که فرصت مستقیم برای تأثیرگذاری بر محتوای پخش برای اهداف انحرافی داشته باشد.
رده "B" کمتر محدود‌کننده بود. ولی سرویس امنیتی، شخص را زیر نظر داشت.
رده "C" اطلاعات بدست آمده از شخص مانع استخدام شخص نمی‌شود مگر آنکه پست پیشنهادی فرصت استثنایی برای فعالیت‌های تخریبی ارائه دهد.
 در اصل "بی‌بی‌سی" هیچ وقت کسی در رده A را استخدام نمی‌کرد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

اگر کارکنان بعد از استخدام توسط "بی‌بی‌سی" مشکوک به انجام کاری می‌شدند و یا در خواست تعویض پست را داشتند، تصویری شبیه یک درخت کریسمس بر روی پرونده شخصی آنها کشیده می‌شد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, May 9, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به