"رفل فلینگ"، وزیر آموزش و پرورش این استان، در بیانیه‌ای گفت: "این گامی صریح و صحیحی است که خیلی دیر در حال انجام است
‌ترجمه ایران استار - دولت استانی "بریتیش کلمبیا" برای تمام مدارس دولتی نوار بهداشتی رایگان تامین خواهد کرد تا دختران دیگر نگران شرایط جسمانی طبیعی خود در مدرسه نباشند. طبق قانون، مدارس باید این محصولات بهداشتی را تا پایان سال 2019 تامین کرده و در دستشویی‌های دختران در دسترس قرار داده باشند.
"رفل فلینگ"، وزیر آموزش و پرورش این استان، در بیانیه‌ای گفت: "این گامی صریح و صحیحی است که خیلی دیر در حال انجام است. ما مشتاقانه منتظر کار با مدارس هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که دانش‌آموزان {از این به بعد} بدون هیچ‌گونه مشکل و مانعی به نیازهای خود دسترسی خواهند داشت". او افزود: "بریتیش کلمبیا اولین استان کانادا است که نوار بهداشتی رایگان را در تمام دستشویی‌های مدارس تامین می‌کند".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
این طرح وزارتخانه با تامین بودجه 300000 دلاری شروع شده است، در ماه‌های آینده وزارت آموزش و پرورش با مدارس مشغول به کار خواهد بود تا اطمینان حاصل کند که این طرح به درستی اجرا می‌گردد.
در ماه فوریه گذشته، مدارس منطقه "نیو وست‌ مینستر اسکول"‌ اقدام به ارائه نوار بهداشتی رایگان در تمام مدارس خود نمودند. این حرکت به نام کمپین "پریود پرامیس"، که از دسترسی به نوار بهداشتی حمایت می‌کند شناخته می‌شود. "سوزان اسکیدمور"، رئیس این کمپین گفت که او و همکارانش در مدت 10 سال گذشته به دنبال تحقق این این هدف بوده‌اند و این حرکت دولت تغییری اساسی در بهبود وضعیت بهداشتی زنان و کاهش فقر در سراسر بریتیش کلمبیا است".
"ربکا بالارد"، دانشجوی کلاس 11 در نیو وست مینستر، این تصمیم دولت را تحسین کرد. او روز جمعه در یک کنفرانس خبری گفت: "با توجه به تجربه خودم، می‌دانم که بسیاری از دختران جوان احساس ناخوشایندی از گرفتن نوار بهداشتی از دفتر مدرسه دارند، من اعتقاد دارم که تصمیم برای ارائه این سرویس رایگان نشان‌دهنده پیشرفت در جهت از بین بردن تابوی پریود است... پریود واقعیتی {طبیعی} در زندگی همه زنان جوان است و نباید هرگز کسی در مورد آن احساس شرم داشته باشد".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

فلینگ گفت که دولت در نظر دارد چندین محصول مختلف نوار بهداشتی در دستشویی‌ها‌ برای دانش‌آموزان موجود باشد تا آنها دیگر نیازی به پرسیدن و یا خرید در مدارس نداشته باشند. این وزیر ادامه داد: "ما درک می‌کنیم که دانش‌آموزان نمی‌خواهند درباره اینگونه چیزها صحبت کنند... این کار ما به دانش‌آموزان کمک خواهد کرد تا دسترسی به محصولاتی داشته باشند که شاید نتوانند برای آن هزینه کنند، و‌ یا از مشکلات آنها بکاهد".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, April 10, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به