در ماه ژوئن 2011، یک کانادایی ملکی را خرید ولی از آنجایی که او قبل از خرید دقت لازم در مورد وضعیت اقامت فروشنده را به عمل نیاورده بود، با توجه به این قانون، مجبور شد 250 درصد از قیمت خرید ملک را بابت مالیات پرداخت کند
ترجمه ایران استار - اگر شما در حال خرید یک خانه یا آپارتمان هستید و می‌دانید که صاحب فعلی ملک اقامت دائم کانادا را ندارد و یا شهروند کانادا نیست، بدانید که باید خودتان شخصا مسئولیت پرداخت مالیات بر درآمد ملک را به عهده بگیرید!
در واقع، این دقیقا همان چیزی است که اداره مالیات در پرونده‌های مالیاتی مشابه با آن برخورد می‌کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
اگر شما در کانادا زندگی می‌کنید، همانند بقیه نقاط جهان مجبورید بر اساس درآمدتان به کانادا مالیات بدهید. غیر‌ساکنین در کانادا معمولا مجبور نیستند که مالیاتی به ‌دولت کانادا پرداخت کنند مگر اینکه درآمد کانادایی داشته باشند. برخی از انواع درآمد، مانند سود سهام و درآمد اجاره، مستلزم پرداخت مالیات است، این در حالی است که سایر درآمدهایی که یک غیرکانادایی در کانادا به دست می‌آورد، باید در گزارش مالیاتی درج گردد. این نوع درآمد می‌تواند شامل درآمد اشتغال به کار، درآمد کسب شده از کسب و کار، و سود سرمایه از محل املاک و مستغلات در کانادا باشد.
بنابراین، برای مثال، اگر یکی از ساکنان ایالت "نیویورک" آمریکا ملک خود را در "ماسکوکا" در "انتاریو"‌ به فروش برساند، هرگونه سودی که متوجه آن فروش شود، مشمول مالیات می‌گردد.
گرفتن مالیات از افراد غیر‌مقیم که در خارج از کشور زندگی می‌کنند اگرچه کاملا غیرممکن نیست، اما می‌تواند عملا پیچیده باشد. به همین دلیل سیستم مالیاتی کانادا، مانند سایر نظام‌های مالیاتی در سراسر جهان، قانون ویژه‌ای دارد که در صورتی که درآمدی حاصل از فروش املاک داخلی توسط فروشنده غیرمقیم وجود داشته باشد، خریدار کانادایی ملک باید مالیات را پرداخت نماید.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

برای این منظور، قانون مالیات بر درآمد، خریدار را ملزم به پرداخت 25 درصد از درآمد فروش ملک می‌کند؛ مگر آنکه فروشنده یک گواهی‌ ترخیص از اداره مالیات کانادا دریافت کند که نشان می‌دهد که فرد غیر‌مقیم، خود، مالیات مربوطه را پرداخت خواهد کرد. این فرم با شماره "تی‌2062" نشان دهنده تعهد یک غیر‌کانادایی برای پرداخت مالیات می‌باشد و طی مدت 10 روز پس از فروش ملک باید برنامه‌ریزی و پرداخت گردد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
اداره مالیات به خریداران خانه توصیه می‌کند که اقدامات احتیاطی را برای تایید وضعیت اقامت فروشنده انجام دهند. هر پرونده به صورت فردی بررسی خواهد شد، در واقع خریدار باید سوالات بیشتری را بپرسد، چنین نکاتی ممکن است شامل یک آدرس پُستی شناخته شده در خارج از کانادا یا هر نشان دیگری از محل اقامت فروشنده‌ در اسناد معامله است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
در ماه ژوئن 2011، یک کانادایی ملکی را خرید ولی از آنجایی که او قبل از خرید دقت لازم در مورد وضعیت اقامت فروشنده را به عمل نیاورده بود، با توجه به این قانون، مجبور شد 250 درصد از قیمت خرید ملک را بابت مالیات پرداخت کند. او مسئول پرداخت 92000 دلار مالیات، که 25 درصد از قیمت خرید 368000 دلاری آپارتمان بود، شد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, September 12, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به