احمد حسین، وزیر مهاجرت کانادا هدف از اجرای این طرح را کمک به توسعه بیشتر این کشور عنوان کرد و گفت که رشد جذب مهاجران مانع از پیر شدن جمعیت کانادا و کاهش زاد و ولد در این کشور خواهد شد
طبق لایحه تصویب شده در پارلمان کانادا ظرفیت پذیرش مهاجران کشور طی سه سال آینده به یک میلیون نفر افزایش می‌یابد. این در حالی‌ست که طی سال ۲۰۱۷ میلادی کانادا تنها ۲۸۶ هزار مهاجر تازه‌وارد جذب کرده بود. قرار است این ظرفیت طی سال جاری میلادی به ۳۵۰ هزار نفر افزایش ‌یابد.
احمد حسین، وزیر مهاجرت کانادا هدف از اجرای این طرح را کمک به توسعه بیشتر این کشور عنوان کرد و گفت که رشد جذب مهاجران مانع از پیر شدن جمعیت کانادا و کاهش زاد و ولد در این کشور خواهد شد. او که خود یک مهاجر اهل سومالی است، به مردم کانادا نوید داده که با اجرای برنامه جدید مهاجرت، نیروی کار فعال در این کشور نیز به لحاظ توانمندی تقویت و روند توسعه این کشور را در رقابت با اقتصادهای برتر جهان حفظ خواهد شد. او گفت که کانادا برای رسیدن به جایگاهی که مورد علاقه تمام شهروندان آن باشد، نیازمند پذیرش تعداد بیشتری مهاجران است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
مطابق طرح مورد تصویب پارلمان کانادا، طی سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ میلادی نیز در قالب روندی صعودی به ترتیب ۳۶۰ و ۳۷۰ هزار مهاجر جدید جذب کشور خواهد شد. کانادا طی سال‌های اخیر در مقایسه با سایر کشورهای غربی از جمله آمریکا سیاست‌های محدودکننده کمتری در قبال مهاجران خارجی و پناهجویان اعمال کرده، و در مقابل استرالیا قوانین مهاجرت خود را به مراتب سخت‌تر کرده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, January 16, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به