مصرف‌کنندگان زنجبیل، بیشتر از این محصول استفاده می‌کردند چون می‌دانستند زنجبیل برای آنها مفید است.
ترجمه ایران استار - به نظر می‌رسد جمله "ساخته شده از زنجبیل واقعی"‌ در واقع به معنای ساخته شده از شربت ذرت فروکتوز بالا، اسید سیتریک، مواد نگهدارنده و طعم‌دهنده است!
طبق گزارشات، به عنوان بخشی از گزارش حل‌و‌فصل پرونده‌های تبلیغاتی دروغ که در چندین ایالت آمریکا ‌مطرح شده است، کارخانه نوشابه‌سازی "کانادادرای" قبول کرد تا نوشته‌ی ساخته‌‌شده از زنجبیل واقعی را از روی نوشابه‌های به ظاهر زنجبیلی خود حذف نماید.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
"جولی فلچر"، از گروه مادران نیویورکی که کارخانه نوشابه‌سازی کانادا‌درای را سو کرده گفت: "ما با این تصور بزرگ شدیم که این نوشابه ضرر کمتری برای بچه‌ها دارد، ولی نمی‌دانستیم که این نوشابه {اصلا} جایگزین سالمی نیست". وکلای فلچر کشف کردند‌ که کانادا‌درای فقط حاوی عصاره طعم زنجبیل است که هیچ خاصیت تغذیه‌ای ندارد. در این نوشابه محتوای ترکیب عصاره زنجبیل هم بسیار کمتر از آن است که انسان آن را تشخیص دهد.
بر اساس مدارک موجود در دادگاه نیویورک، زدن برچسب ساخته شده از زنجبیل واقعی‌ بر روی قوطی، بطری و دیگر محصولات باعث شده بود "کریگ دکتر پپر" سازنده کانادا‌درای، با افزایش فروش 9 درصدی روبرو شود. همچنین در اسناد داخلی کریگ دکتر پپر آمده که 30 درصد از مصرف‌کنندگان زنجبیل، بیشتر از این محصول استفاده می‌کردند چون می‌دانستند زنجبیل برای آنها مفید است.
شرکت کریگ دکتر پپر موافقت کرده است که به مصرف‌کننده‌های آمریکایی که از سال 2013 نوشیدنی خریداری کرده‌اند غرامت پرداخت کند. براساس گزارشات مبلغ بازپرداخت 5.20 دلار برای هر خانوار بدون داشتن‌ رسید خرید، و 40 دلار برای خانوارها با برگه خرید می‌باشد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

فعلا کانادایی‌ها واجد شرایط پرداخت این غرامت نیستند، اما هنگامی که یک چالش مشابه در کانادا به راه بیافتد تعجب خواهید کرد که این پرداخت‌ها در کانادا هم انجام شود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, January 16, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به