وکیل بلک مور از قاضی خواسته بود که حداکثر تخفیف در مجازات را برای او در نظر بگیرد
ترجمه ایران استار -‌ قاضی دیوان عالی استان "بریتیش کلمبیا" "وینستون بلک‌مور"، 61 ساله، رهبر بنیاد‌گرایان چند‌همسری را به شش ماه حبس خانگی و "جیمز اولر" 54 ساله،  اسقف کلیسای بنیادگرایان عیسی مسیح را به سه ماه حبس خانگی‌ محکوم کرده است. این حکم‌ها از آنجایی صادر شد که این 2 به اتخاذ و داشتن همسران متعدد که خلاف قوانین کاناداست، محکوم شده بودند. این حکم توسط قاضی "‌شری آن دانگان" صبح روز سه شنبه در "کرانبروک" صادر شد.
بلک‌مور با اجازه رفتن به محل کار و استفاده از خدمات پزشکی تحت بازداشت خانگی در ناحیه "بانتی‌فول" قرار خواهد گرفت، در حالی که اولر باید 3 ماه را در آلبرتا بگذراند. مضافا بلک مور باید 150 ساعت و اولر 75 ساعت کار اجباری در نهاد‌های خدمت‌رسانی دولتی انجام دهند.

اعتقاد به ازدواج با چند زن بیش از یک قرن است که در بین گروه‌های خاصی در کانادا وجود دارد. توصیه دادستان ویژه "پیتر ویلسون" سه تا شش ماه زندان برای بلک‌مور 61 ساله و یک تا سه ماه برای جیمز اولر 54 ساله بود. این دو رهبر مذهبی سابق در ماه ژوئیه گذشته ازدواج رسمی چندگانه‌ای را در "کامیونیتی بانتی‌فول" استان بریتیش کلمبیا‌ انجام داده بودند.

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
وکیل بلک مور از قاضی خواسته بود که حداکثر تخفیف در مجازات را برای او در نظر بگیرد. بلک مور با 24 زن ازدواج کرده و اولر 5 زن را به عقد خود درآورده است.

اولر درخواست وکیل مدافع نکرده بود اما دوست وکیلش به نام او در دادگاه صحبت کرد. دوستش در دادگاه گفت: "او مرد سخت‌کوشی است و با احترام به این موضوع چند همسری بودن نباید باعث توهین به او شود". ویلسون به قاضی گفت: "چون تنها دو مورد شبیه به این پرونده در تاریخ کانادا وجود دارد، و این موارد هم به سالهای 1899 و 1906 بر می‌گردد قانون مجازاتی برای مردان در این خصوص معین نکرده است".

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, June 27, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به