هنگامی که شما یک پنی از پول عمومی صرف می‌کنید، باید خودتان توضیح دهید که چه کرده‌اید، به خصوص زمانیکه شما فرماندار کل بوده‌اید
ترجمه ایران استار -‌ "جاستین ترودو" گفت که نماینده ملکه در کانادا پس از بازنشستگی‌ نیز از حمایت مالی دولت کانادا برخوردار می‌گردند، ولی برای هزینه‌های خود باید به شفاف‌تر عمل کرده و پاسخگو باشند.
ترودو که پس از انتشار گزارش "پست‌مدیا" به آن واکنش نشان می‌داد گفت: "آدریان کلارکسون که از سال 1999 تا 2005 به عنوان فرماندار کل بود، از زمان ترک کار، بیش از 1 میلیون دلار از طرف دولت دریافت کرده است".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
سران حوضه‌های دولتی علاوه بر حقوق بازنشستگی هزینه‌های اداری و مسافرتی را از طریق برنامه‌ای که از سال 1979 وجود دارد دریافت می‌کنند، البته به طور کلی نماینده ملکه هیچ وقت بازنشسته نمی‌شود. ترودو گفت که دولت فدرال باید بررسی مجددی انجام دهد تا بهترین شیوه‌های پرداخت به فرماندهان سابق تعیین شود؛ او اضافه کرد که این‌ها افرادی هستند که خدمات فوق‌العاده‌ای را به کانادا ارائه می‌کنند، اما کانادایی‌ها هم انتظار دارند که سطح شفافیت و پاسخگویی این افراد به همان میزان خاص {و بالا} باشد، ما قصد داریم مطمئن شویم که روش عاقلانه‌ای را {در این خصوص} به کار گرفته‌ایم".
کلارکسون در طول مدت 13 سال، به عنواین مختلف، بیش از 100000 دلار از دولت پول اضافه گرفته ‌است.
"جراد دلتل" نماینده محافظه‌کار از کلارکسون خواست که هزینه‌هایش را به طور عمومی توضیح دهد. او گفت: "هنگامی که شما یک پنی از پول عمومی صرف می‌کنید، باید خودتان توضیح دهید که چه کرده‌اید، به خصوص زمانیکه شما فرماندار کل بوده‌اید".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

هزینه‌های کمتر از 100000 دلار توسط فرمانداران پیشین به صورت کلی در خدمات و کمک‌های عمومی هزینه شده است ولی در خصوص کلارکسون مخارج نامشخص است‌.  
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
کلارکسون‌ در پاسخ گفت: اگرچه من دیگر فرماندار نیستم، ولی هنوز در حال خدمت به کانادا می‌باشم. من پس ترک سمت قبلی زندگی عمومی خود را به روش فعال و معنی‌داری ادامه داده‌ام. من به خدمات عمومی اعتقاد داشته و دارم و این خدمت کردن از شادی‌های زندگی من بوده است. سال گذشته، من 182 درخواست را پذیرفتم، بسیاری از آنها رویدادهای عمومی بودند. من 16 سخنرانی را بدون گرفتن هیچ مبلغی به انجام رساندم، 10 مقاله را بدون هیچ هزینه‌ای تهیه کردم و همه اینها به درخواست کانادایی‌ها بوده است. این اعداد نشان‌دهنده حدود 25 درصد کل درخواست‌ها و دعوت‌های دریافت شده در سال 2017 است. من سعی می‌کنم تا آنجا که می‌توانم به درخواست‌های مردم پاسخ مثبت دهم. هر ساله بین 500 تا 700 درخواست و دعوت، علاوه بر مکاتبات خاص از افراد در تمام حوزه‌ها‌ را دریافت می‌کنم. من تمام دعوت‌نامه‌ها را به صورت جداگانه بررسی کرده و هر یک از پیام‌ها را جداگانه می‌خوانم زیرا از شنیدن نظرات کانادایی لذت می‌برم و احساس می‌کنم این مسئولیت من است. همه اینها به ‌این معناست که تقریبا در این 80 سال عمرم، پنج روز در هفته متعهد به زندگی فعال بوده‌ام. این امتیاز بزرگی برای من است و همه به خاطر آن است که من از کانادایی‌ها انرژی می‌گیرم.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, November 7, 2018 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به