نتیجه مثبت آزمایش یا امتناع از ارائه نمونه، منجر به پیگرد قانونی برای عدم اطاعت از قانون خدمات پلیس انتاریو می‌گردد و او از پلیس تورنتو اخراج خواهد شد
ترجمه ایران استار - "کرک بلیک" افسر پلیس و‌ مامور سابق مواد مخدر و اسلحه‌، پس از پیدا شدن مقدار کمی کوکائین در کیف پولش در سپتامبر‌ 2016 در دادگاه انضباطی پلیس تورنتو در "اسکاربرو" به سوء رفتار‌ محکوم شد.
بعد از اینکه "بلیک" کیف پولش را در دادگاه جا گذاشت، افسر دیگری آن را یافت و به منظور پیدا کردن صاحب آن به بررسی محتویات داخلی کیف پرداخت.‌ در همین جا بود که کیسه پلاستیکی حاوی کوکائین‌ کشف شد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
"ریچارد هگداس" بازرس ویژه پلیس و افسر دادگستری گفت: که واقعیت این است که "بلیک" محکوم شده، ولی او مایل است برای نشان دادن بی گناهی‌ خود آزمایش اعتیاد را هفته‌ای 2 بار تکرار کند. وی گفت: "این اقدامات داوطلبانه بود و نشان دهنده مسئولیت‌پذیری او می‌باشد."
درجه بلیک تا یک سال آینده از افسر درجه 1 به افسر درجه 2 کاهش پیدا خواهد کرد و در طول این مدت تحت آزمایش اعتیاد به صورت دوره‌ای و تصادفی قرار خواهد گرفت.
هگداس اعلام کرد که نتیجه مثبت آزمایش یا امتناع از ارائه نمونه، منجر به پیگرد قانونی برای عدم اطاعت از قانون خدمات پلیس انتاریو می‌گردد و او از پلیس تورنتو اخراج خواهد شد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

"گری کلیوی" وکیل بلیک در اواخر سال گذشته توضیح داد که "بلیک" پس از یک حادثه ‌تیراندازی در سال 2013 ‌در اغذیه فروشی برگر‌کینگ که طی آن "‌زلاتان هیاتسنت" 23 ساله به صورت اتفاقی به خود شلیک نمود‌ و کشته شد، دچار شک عصبی گردیده. او گفت که شرایط شخصی بهانه‌ای برای سوء رفتارهای "بلیک" نیست، اما دانستن وضعیت روحی وی شاید در تصمیم‌گیری موثر باشد. بلیک در ابتدا توسط پلیس تورنتو به حالت تعلیق در آمد، اما بعد از آن زمان در قسمت اداری مجددا فعال شده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, February 7, 2018 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به