در هر صورت نارضایتی مشتری از یک غذای سرد دلیل موجهی برای تماس با پلیس و درخواست اقدام سریع آنها نیست
ترجمه ایران استار - پلیس "همیلتون" به مردم یادآوری می‌کند که حتی یک وعده غذایی بسیار ناراحت کننده در هر مکانی از جمله "مک‌دونالد" نباید باعث شود که آنها با تلفن اورژانس و پلیس (911) تماس بگیرند!
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

طبق گفته "جکی پمن" سخنگوی سرویس افسران، یک فرد خشمگین از ساکنین شهر "ساندی" (اطراف تورنتو) به دلیل سرد بودن همبرگر و سیب‌زمینی سرخ‌شده مک‌دونالد که از طریق "اوبر ایت" سفارش داده بود با پلیس تماس گرفت. مشخص نبود که در این مسئله رستوران مقصر است یا سرویس رساندن غذا، در هر صورت نارضایتی مشتری از یک غذای سرد دلیل موجهی برای تماس با پلیس و درخواست اقدام سریع آنها نیست. مردم فکر می‌کنند با این کار درس خوبی به مک‌دونالد می‌دهند، اما اشتباه می‌کنند.

پمن گفت که گرفتن تماس‌های غیر ضروری با پلیس بسیار رایج است، وی افزود: "اینگونه تماس‌ها با تلفن اضطراری 911 باعث اشغال شدن غیر ضروری خطوط ما می‌شود و برای افرادی که در شرایط اضطراری جدی قرار دارند تماس با ما مشکل می‌گردد. شماره تلفن ضروری 911 فقط برای شرایط اضطراری مرگ و زندگی است".

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, July 4, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به