دایبرت گفت: "عملا‌ وقتی صحبت از هک کردن و دخالت در شبکه‌های کامپیوتری می‌گردد ناخودآگاه حفظ حریم خصوصی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند
ترجمه ایران استار-  سرویس اطلاعاتی کانادا (سی‌اس‌آی‌اس) به دنبال استخدام هکرها و دانشمندان است تا با تحلیل شبکه و تحقیقات سایبری به این سازمان کمک کنند. انتظار می‌رود که افرادی که استخدام می‌شوند‌ به ساخت ابزارهای جدید برای آژانس به منظور جاسوسی الکترونیکی و تجزیه و تحلیل داده‌ها کمک کنند.
سی‌اس‌آی‌اس‌ سازمانی‌ست که فعالیت‌های مظنون به تهدید امنیت کانادا را بررسی می‌کند. این سازمان می‌‌تواند بطور مرتب به موسسه امنیت ارتباطات "سی‌اس‌ای"، برای ایجاد تکنولوژی‌های ضد جاسوسی نیز کمک کند.‌ در حالی که سی‌اس‌ای بر گردآوری اطلاعات از خارج کشور متمرکز است ‌در عین حال می‌تواند به سازمان‌های داخلی برای فعالیت‌های ضد جاسوسی نیز یاری برساند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما
اما این سازمان اعلان کرده است که سی‌اس‌آی‌اس توانایی داخلی برای جاسوسی اینترنتی را دارد‌ و با نرم‌افزارهای جدید قادر خواهد بود که از کانادا محافظت بیشتری نماید.
"رونالد دایبرت" مدیر آزمایشی در دانشکده امور جهانی "منک" تورنتو گفت که او از گشت‌وگذار سی‌اس‌آی‌اس در بازار هکرها شگفت زده نیست، و بنظر می‌رسد این سازمان در فکر جمع‌آوری و پرورش هکر‌های دولتی‌ و وضع قوانین امنیتی ملی جدید کاناداست تا کشور را در مقابل حمله‌های جاسوسی قوی‌تر نماید.
دایبرت گفت: "عملا‌ وقتی صحبت از هک کردن و دخالت در شبکه‌های کامپیوتری می‌گردد ناخودآگاه حفظ حریم خصوصی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند و ایجاد افراد جعلی و استفاده از آنها برای جمع‌آوری اطلاعات‌ بسیار مهم می‌نمایاند. نگرانی سازمان‌های بزرگ، به صحنه آمدن سازمان‌های جدید با قدرتی است که سر از هر جایی می‌توانند درآورده باشند".
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
"جان تان‌سند" سخنگوی آژانس جاسوسی، گفت که لایحه "سی 59" به این سازمان مجوز قانونی روشنی برای جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات به طور مستقیم در ارتباط با تهدیدات امنیت ملی را نمی‌دهد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
تان‌سند در بیانیه‌ای نوشت: "استخراج داده‌ها و بهره‌برداری کلیدی برای تحقیقات امنیتی ملی، کلید تحقیقات مدرن است‌. با توجه به دستورالعمل و الزامات عملیاتی خاص، سی‌اس‌آی‌اس جزئیات مربوط به کارهای افرادش {از جمله هک کردن، تجزیه و تحلیل اطلاعات، جاسوسی، جمع‌آوری داده‌ها و...} را افشا نمی‌کند".
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
براساس یک پست شغلی جداگانه، آژانس به دنبال‌ شکار دانشمندان داده‌ها، برای ایجاد یک برنامه جدید به منظور جمع‌آوری اطلاعات وسیع نیز می‌باشد.


اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, January 9, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به