فیس بوک عملا نقض عمده دراعتماد کاربران را تایید کرده است، اما به شدت با این گزارش تهیه شده در کانادا مخالف است
ترجمه ایران استار - اداره نظارت بر حفظ حریم خصوصی کانادا قصد دارد فیس‌بوک را به دادگاه ببرد زیرا پس از تحقیقات به عمل آمده متوجه شده است که این غول شبکه اجتماعی چندین قانون را نقض کرده و مسئولیت حفاظت از اطلاعات شخصی کانادایی ها را نپذیرفته است.
"دانیل ترین" ازکمیسیون حفظ اطلاعات شخصی روز پنج‌شنبه گذشته پس از انتشار گزارشی در خصوص عملکرد فیس‌بوک گفت: "کانادایی‌ها در معرض خطر هستند، زیرا حمایت‌های اعلان شده فیس‌بوک اساسا تو خالی بوده است". او و همکارش "مایکل مک ویوی"همکار بهار سال گذشته با هم متحد شدند تا بتوانند نقش فیس بوک و شرکت "اگریگیتل" کانادایی به همراه  شرکت انگلیسی "کمبریج آنالیتیکا" در رسوایی درز اطلاعات کاربران فیس‌بوک را عمیقا بررسی کنند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
کمبریج آنالیتیکا متهم به جمع‌آوری اطلاعات بیش از 50 میلیون کاربر فیس بوک در سراسر جهان برای ایجاد استراتژی‌های رسانه‌های اجتماعی برای حمایت از انتخابات 2016 رئیس جمهور آمریکا "دونالد ترامپ" است. تحقیقات انجام گرفته نشان می‌دهد برنامه ای با نام "این زندگی دیجیتالی شماست" (دیس ایز یور دیجیتال لایف) کاربران را تشویق می‌کرد تا به سوالاتی در رابطه با مسائل شخصی خودشان پاسخ دهند تا این برنامه بتواند اطلاعات مربوط به فیس‌بوک شما را نیز جمع‌آوری کرده و آنها را در اختیار کمبریج آنالیتیکا قرار دهد تا آن کمپانی از این اطلاعات بتواند استفاده نماید. در این گزارش آمده با این روش اطلاعات 87 میلیون نفر در سراسر دنیا افشا شده، از جمله 600 هزار کانادایی.
دانیال، پنجشنبه در یک کنفرانس رسانه ای در اتاوا گفت: "آنها می‌گویند که پاسخگو هستند، ولی ما متوجه شده‌ایم که اصلا اینگونه نیست". وی در این گزارش گفت که این شرکت‌ تعدادی از قوانین فدرال و بریتیش کلمبیا را شکسته‌اند. از جمله:
  • عدم دریافت مجوز معتبر و معنی دار نصب کنندگان نرم‌افزار.
  • عدم دریافت رضایت معناداری از دوستان نصب کنندگان نرم‌افزار.
  • داشتن روش‌های نامناسب برای محافظت از اطلاعات کاربران.
  • عدم اطمینان از تحت کنترل بودن اطلاعات کاربران.
فیس بوک عملا نقض عمده دراعتماد کاربران را تایید کرده است، اما به شدت با این گزارش تهیه شده در کانادا مخالف است. "ارین تیلور"، مدیر ارتباطات فیس بوک کانادا، در یک ایمیل، گفت پس از چند ماه همکاری خوب و مذاکرات طولانی، ما از این ناامید می‌شویم که  شورای مدیران انتاریو "او‌پی‌سی" معتقد است که مسائل مطرح شده در این گزارش هنوز حل نشده‌اند. شواهدی وجود ندارد که اطلاعات کاربران کانادایی با کمبریج آنالیتیکا به اشتراک گذاشته شده است و ما پیشرفت‌های چشمگیری برای حفاظت از اطلاعات شخصی افراد بوجود آورده‌ایم. او ادامه داد: "ما مسئولیت خود را در محافظت از اطلاعات شخصی افراد درک می‌کنیم، به همین دلیل ما اقدامات مهمی را برای مقابله با تعدادی از مسائل مطرح شده در این گزارش انجام داده‌ایم و با او‌پی‌سی همکاری کردیم تا اقدامات بنیادی بیشتری را با توصیه‌های آنها انجام دهیم". او اظهار داشت که بخاطر مسائل امنیتی، صفحه فیس‌بوک خود را هم خواهد بست.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

دفتر کمیسیون حفظ حریم خصوصی کانادا می‌گوید که اکنون به دادگاه فدرال مراجعه خواهد کرد تا دستورالعملی برای مجبور کردن این شرکت در تغییر شیوه‌های حفظ حریم خصوصی خود را پیاده‌سازی نماید.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, May 1, 2019 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به