مایکل پارسا، ایرانی‌تبار و نماینده ریچموندهیل – اوکریجز – آرورا به سمت معاونت وزارت توسعه اقتصادی و ایجاد مشاغل و تجارت رسید
ترجمه ایران استار - داگ فورد، کمی قبل از رسیدن به نخست وزیری، 20 وزیر را تعیین کرد تا به کمک او‌ دستور کار جدید دولت را اعلام کنند. منتقدان نیز این واقعیت را خاطر نشان کردند که تنها هفت زن و یک بومی در کابینه وی انتخاب شده‌اند. دو تن ازاعضا سه حزب اپوزیسیون گفتند: "آرایش کابینه، تنوع کمیته نظارتی یا استانی را به طور کلی نشان نمی‌دهد".
"سارا سینگ" از حزب "نیو دمکرات"‌ که حزب او اکنون مخالف رسمی دولت محافظه‌کار در مجلس قانونگذاری را تشکیل می‌دهد گفت که ‌تصویر کابینه غالب مردانه و "سفید‌پوست"، یک پیام ناگوار برای کسانی است که امیدوار بودند دولت فورد برایشان کاری انجام می‌دهد. سینگ گفت: "برای من به عنوان یک زن جوان غیرسفید‌پوست، و بسیاری از افراد دیگر در این استان مطمئن هستیم که ما در تصمیم‌گیری‌هایی آنها موثر نخواهیم بود". سینگ همچنین از تصمیم فورد برای اختصاص پرونده‌های بومیان به وزیری که در حال نظارت بر پروژه‌های انرژی و امور شمال است، انتقاد کرد.

در کابینه جدید داگ فورد دو نفر از رقابیش در انتخابات داخل حزبی، و همچنین مسئول‌گذار انتخاباتی محافظه‌کاران، سه پُست اصلی و کلیدی استان را به دست گرفته‌اند. مایکل پارسا، ایرانی‌تبار و نماینده ریچموندهیل – اوکریجز – آرورا به سمت معاونت وزارت توسعه اقتصادی و ایجاد مشاغل و تجارت رسید. گُلدی (گلسا) قَمَری، دیگر ایرانی‌تبار مجلس که از منطقه کارلتون اتاوا به مجلس راه یافته است، در دولت فورد هنوز منصبی بدست نیاورده است.

تصحیح و پوزش: در نسخه چاپی این مطلب کلمه "معاون" درتیتر از قلم افتاده است که بدین وسیله تیتر به شکل زیر تصحیح می‌گردد:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
مایکل پارسا معاون وزیر توسعه اقتصادی و ایجاد مشاغل شد
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, July 4, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به