ثبت‌نام برای اشتراک چنین تلویزیون‌هایی خیلی ساده است
ترجمه ایران استار - این پیشنهاد بهتر از آنی‌است که شما تصورش را می‌کنید: پرداخت ماهانه کم و دسترسی به هزاران کانال تلویزیونی زنده از سراسر جهان که شامل کانال‌های سرگرمی و ورزش هم می‌شود.
این تبلیغ در "کی‌جی‌جی" آمده است: پرداخت قیمت زیاد به شبکه‌های تلویزیونی را قطع کنید و با پرداخت عضویت ماهیانه 20 دلار به 500 کانال تلویزیونی دسترسی داشته باشید؛ یا در تبلیغ دیگری آمده با پرداخت 15 دلار در ماه از تماشای 3000 کانال تلویزیونی لذت ببرید.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
البته این‌ها نمایندگی‌های شخص ثالث هستند که اشتراک کانال‌های سرقت شده تلویزیونی را به فروش می‌رساند. با این وجود این بازار سیاه در حال رشد در سطح جهانی‌ست، و کانادا هم از آن بی‌نصیب نمانده است.
مطالعات اخیر نشان می‌دهد که 6.5 درصد از خانواده‌های آمریکای شمالی به این نوع از اشتراک تلویزیونی دسترسی دارند. این گزارش توسط شرکت "سندوین‌" در "واترلو" انجام گرفته که شرکت ارائه دهنده تجهیزات پهنای باند برای استفاده از اینترنت خانگی است. این شرکت از طریق کنترل ترافیک اینترنت هزاران ارائه دهنده اینترنت در کانادا در ماه سپتامبر به این نتایج رسیده است.
"دن دیت" سخنگوی سندوین‌ می‌گوید: "‌این نوع سرویس‌های تلویزیونی تهدید واقعی برای شبکه‌‌ها و فرهنگ کانادا هستند. این به این دلیل که پول پرداختی برای اینگونه سرویس‌ها برای ایجاد برنامه صرف نمی‌شود و به جیب افرادی که زحمت ایجاد کانال‌های تلویزیونی را کشیده‌اند نمی‌رود". او می‌گوید این خدمات به صورتی طراحی شده است که شما از طریق یک جعبه اینترنی-تلویزیونی و استفاده از پروتکل‌های اینترنتی از سیگنال‌های دزدیده شده از سرتاسر جهان برای دیدن کانال مورد نظرتان استفاده می‌کنید.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

ثبت‌نام برای اشتراک چنین تلویزیون‌هایی خیلی ساده است، فقط کافی‌ است "ای‌پی‌تی‌وی" را روی اینترنت جستجو کنید و لیستی از پیشنهادات را پیدا ‌کنید.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
بسیاری از وب‌سایت‌ها پیشنهادات مختلفی ارائه می‌دهند از جمله‌ ثبت نام و پرداخت پی‌پالی، بیت‌کوینی، و یا کارت اعتباری. دیت می‌گوید: "مردم مدارک خود را در اختیار دزدان قرار می‌دهند."
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
"شان چاندراسکار" سرپرست شبکه تلویزیونی آسیا "ای‌تی‌ان" بزرگترین شرکت پخش تلویزیونی در جنوب آسیا است. او همچنین رهبر یک زنجیره ضد دزدی به نام "فیر پلی" می‌باشد که توسط بل، راجرز و"سی‌بی‌سی" پشتیبانی می‌شود و از کانادا می‌خواهد این گونه سایت‌ها را مسدود کند.
چاندراسکار می‌گوید ‌شرکت او در طی پنج سال گذشته 4 میلیون دلار از درآمد خود و بخش بزرگی از مشترکانش را به دلیل ارائه خدمات تلویزیونی غیر‌مجاز از دست داده است. دیت می‌گوید برای مبارزه با روند رو به رشد تلویزیون‌های اینترنتی باید در بسیاری از جبهه‌ها مبارزه کرد. او همچنین می‌گوید که مقامات باید با شرکت‌های ارائه دهنده این نوع خدمات مذاکره کنند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

با این حال، برخی از گروه‌های حمایت از مصرف‌کننده‌گان این ایده را مورد انتقاد قرار داده و ادعا می‌کنند که این روش می‌تواند منجر به سانسور اینترنت شود. در عوض این گروه ها پیشنهاد می‌دهند بهترین راه برای مبارزه با این نوع دزدی اینترنتی، این است که ارائه‌دهندگان خدمات تلویزیونی‌ خدمات ارزان و مطمئن‌تری به مصرف‌کنندگان خود ارائه دهند .
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, March 7, 2018 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به